Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Temat: Nie odpala JTD.

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    alfa romeo 147 1.9 jtd
    Postów
    37

    Domyślnie

    no wlasnie nie tylko ok 2tys obrotow ... zauwazylem jakby przerywanie w doplywie mocy co slychac nawet po dzwieku dzialania turbiny ktora jakby ma pauze w dzialaniu na sekunde a potem rusza znowu kolo 2 tys obrotow ...

    Myslalem ze da sie z tym jezdzic ale dzisiaj po miesiacu sytuacja sie poprawila. Jade sobie jade dodaje gazu a tu mi zaczyna szarpac autem, podobnie jak poprzednio jaby przerwa w przeplywie paliwa, przeplywie mocy ... wrzucilem na luz aby zjechac na pobocze i szarpac przestalo ale po wrzuceniu biegu i dodaniu gazu znowu szarpanko. Nie znam sie na tym dokladnie ale jak poprzednio oddalem auto do mechanika to przeczyscil okolice wtryskow itd stwierdzil ze usterki zadnej nie ma, auto skrecil i smigalo az do dzis. Na poboczu zgaslo, probowalem odpalic i lipa raz drugi trzeci az za 4tym razem odpalilo dodalem mocniej gazu, jakby go "przedarlo" i normalnie dojechalem do domu. Wnerwiajaca sytuacja bo znawca nie jestem a mechanik widac tez jakis lewy skoro nic nie znalazl... czy ktos z was mial podobny problem i moze mi pomoc ?

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Sprawdzałeś na kompie układ zasilania paliwem?

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar master007
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD Distinictive 2001r
    Postów
    279

    Domyślnie

    Wg mnie moze byc tak jak wyzej koledzy pisali zacinajacy sie egr. Jezeli masz jtd 115km to mozesz go bez problemow zaslepic - wystarczy narazie kawalek grubszej blaszki i zobaczysz czy wtedy bedzie lepiej.
    Alfa 145 1.4 TS
    Alfa 146 1.4 TS
    Alfa 147 1.9 JTD http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...tinictive.html

  4. #14
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał kogut25 Zobacz post
    Na poboczu zgaslo, probowalem odpalic i lipa raz drugi trzeci az za 4tym razem odpalilo dodalem mocniej gazu, jakby go "przedarlo" i normalnie dojechalem do domu. Wnerwiajaca sytuacja bo znawca nie jestem a mechanik widac tez jakis lewy skoro nic nie znalazl... czy ktos z was mial podobny problem i moze mi pomoc ?
    Po twoim opisie może to być wszystko. Na przykład czujnik położenia wału. Przycinający się EGR. Totalnie zapchany EGR. Wykładająca się pompa paliwa. Regulator ciśnienia itd.
    Logi i jeszcze raz logi. Podepnij się i pojeździj po mieście tak z 15 minut wywołując ten efekt. Bo jak czytam to jest on powtarzalny. ECU nie zarejestrował żadnego błędu czy mechanik go nie zarejestrował ?

    P.S. Mechanik ma jakąś fobię na punkcie rozkładania i czyszczenia ?
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    alfa romeo 147 1.9 jtd
    Postów
    37

    Domyślnie

    Sytuacja wyglada nastepujaco :
    Wyczyscilem EGR - dodatkowo zostal zaslepiony dwoma podkladkami jedna bez otworu a druga z dziurami jak w tutorialach na forum. Podczas rozkrecania okazalo sie ze kolektor dolotowy byl totalnie zapchany jakims syfem olejopodobnym :/ wygladalo to masakrycznie a przeciez powinno byc tam sucho... wszystko lekko przeczyszczone ile sie dalo (wieksze porzadki dopiero po calkowytym demontazu kolektrora ale to w nast tyg, za duzo roboty bylo) skrecone i narazie wszystko dziala. Brak przerywania na gazie i reszty problemow opisanych powyzej - jedynie co mnie zmartwilo to fakt ze odczuwam spadek mocy po zamontowaniu tych podkladek czy to mozliwe ze to od tego ???

    Druga sprawa co moze byc przyczyna tego ze kolektor jest zapychany przez olej ??

    Dodam jeszcze ze dzisiaj podpialem auto pod kompa i pokazalo jedynie blad doladowania jak poprzednio, bledy skasowane i narazie wszystko dziala - jedynie ten spadek mocy... a moze mi sie wydaje :/

  6. #16
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar master007
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD Distinictive 2001r
    Postów
    279

    Domyślnie

    Co do czyszczenia koletkora to moze byc problem. Trzeba demontowac pompe wysokiego cisnienia i przy okazji rozrzad ..... wiec naprawde kupa roboty.
    Przeczysc jeszcze czujnik cisnienia doladowania- jest on w kolektorze ssacym mniej wiecej na srodku przykrecony sruba 10.
    Alfa 145 1.4 TS
    Alfa 146 1.4 TS
    Alfa 147 1.9 JTD http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...tinictive.html

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    alfa romeo 147 1.9 jtd
    Postów
    37

    Domyślnie

    czy ten czujnik moze byc winowajca spadku mocy ?

  8. #18
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Czujnik ciśnienia doładowania ? Oczywiście. master007 ma rację, bo jak kolektor był zasyfiony, to czujnik doładowania na 100 % nie jest w lepszym stanie.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    alfa romeo 147 1.9 jtd
    Postów
    37

    Domyślnie

    ok rozkrece to jeszcze raz i przeczyszcze czujnik. Ale co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy ? Przeciez kolektor powinien byc czysty z tego co mi wiadomo zadne takie odpadki" nie powinny sie tam pojawiac

  10. #20
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Powinien być czysty ale kolektor, bo go wyczyściłeś. Dość często zapomina się o czujniku doładowania, który właśnie jest w dolocie. Czyściłeś go ? Pewno nie.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Nie odpala / odpala na 3 cylindry?
    Utworzone przez jashooligans w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-01-2016, 13:24
  2. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 14-03-2014, 10:53
  3. 1,9 JTD nie odpala lub odpala pod dłuższym kręceniu
    Utworzone przez palchon w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 02-11-2013, 17:50
  4. Zimna odpala ciepla nie odpala nie slychac nawet rozrusznika
    Utworzone przez Chrzanek1994 w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 04-12-2012, 21:55
  5. 156 JTD Nie odpala!!
    Utworzone przez raven80 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 17-04-2011, 19:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory