Strona 92 z 144 PierwszyPierwszy ... 42828384858687888990919293949596979899100101102142 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 911 do 920 z 1436

Temat: “Motor Control System Failure” - co z tym zrobić

  1. #911
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał b.wojciech Zobacz post
    ....Czasami tez zbiera sie syf na filterku papierowym w srodku wkladu pompki znajdujacej sie w baku, wystarczy wyjac wklad , usunac filtere, i włożyc wklad razem z pompka spowrotem. Nie radze czyscic filterka i wkladac go spowrotem, lub wkladac nowego, zmieli wam go i wypluje do srodka najlepiej go usunac. Tak samo proponuje zrobic przy wymianie wkladu pompki paliwa.

    ...
    Niewiem o jakim wkładzie filterku pompki piszesz - tu sobie zobacz jak ona wygląda:
    http://eper.fiatklubpolska.pl/navi?S...&DRW_NUM=3%7C0
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  2. #912
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał b.wojciech Zobacz post
    Pamietajcie "motor control system faliure" zaczynamy szukac od poczatku czyli baku najlepiej odrazu tam zajrzec.
    Ja tam wolę sprawdzić błędy zanim rozkręcę pół samochodu

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał b.wojciech Zobacz post

    " Napisał DonARello
    Witam
    Mnie ostatnio dopadł MCSF Podłączyłem pod kompa i pokazał jedynie błąd P0235. Turbo raz działa, raz nie. Wczoraj jechałem, pedał w podłogę i pomimo braku komunikatu na desce MCSF, to auto powoli się zbierało. Po odpaleniu jak chodzi " na luzie" to też kontrolka się zapala..i gaśnie, i tak ciągle. Na chwilę podjechałem do mechanika, psikał czymś na tę "gruszkę" na dole i dociskał tamten bolec, który powoli się podnosił po docisku. Mam w środę podjechać dopiero. Powiedział, że może być trochę zabawy z tym. EGR mam zaślepiony i wyłączony w kompie. Zacząć od wymiany czujnika ciśnienia? W 1,9JTD 115km 8v to chyba ten będzie pasował http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-...159256435.html ? Mechanik powiedział, że to najpewniej ten czujnik. A jeśli to nie on, to mówi, że chętnie się dowie co na forum piszą, żeby zrobić Także liczę na wsparcie 2 dni już nie wyprzedzam, nie wiecie jak to jest...
    "

    turbina do regeneracji / wymiany niestety ;/, z tego conapisales ewidentnie sie sypie
    Żle doradziłeś koledze. Myślę, że powinien też wymienić koło dwumasowe, lewe siedzenie i prawy kierunkowskaz
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #913
    Użytkownik Ogier Avatar DonARello
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    łódzkie
    Auto
    147 JTD 8v Rosso
    Postów
    190

    Domyślnie

    ...A więc dziś odkręciłem ten czujnik. W środku czujnika pełno syfu, wyczyściłem go benzynką i założyłem z powrotem. Odpalam auto i błędu nie ma, turbo działa. Po przejechaniu 2km agresywnym tempem, znów MCSF się pojawił i brak mocy Ale było jakiś czas dobrze, więc to najprawdopodobniej chyba czujnik walnięty, prawda? Czy w ogóle to miejsce gdzie się wkręca czujnik też tam w środku trzeba czyścić? Ja tylko trochę z wierzchu przetarłem...

  4. #914
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał DonARello Zobacz post
    Czy w ogóle to miejsce gdzie się wkręca czujnik też tam w środku trzeba czyścić? Ja tylko trochę z wierzchu przetarłem...
    Czyszczenie kolektora ssącego jest jak najbardziej wskazane Najlepiej po jego demontażu (ale to kupa roboty - włącznie z rozrządem). Zawsze można na ile się da wyczyścić z "grubsza" po odkręceniu korpusu z klapą gaszącą.

    A odczytałeś jaki błąd zapisał się w ECU po wywaleniu MCSF?...

  5. #915
    Użytkownik Ogier Avatar DonARello
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    łódzkie
    Auto
    147 JTD 8v Rosso
    Postów
    190

    Domyślnie

    Błędy to P0404 - EGR zaślepiony i wyłączony w kompie
    P0235 - tylko teraz jest napisane, że odbiera bardzo niski sygnał, a wcześniej było "coś z usterką" i nie było dodane, żeby skasować błędy i obserwować czy nie powrócą, tylko ewidentna awaria.

  6. #916
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Tak jak piszesz P0235 świadczy o ewidentnej usterce.

  7. #917
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar PHOENIX
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Podolsze, Poland
    Auto
    BRERA 2,4 JTDm 2008 ; 156 Sportwagon 1,9 JTD 2004r. + 147 1,6 TS 2001 r była
    Postów
    444

    Domyślnie

    Panowie i Panie a z takich logów da sie coś wywnioskować ? dlaczego one mi wywalają przypuszczam ze przeplywka i jedna z sond ale chce sie upewnić
    jeśli mam racje to odpiszcie czy i jak można je sprawdzić lub spróbować zregenerować


    http://speedy.sh/gjDJd/FESLog-130326...-16V-120CV.rar

    pomiary z dzisiaj

    http://speedy.sh/mfxhN/Nowy-folder-4.rar
    jeśli pomogłem w jakimś poście nie zapomnij podziękować za niego

    "Życie dane jest raz człowiekowi i trzeba przeżyć je tak, by nie płonąć ze wstydu za lata przeżyte bez celu."

    Il mio terzo amore Alfa Romeo



  8. #918
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał malin2k5 Zobacz post
    Tak jak piszesz P0235 świadczy o ewidentnej usterce.
    No, może nie zawsze tak ewidentnej ale gdy tak się dzieje po jego czyszczeniu (i to jeszcze benzyną !) to zdecydowanie odszedł w zaświaty
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #919
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    SMI Łaziska Górne
    Auto
    AR 159 Sportwagon 1,9 JTD TI
    Postów
    23

    Domyślnie

    Witam, może ktoś z Was mi odpowie na pytanie, otóż w mojej 156 musiałem wymienić chłodnice ponieważ stara się rozsypała. Wszystko pięknie ładnie poskręcane, zalałem układ odpalam fure żeby odpowietrzyć a tu komunikat Motor Control System Failure. Zanim zabrałem sie do wymiany chłodnicy komunikatu takiego nie było. Więc chciałbym się dowiedzieć czy może to mieć związek z wymianą owej chłodnicy. Gdzieś ktoś pisał że miał taki komunikat właśnie po wymianie chłodnicy i miał najprawdopodobniej układ zapowietrzony, po odpowietrzeniu komunikat znikł. Nie wiem od czego zacząć bo ostatnio co chwile wyskakuje coś w mojej Belli ...

  10. #920
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Raczej poruszyłeś jakąś wtyczkę podczas wymiany.
    A może przewody gumowe od gruszki...

Podobne wątki

  1. Motor Control System Failure w 2.0 JTS
    Utworzone przez podo w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 29-11-2017, 18:30
  2. Motor control system failure
    Utworzone przez DawidSu w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 04-12-2015, 11:34
  3. Motor Control System Failure - co oznacza? co z tym zrobić?
    Utworzone przez Szczepan w dziale 147
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 10-01-2012, 23:18
  4. Motor Control System Failure
    Utworzone przez korzen w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-01-2011, 23:27
  5. motor control system failure
    Utworzone przez chinczykmg w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-04-2010, 10:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory