http://www.forum.alfaholicy.org/159_...zalozeniu.html
Temat był już kilkukrotnie
http://www.forum.alfaholicy.org/159_...zalozeniu.html
Temat był już kilkukrotnie
A zaślepka EGR do 8V to taka http://allegro.pl/11-zaslepka-egr-jt...133547806.html ? czy też do 1.9 8V taka podejdzie ? http://allegro.pl/10-zaslepka-egr-fi...133547630.html
Brać pod EGR'a uszczelki czy samą zaślepke starczy metalową ?
Załóż właśnie tą,ale jeżeli EGR jest niesprawny to nic nie zyskasz(eliminacja szarpań, muleń). Kup i załóż zaślepkę pełną, wyświetli się check, ale poza nim nic się nie będzie działo. Jeżeli komunikat będzie Cie denerwował to trzeba EGR usunąć również programowo.Z puszki po piwie można założyć zaślepkę tylko na próbną jazdę. O tym wszystkim wiele razy był pisane, trzeba szukać i czytac.
EGR mam właśnie sprawny tylko chciałem mu przedłużyć życie mówiąc "tą" masz na myśli tą okrągłą do 8V 120 km czy tą prostokątną ?
Ty masz 8V, czyli ta okrągła jest do Twojego auta. Załóż tylko ją samą, starą wyrzuć.
Ostatnio edytowane przez kaz156 ; 11-04-2013 o 19:11
Powracajac do tematu nowego sposobu na DPF i EGR to dzis wlasnie zainstalowalem i blad P0401 zniknal. W zamierzeniach ma powstrzymac regeneracje. To jest urzadzenie ktore musi byc czas podlaczone. Wynalazca okazuje sie geniuszem elektroniki i bardzo pomocnym chlopem. Przez kilka godzin staral sie lopata wytlumaczyc zawilosci jak dziala Ecu