Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24

Temat: [145] swap na 2.0 turbo / uturbic / czy kompresor

  1. #1
    kocur28
    Gość

    Domyślnie [145] swap na 2.0 turbo / uturbic / czy kompresor

    witam!

    jak w temacie,chce podniesc moc alfy 145 1.6TS w wersji angielskiej śmigającej po irlandii.
    aktualnie czekam na oferty firm zajmujących sie tego typu modyfikacjami, ale z checia zapoznam sie z radami i opiniami uczestników tego forum.Moze ktos miał stycznośc z takim samochodem i co najwazniejsze Jest w stanie powiedzieć coś o firmie AT2000 z Rzeszowa bo właśnie jej myślę powiezyc bellę jeśli wybór padnie na kompresor lub turbo.
    w wypadku swapa auto odjedzie do pana Chojnackiego gdzie poza ta czynnoscia wykonany zostanie remont silnika i chiptuning.

    prametry jakie chcialbym uzyskac na tym etapie to 220-250Km i min 320Nm z silnika 2000ccm,lub wokolicach 180Km na kopresorze lub turbo w silniku 1.6.

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Postów
    54

    Domyślnie

    1.4 z uno turbo mozna tak wydmuchać i jeżdzą

    a tak poważnie ... nie lepiej za te pianidze kupić delty w nowszej budzie z takim mocnym silnikiem i mieć to w serii ?

    bo coś mi się wydaje że za koszt tego swapa i tej turbawki to byś zfinansował 2 takie auta o ktorych mówie + wacha do nich + zalewanie mojego auta przez nasepny rok czasu


    propozycje
    http://moto.allegro.pl/item298922378...o_red_159.html
    http://moto.allegro.pl/item294052332...m_280km_h.html
    1980r. E21 335csi reconstruction in progress ;]

  3. #3
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  4. #4
    mattman
    Gość

    Domyślnie

    wiele razy o instalacjach turbo w samochodach wolnossących była mowa, wiele razy było też pisane o alfach i turbo....

    1. rozsądna instalacja to koszt w granicach 12.000- nawet i 20.000 w zależności od silnika i stopnia zaawansowania modyfikacji

    2. Jeśli turbo w TS-ie to tylko i wyłącznie na kutych elementach ! ! ! (więc już na starcie wyższy koszt)

    3. Jeśli alfa na seryjnych gratach to ewentualnie tylko kompresor

    4. Ani AT2000, a już tym bardziej Grabowski do takich modyfikacji...

  5. #5
    Łukasz K.
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał mattman
    Ani AT2000, a już tym bardziej Grabowski do takich modyfikacji...
    a więc kto jest godzien polecenia ?

  6. #6
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał mattman
    wiele razy o instalacjach turbo w samochodach wolnossących była mowa, wiele razy było też pisane o alfach i turbo....

    1. rozsądna instalacja to koszt w granicach 12.000- nawet i 20.000 w zależności od silnika i stopnia zaawansowania modyfikacji

    2. Jeśli turbo w TS-ie to tylko i wyłącznie na kutych elementach ! ! ! (więc już na starcie wyższy koszt)

    3. Jeśli alfa na seryjnych gratach to ewentualnie tylko kompresor

    4. Ani AT2000, a już tym bardziej Grabowski do takich modyfikacji...
    do niskocisnieniowego turbo(max 0,4bara)nie sa konieczne kute korby i tloki,ani tez odprezanie.hmmm mysle ze AUTODELTA by Ci przypasowala
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  7. #7
    mattman
    Gość

    Domyślnie

    "niskociśnieniowy" jak piszesz jest... kompresor !

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Postów
    54

    Domyślnie

    i Ty też isę mylisz kompresorem też można dużo nadmuchać tyle że w zalezności od obrotów ;]
    1980r. E21 335csi reconstruction in progress ;]

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    864

    Domyślnie

    kolego jeśli już inwestujesz to wrzuć pierw 2.0 i zacznij dłubać a pytanie to będzie 2.0 ts i to będziesz przerabiał czy to będzie LAnciowskie Integralle?
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

  10. #10
    mattman
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jaras E21
    i Ty też isę mylisz kompresorem też można dużo nadmuchać tyle że w zalezności od obrotów ;]
    przecież Ty nie masz pojęcia o czym piszesz....

Podobne wątki

  1. [GTV Spider] Swap 2.0 v6 turbo do spider 1.8ts?
    Utworzone przez ian3 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 15-04-2013, 20:12
  2. [156] Turbo czy kompresor 2.0ts
    Utworzone przez konradkola w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 28-04-2011, 21:40
  3. [156] Swap AR 2.0 TS na 2.0 V6 Turbo z gtv
    Utworzone przez skala0 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 05-02-2011, 08:50
  4. [156] Swap czy Turbo?
    Utworzone przez tomasz7730 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 16-03-2009, 12:28
  5. Kompresor/turbo do boksera
    Utworzone przez Rudolf w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 05-06-2007, 07:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory