Strona 3 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 74

Temat: [156] Masa powietrza

  1. #21
    Remi84
    Gość

    Domyślnie

    Jeszcze jedno pytanie przychodzi mi do glowy szczegol ie do kolegi @sdero czy jezeli cisnienie doladowania raczej jest ok to nieszczelnosc dolotu na odcinku przeplywka turbo mozna wyeliminowac?

  2. #22
    Sponsor Romeo Avatar arekgr
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Krosno
    Auto
    AR 156 2.4JTD 2004r
    Postów
    546

    Domyślnie

    Ja się tak zastanawiam jak to jest z tą masą powietrza. W moim przypadku (1.9 CF2) z nowym przepływomierzem rzadko osiągam 1000jednostek, ciśnienie atm. to 935, a ciśnienie zmierzone dochodzi do 2070, autko niby po mapie, no i sam nie wiem czy wszystko jest ok, czy doszukiwać się gdzieś dziury. Rura przepływka->turbo zmieniona na nowiutką tydzień temu, może odma? Może ta rura (do rezonatora?) coś tam miesza...

  3. #23
    Remi84
    Gość

    Domyślnie

    Panowie to jak to jest, ze po odpieciu przeplywki FES nadal wskazuje mase mierzona powietrza?

  4. #24
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Remi84 Zobacz post
    Jeszcze jedno pytanie przychodzi mi do glowy szczegol ie do kolegi @sdero czy jezeli cisnienie doladowania raczej jest ok to nieszczelnosc dolotu na odcinku przeplywka turbo mozna wyeliminowac?
    Nie.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał arekgr Zobacz post
    Ja się tak zastanawiam jak to jest z tą masą powietrza. W moim przypadku (1.9 CF2) z nowym przepływomierzem rzadko osiągam 1000jednostek, ciśnienie atm. to 935, a ciśnienie zmierzone dochodzi do 2070, autko niby po mapie, no i sam nie wiem czy wszystko jest ok, czy doszukiwać się gdzieś dziury. Rura przepływka->turbo zmieniona na nowiutką tydzień temu, może odma? Może ta rura (do rezonatora?) coś tam miesza...
    W autku "po mapie" można się wiele doszukiwać Ludzie dość często wgrywają z netu jakieś śmieci i potem szukają co jest nie tak.
    Rozumiem, że jak już jedziesz, to maksa masz 2070 mBar, a maks powietrza to 1000 mg ? Jeśli tak to widocznie masz otworek za turbiną, źle działający EGR lub #$@$ soft. Ale to ciężko powiedzieć nie mając nawet logów z tego przed oczami.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #25
    Remi84
    Gość

    Domyślnie

    @sdero dziekuje przez caly weekend czekalem na odpowiedz jak na zbawienie:-). Jeszcze tylko jedno jak to jest, probuje wyeliminowac ta przeplywke odpialem ja i nie wiem do konca czy cos sie polepszylo:-( ale fes nadal wskazywal i nadal zle mase zmierzona powietrza. Z gory dziekuje za objasnienie.

  6. #26
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Wybacz byłem AFK Wiesz, długi weekend ma swoje prawa
    nigdy nie mierzyłem wartości przy odpiętej przepływce. Wiem, że wtedy powinien się pokazać błąd w ECU.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #27
    Sponsor Romeo Avatar arekgr
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Krosno
    Auto
    AR 156 2.4JTD 2004r
    Postów
    546

    Domyślnie

    @sdero, mapa była robiona przez weloo po kilkukrotnym przesłaniu mu logów. EGR zaślepiony, programowo ograniczony. Czyli uważasz, że coś tam musi być nie tak? Powinny parametry lepiej wyglądać? Wrzucę jutro jakieś logi. 2070mbar przy atm 930mbar, to w sumie 1,14b doładowania, prawda?
    Ostatnio edytowane przez arekgr ; 06-05-2013 o 17:48

  8. #28
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał arekgr Zobacz post
    @sdero, mapa była robiona przez weloo po kilkukrotnym przesłaniu mu logów. EGR zaślepiony, programowo ograniczony. Czyli uważasz, że coś tam musi być nie tak?
    Produkt weloo ?! Nawet nie śmiem pomyśleć aby coś było nie tak z mapą. Myślę, że jest perfekcyjnie zrobiona.
    (I to całkiem poważnie napisałem)

    Sprawdź overboosta i jego przewody.
    Swoją drogą ciśnienie atmosferyczne 930 ? W górach mieszkasz, czy jakaś ulewa była "najniższe zaś (965,2 hPa) notowano 26 lutego 1989", więc trochę dziwne masz to ciśnienie - http://pl.wikipedia.org/wiki/Ci%C5%9Bnienie_atmosferyczne
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #29
    Sponsor Romeo Avatar arekgr
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Krosno
    Auto
    AR 156 2.4JTD 2004r
    Postów
    546

    Domyślnie

    @sdero, overboost w CF2? A ciśnienie podaję Ci z odczytu FES-a No i nie powiem, praktycznie Bieszczady, tak że dość wysoko Turbo -> IC na pewno szczelnie, samemu IC się przyjrzę oraz wyjściu z IC, bo przy kolektorze jest też na pewno szczelnie. Podejrzewam też odmę, że tamtędy ssie lewizne

  10. #30
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    A, już z rozpędu piszę Czy VGT, czy WG, to i tak sterowanie masz A jak WG upuszcza ?
    Kiedyś w moim Dodge Stealth szczelność dolotu sprawdzałem na dwa balony Zaślepiłem odmę. Balony przeciąłem na połowę. Obie połówki na dwóch dolotach (bo to twinturbo, a więc dwie turbiny), a od kolektora zainstalowałem jedną odciętą część z ustnikiem. Nadmuchałem i po kilku kombinacjach z naprzemiennym przytykaniem dolotów okazało się, że jeden z IC jest walnięty. Tu byłoby to prostsze, bo dolot jest jeden.
    A, odma ? Przecież odma jest po stronie podciśnienia, a tobie nie doładowuje.
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 06-05-2013 o 20:17
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Masa powietrza - logi 1.9 JTD 8V
    Utworzone przez gigi w dziale 147
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 10-06-2021, 16:26
  2. Masa powietrza zmierzona za mała 1.9 JTD 8V logi
    Utworzone przez RoBeRt 147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 11-03-2020, 08:56
  3. Zmierzona masa powietrza a oczekiwana - czy to normalne?
    Utworzone przez Pilar13 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 26-12-2019, 15:39
  4. [156] Masa powietrza
    Utworzone przez Wooxxx w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-05-2014, 20:08
  5. Przepływomierz masa powietrza V6. Jakie wartości?
    Utworzone przez byczynski12 w dziale 166
    Odpowiedzi: 64
    Ostatni post / autor: 24-02-2014, 11:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory