Strona 6 z 24 PierwszyPierwszy 12345678910111213141516 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 232

Temat: Chcę kupić ale się boję

  1. #51
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    zapewne tak,a może i z lipca

  2. #52
    Now
    Gość

    Domyślnie

    Ale co? Warta zainteresowania?

  3. #53
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    wygląda nie najgorzej ,nie jest golasem i kosztuje mało więc na pewno warto się zainteresować a co z niej wyjdzie to nie wiadomo.Ja za taką samą (inna kolorystyka środka plus kiera ze sterowaniem) zapłaciłem dwa miesiące temu 14 z tym że trafiłem na bezwypadkową sztukę więc wydaje mi się że cena 10 z a auto sprawadzone to trochę mało.
    Ostatnio edytowane przez jarek1986 ; 03-05-2013 o 19:44

  4. #54
    Now
    Gość

    Domyślnie

    Może chce szybko sprzedać. Ciężko wyczuć. Handlarz to handlarz. Sprzeda Ci złom

  5. #55
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 było
    Postów
    177

    Domyślnie

    plus na ile ralny ten przebieg, najlepiej dac przed zakupem na sprawdzenie w aso fiat

  6. #56
    michal0401090
    Gość

    Domyślnie

    Mój brat posiada Focusa 1.8 rocznik 2000 ja natomiast Alfę 147 1.6 Z 2002 roku, więc mam dobre porównanie. Focus jest z nami 3,5 roku, Alfa za parę miesięcy 2 lata. W Alfie nie zepsuło się jeszcze nic. Nawet nie wymieniłem żarówki. W Focusie wymieniany był osuszacz, cały zawias, robiony czujnik przy skrzyni. Jeżeli chodzi o poruszane powyżej elementy zrobię swoje małe porównanie:

    Zawieszenie:
    Wybieranie nierówności (w szczególności tych poprzecznych) w Focusie jest nie do porównania z Alfą. Alfa ich nie wybiera

    Zużycie elementów zawieszenia w Alfie szybsze za to koszty niższe niż przy wymianie w Fordzie.

    Prowadzenie:
    Z lekką przewagą dla Alfy dzięki bardziej bezpośredniemu przełożeniu i czuciu kierownicy.

    Nadwozie:
    Powłoka lakiernicza na korzyść Forda, blacha zdecydowanie lepsza u Alfy.
    Wnętrze:
    Wykorzystane materiały Alfa
    Spasowanie Ford (wydaje mi się, że jest to zasługą zawieszenia, które lepiej wybiera nierówności i nie przenosi wstrząsów do wnętrza)
    Wyposażenie na korzyść 147
    Pozycja za kierownicą w Focusie siedzi się wysoko jak w Vanie w Alfie nisko (zależy, co kto lubi)
    Silnik:
    Dźwięk lepszy w Alfie osiągi też (porównując do Focusa 1.6)
    Spalanie:
    Niższe w Focusie 1.8 (choć brat nie potrafi ruszyć bez pisku opon i osiągania na dwójce 100 km/h)
    Podsumowanie:
    Jeżeli ktoś chce przemieszczać się wygodnie z punktu A do B niech bierze Focusa, natomiast, jeżeli ktoś kocha motoryzacje powinien zainteresować się Alfą, która ma w sobie to coś. Jest inna, ma swój styl. Dla mnie jest taka skrojona na miarę. Ma kilka denerwujących wad, ale to jest w niej piękne.
    Odniosę się też do Audi. Modele produkowane przed rokiem 2000 w mojej opinii są wykonane dużo staranniej niż nowsze sztuki min. wspomniane już przez kogoś przełączniki od świateł wycierające się przy przebiegach 40 tys. km czy korozja pojawiająca się pod uszczelkami szyb przednich bądź na nadkolach (znane z autopsji w kilku nie bitych A4 B6 znajomych)

  7. #57
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948

    Domyślnie

    Tak nieśmiało zaproponuje sztukę od Omena, kasy trochę dołożyć i jeździsz autkiem nietuzinkowym.
    Dałbym linka do jego tematu, ale z koma piszę.
    Wyszukaj użytkownika "omen". Cena chyba 16tys.
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  8. #58
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał semri Zobacz post
    Tak nieśmiało zaproponuje sztukę od Omena, kasy trochę dołożyć i jeździsz autkiem nietuzinkowym.
    Dałbym linka do jego tematu, ale z koma piszę.
    Wyszukaj użytkownika "omen". Cena chyba 16tys.
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._16v_nero.html

  9. #59
    Now
    Gość

    Domyślnie

    Bardzo dziękuję za Wasze rady. Chyba bedę musiał jeszcze dozbierać.
    Wszystkim dziękuję za rzeczowe wypowiedzi.

  10. #60
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2012
    Auto
    Afla Romeo 147 1.6TS 105 Progression '2007
    Postów
    11

    Domyślnie

    Cytat Napisał jarek1986 Zobacz post
    znowu gadasz od rzeczy jakość a materiały wszystko razem ,audi w każdym modelu od a3 po a8 (plastiki na słupkach B z plastiku jak z chińskiej zabawki) ma materiały takie sobie (tragiczny spód deski w a4 i a6,schowek z plastiku który się rysuje,farba na przyciskach która złazi,ale smutne jest to że audi z 99 roku po 5 latach jazdy po Polsce jest bardziej zwarta i przyjemna w jeździen niż alfa z 2005 roku po roku w Polsce . A alfą wprowadzając każdy model obiecywała wysoką jakość ,nie mówili swoim klientom ,nie przyjmujcie się że nasze auta będą po 3 latach rozklekotane bo przecież są " z innej bajki i dają inne wrażenia z jazdy " ( ciekawe jakie inne są te wrażenia swoją drogą? ). A co do Clarksona to miałby inne zdanie gdyby się po Polsce przejechał 5 letnim audi a 5 letnią alfą. A powiedz mi jakie to materiały poprawiono po liftingu? Bo ja tam żadnej poprawy nie widzę,zastosowano inny plastik na desce (moim zdaniem na minus ) i zmieniono boczki dając im parę poprzecznych pasków,to jest ta zmiana jakościowa? Wyciszono drzwi aby nie rezonowały? Odesparowali zawiechę żeby po wjechaniu w dziurę nie było jebnięcia nawet na 15 calowej feldze? Zrobili takie szyny żeby fotel się nie kiwał ? Nie ? To nic ten lifting nie przyniósł oprócz zmiany wyglądu zewnętrznego.

    jarek1986, skoro masz tyle żalu do Alfy o jej jakość i chyba wór innych argumentów na anty, to po co Ci te 4, które masz swoim opisie? Chwalisz Audi z '99, to kup sobie takie i przestań ludziom robić wodę z mózgu, że każda Alfa to tandeta i przez lata producent jako zmianę jakości dodaje przeszycia na drzwiach. Jak masz którąkolwiek Alfę mającą 10 i więcej lat, to masz małe szanse, że elementy w środku nie mają połamanych i pourywanych różnych spinek i zatrzasków, bo ktoś bez przerwy coś wymontowywał i zakładał z powrotem. Nawet dzisiaj jadąc do sklepu starałem się znaleźć jakieś braki, bo może mówisz do rzeczy i wybacz, ale nie znalazłem i zastanawiam się o co Ci właściwie może chodzić? Podaj jakiś konkretny przykład niedoróbki jakościowej w kabinie 147, to się temu przyjrzę.
    Zakończmy temat, bo się i tak nie dogadamy. Niech będzie, że mój egzemplarz jest z kosmosu i użyto do jego produkcji innych materiałów niż przy produkcji innych Alf, a montowały ufoludki. Jeździłem kilkudziesięcioma samochodami, miałem kilkanaście i raczej potrafię na podstawie tego stwierdzić czy montaż i materiały w tym czy innym samochodzie są dobre czy nie.
    Swoją drogą mały problem jak wydasz na Alfę 15- 20 tyś. i stwierdzisz, że to tandeta. A kupiłbyś teraz Giuliettę w przyzwoitej wersji za powiedzmy 90 tyś? Według Twojego przekonania można założyć, że też są z pewnością tandetnie wykonane skoro producent jest przez długie lata niereformowalny.
    Prawda jest taka, że jeśli oczekujesz od jakiegokolwiek samochodu niezawodności i nieskrzypiącej na każdej faldzie drogi deski rozdzielczej, to kup sobie nowy samochód i dbaj od początku. W używanym zawsze masz ryzyko, że kupujesz od "druciarza", który montował sobie różne kabelki, wtyczki, uchwyty czy inne popierdółki albo z ciekawości rozmontował pół wnętrza i nie potrafił go porządnie złożyć z powrotem.
    Obejrzyj sobie czasem program na TVN Turbo "Samochód marzeń kup i zrób" i zobacz czym ludzie potrafią "naprawiać" samochody i mocują elementy deski rozdzielczej klejem superglue, wkrętami do drewna albo opaskami zaciskowymi bo pourywali fabryczne mocowania. Potem ktoś to kupuje, bo jest tanio i psioczy na fabrykę, bo mu wszystko lata na nierównościach.

Podobne wątki

  1. [Brera] Chcę kupić Brera 3,2
    Utworzone przez DareKról w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 48
    Ostatni post / autor: 16-12-2015, 21:00
  2. [GTV Spider] chcę kupić spider
    Utworzone przez kodex222 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 07-04-2015, 09:37
  3. Chcę kupić 147
    Utworzone przez Dejf w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 24-05-2013, 18:28
  4. [Brera] chcę kupić!!!
    Utworzone przez delejal'holik w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 28-09-2012, 09:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory