Latam już na górnych około 10 tyś, zima za nami, raz smarowane i jak na razie żadnych dzwięków i problemów.
Latam już na górnych około 10 tyś, zima za nami, raz smarowane i jak na razie żadnych dzwięków i problemów.
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
Warto je kupic?
Moja przelatała na lewym górnym 205 tys od nowości, prawy jeszcze dobry oraz dolne wahacze. Wymieniony został na TRW
W 156 zakładałem tylko wahacze z Vemy - TRW na Wałbrzyskich dziurach nie wytrzymywały.
156 Sportwagon 2,4JTD 2000r - była
159 Sportwagon 1,9JTDM 2006r - teraz
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Niestety nie, metalowe tulejki są obustronnie ściskane i zblokowane,Ich rand siedzi sztywno w gumowym kołnierzu. Zresztą fizyka wymusza , że tu się obraca gdzie łatwiej.Mówię oczywiście o górnym wachaczu. Zresztą iuż sama konstrukcja wemy ze smarowniczką daje jasną odpowiedź!
Ostatnio edytowane przez bonzaj ; 30-04-2013 o 10:13
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
Ostatnio edytowane przez bonzaj ; 30-04-2013 o 11:16