Strona 91 z 144 PierwszyPierwszy ... 4181828384858687888990919293949596979899100101141 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 901 do 910 z 1436

Temat: “Motor Control System Failure” - co z tym zrobić

  1. #901
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lawniol1986 Zobacz post
    Albo może ktoś polecić jakiegoś dobrego diagnostyka działającego na terenie śląska. Chorzów, Katowice, Gliwice coś w tych okolicach.
    cinek - www.cinsoft.pl ( hamownia , diagnostyka , chip , naprawy itp ) Gliwice
    george11 - też dieselka ogarnie ( ale bardziej mechanicznie , ale komp i kable też ma ) Piekary Śląskie








  2. #902
    Użytkownik Ogier Avatar DonARello
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    łódzkie
    Auto
    147 JTD 8v Rosso
    Postów
    190

    Domyślnie

    Witam
    Mnie ostatnio dopadł MCSF Podłączyłem pod kompa i pokazał jedynie błąd P0235. Turbo raz działa, raz nie. Wczoraj jechałem, pedał w podłogę i pomimo braku komunikatu na desce MCSF, to auto powoli się zbierało. Po odpaleniu jak chodzi " na luzie" to też kontrolka się zapala..i gaśnie, i tak ciągle. Na chwilę podjechałem do mechanika, psikał czymś na tę "gruszkę" na dole i dociskał tamten bolec, który powoli się podnosił po docisku. Mam w środę podjechać dopiero. Powiedział, że może być trochę zabawy z tym. EGR mam zaślepiony i wyłączony w kompie. Zacząć od wymiany czujnika ciśnienia? W 1,9JTD 115km 8v to chyba ten będzie pasował http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-...159256435.html ? Mechanik powiedział, że to najpewniej ten czujnik. A jeśli to nie on, to mówi, że chętnie się dowie co na forum piszą, żeby zrobić Także liczę na wsparcie 2 dni już nie wyprzedzam, nie wiecie jak to jest...

  3. #903
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wStepny156
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW FL 1.9 JTDm16v
    Postów
    87

    Domyślnie

    Panie i Panowie Jak już pisałem jaaaakiś czas temu też miałem z MCFS problem ... wyczyszczony EGR - chciałem zaślepić ale jak był zaślepiony to cały czas błąd się wyświetlał... ale po wyczyszczeniu EGR'a działa tak jak powinno. Jak narazie 2 dni jeżdżenia i kilka razy butowałem Swoją Alfę Romeo 156 1.9JTD M-JET 140 KM - i nic się nie dzieje Pozdrawiam.

  4. #904
    Użytkownik Ogier Avatar DonARello
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    łódzkie
    Auto
    147 JTD 8v Rosso
    Postów
    190

    Domyślnie

    Wezmę się jutro za czyszczenie tego czujnika własnoręcznie Raz Bella ma moc, raz nie - czyli trochę chyba jakby to nie wyglądało na całkowicie padnięty czujnik.
    Jedno pytanie, lepiej kupić używkę Boscha gdyby jednak czujnik był do wymiany http://allegro.pl/suzuki-ignis-czujn...167270431.html czy nowy, ale innej firmy zamiennik za ~130zł ?

    edit:
    ...i jeszcze czy do tego mogę użyć uniwersalnego rozpuszczalnika?
    Ostatnio edytowane przez DonARello ; 25-04-2013 o 17:32

  5. #905
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Powiem tak używany jeden już masz, po co ci drugi używany?
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  6. #906
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Benzyna ekstrakcyjna będzie bezpieczniejsza i na pewno przyda się jeszcze do innych celów.

  7. #907
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wStepny156
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW FL 1.9 JTDm16v
    Postów
    87

    Domyślnie

    Pędzelek i benzynka - i jedziesz... co do zamiennika ... jeżeli chodzi o silnik i ważniejsze podzespoły ja w zamienniki się nie bawię - bo po prostu to się chrzani i musisz kupić kolejny a kupisz oryginał i wyrzucasz 1/3 kasy nie potrzebnie do śmieci

  8. #908
    Użytkownik Ogier Avatar DonARello
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    łódzkie
    Auto
    147 JTD 8v Rosso
    Postów
    190

    Domyślnie

    OK! Wszystko jasne panowie, dzięki

  9. #909
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Ten czujnik jest pokryty żelem. Nie radzę go traktować benzyną ekstrakcyjną.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #910
    b.wojciech
    Gość

    Domyślnie

    Ja tu chciałbym dodać coś od siebie. "motor engine control faliure" wyskoczył przez ( prozaicznie) za słabe cisnienie na pompie wtryskowej , ale uwaga uwaga była to przyczyna syfu który nazbierał sie w baku , podcisnienie pompki zasysajacej paliwo zasysało i brud który sie tam przez 11 lat nazbierał. Czyczenie baku całkowicie sciągneło problem.

    Jednakowo jak wyżej sama pompka w baku może być już zuzyta i podawac małe cisnienie na pompe wtryskowa .

    Czasami tez zbiera sie syf na filterku papierowym w srodku wkladu pompki znajdujacej sie w baku, wystarczy wyjac wklad , usunac filtere, i włożyc wklad razem z pompka spowrotem. Nie radze czyscic filterka i wkladac go spowrotem, lub wkladac nowego, zmieli wam go i wypluje do srodka najlepiej go usunac. Tak samo proponuje zrobic przy wymianie wkladu pompki paliwa.

    NIe wiem czy podobne sugeste pojawily sie poprzednio ciezko przejrzec az 90 stron. Jednak jak komus pomoże to bede szczesliwy.

    Pamietajcie "motor control system faliure" zaczynamy szukac od poczatku czyli baku najlepiej odrazu tam zajrzec.
    Generalnie dobrze jest tez miec kabelek vaiken i multi ecu scan, odpowiednie cisnienie na pompie to okolo 500 bar dobrze jest to srpawdzic przed przystapieniem do diagnozy.

    pozdro!

    ps. nie taki syf przez systemy wezykow i dodatkowych filtrow nie przejdzie do silnika , uzywajcie tez dodatkow do diesla nawet w lato , parafina i woda wkurwia zycie silnika, no i nie zapomnijcie co 10 tys wlac dodatek do comon raila/wtryskow

    u mnie problemy zniknely a silnik 1.9 jtd 115hp smiga po cwierc miliona kilometrow jak zdrow

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał DonARello Zobacz post
    Witam
    Mnie ostatnio dopadł MCSF Podłączyłem pod kompa i pokazał jedynie błąd P0235. Turbo raz działa, raz nie. Wczoraj jechałem, pedał w podłogę i pomimo braku komunikatu na desce MCSF, to auto powoli się zbierało. Po odpaleniu jak chodzi " na luzie" to też kontrolka się zapala..i gaśnie, i tak ciągle. Na chwilę podjechałem do mechanika, psikał czymś na tę "gruszkę" na dole i dociskał tamten bolec, który powoli się podnosił po docisku. Mam w środę podjechać dopiero. Powiedział, że może być trochę zabawy z tym. EGR mam zaślepiony i wyłączony w kompie. Zacząć od wymiany czujnika ciśnienia? W 1,9JTD 115km 8v to chyba ten będzie pasował http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-...159256435.html ? Mechanik powiedział, że to najpewniej ten czujnik. A jeśli to nie on, to mówi, że chętnie się dowie co na forum piszą, żeby zrobić Także liczę na wsparcie 2 dni już nie wyprzedzam, nie wiecie jak to jest...
    turbina do regeneracji / wymiany niestety ;/, z tego conapisales ewidentnie sie sypie
    Ostatnio edytowane przez b.wojciech ; 26-04-2013 o 08:11

Podobne wątki

  1. Motor Control System Failure w 2.0 JTS
    Utworzone przez podo w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 29-11-2017, 18:30
  2. Motor control system failure
    Utworzone przez DawidSu w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 04-12-2015, 11:34
  3. Motor Control System Failure - co oznacza? co z tym zrobić?
    Utworzone przez Szczepan w dziale 147
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 10-01-2012, 23:18
  4. Motor Control System Failure
    Utworzone przez korzen w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-01-2011, 23:27
  5. motor control system failure
    Utworzone przez chinczykmg w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-04-2010, 10:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory