Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Temat: Swap 2.0 v6 turbo do spider 1.8ts?

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    tylko po co w gtv robic 300km skoro trakcja nie uniesie? ostatnio rozmawialem z Tomkiem Twardowskim ma w tej chwili najmocniesza gtv w Polsce, cos kolo 340km z 3.2. Ma kompresor i dobry program...tylko ciezko to przeniesc na asfalt... przydalo by sie q4 :-)

    Takze zastanawiajacy jest fakt podnoszenia mocy do takiego poziomu ze juz nie da sie jezdzic bez palenia opon i sprzegla.

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nysa
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 3.0 V6 24v
    Postów
    86

    Domyślnie

    co do waszego sporu prawda jest taka że 2.0 V6 turbo jest silnikiem dobrym, ale już dawno nie wkładanym i przez to brak do niego części, lub są drogie - a z biegiem czasu będzie jeszcze gorzej. Z silnikiem 3.0 V6 jest trochę lepiej jeśli chodzi o części, a ich ceny też są czasami z kosmosu.

    Najlepszym rozwiązaniem jest silnik 2,5 V6 najbardziej powszechny, a co za tym idzie najtańszy, dźwięk i frajda zjazdy równie dobra - a prawdę mówiąc do Spidera bym nic mocniejszego nie montował.

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 V6 TB '99
    Postów
    54

    Domyślnie

    2.0 V6 TB to przede wszystkim silnik przestarzały technologicznie - SOHC, 2 zawory na cylinder, regulacja luzów płytkami, ze słabym sterowaniem - archaiczny przepływomierz, wtryskiwacze sterowane grupowo i brak czujnika ciśnienia doładowania w dolocie.
    Doprowadzenie go do stanu prawie fabrycznego to są koszty:
    podpięcie pod kompresor i wymiana/dociągnięcie przewodów w dolocie od 0 do 500 powiedzmy za 2 pęknięte rury
    świece i kable WN - 850
    palec rozdzielacza plus kopułka - 300
    ewentualnie cewka zapłonu - 300
    bardzo rzadko przepływomierz, bo jest praktycznie bezawaryjny - 300 pln używany

Podobne wątki

  1. [145] swap na 2.0 turbo / uturbic / czy kompresor
    Utworzone przez kocur28 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 19-01-2012, 00:46
  2. [156] Swap AR 2.0 TS na 2.0 V6 Turbo z gtv
    Utworzone przez skala0 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 05-02-2011, 08:50
  3. [GTV] Spider GTV swap 2.0ts ->2.0V6 TB
    Utworzone przez MarekV6 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 07-11-2009, 04:02
  4. [145/146] Swap 2.0 R5 turbo z fiata/lancii
    Utworzone przez Pepesz w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 18-08-2009, 22:17
  5. [156] Swap czy Turbo?
    Utworzone przez tomasz7730 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 16-03-2009, 12:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory