Jeszcze jedno pytanie przychodzi mi do glowy szczegol ie do kolegi @sdero czy jezeli cisnienie doladowania raczej jest ok to nieszczelnosc dolotu na odcinku przeplywka turbo mozna wyeliminowac?
Jeszcze jedno pytanie przychodzi mi do glowy szczegol ie do kolegi @sdero czy jezeli cisnienie doladowania raczej jest ok to nieszczelnosc dolotu na odcinku przeplywka turbo mozna wyeliminowac?
Ja się tak zastanawiam jak to jest z tą masą powietrza. W moim przypadku (1.9 CF2) z nowym przepływomierzem rzadko osiągam 1000jednostek, ciśnienie atm. to 935, a ciśnienie zmierzone dochodzi do 2070, autko niby po mapie, no i sam nie wiem czy wszystko jest ok, czy doszukiwać się gdzieś dziury. Rura przepływka->turbo zmieniona na nowiutką tydzień temu, może odma? Może ta rura (do rezonatora?) coś tam miesza...
Panowie to jak to jest, ze po odpieciu przeplywki FES nadal wskazuje mase mierzona powietrza?
Nie.
- - - Updated - - -
W autku "po mapie" można się wiele doszukiwaćLudzie dość często wgrywają z netu jakieś śmieci i potem szukają co jest nie tak.
Rozumiem, że jak już jedziesz, to maksa masz 2070 mBar, a maks powietrza to 1000 mg ? Jeśli tak to widocznie masz otworek za turbiną, źle działający EGR lub #$@$ soft. Ale to ciężko powiedzieć nie mając nawet logów z tego przed oczami.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
@sdero dziekuje przez caly weekend czekalem na odpowiedz jak na zbawienie:-). Jeszcze tylko jedno jak to jest, probuje wyeliminowac ta przeplywke odpialem ja i nie wiem do konca czy cos sie polepszylo:-( ale fes nadal wskazywal i nadal zle mase zmierzona powietrza. Z gory dziekuje za objasnienie.
Wybacz byłem AFKWiesz, długi weekend ma swoje prawa
nigdy nie mierzyłem wartości przy odpiętej przepływce. Wiem, że wtedy powinien się pokazać błąd w ECU.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
@sdero, mapa była robiona przez weloo po kilkukrotnym przesłaniu mu logów. EGR zaślepiony, programowo ograniczony. Czyli uważasz, że coś tam musi być nie tak? Powinny parametry lepiej wyglądać? Wrzucę jutro jakieś logi. 2070mbar przy atm 930mbar, to w sumie 1,14b doładowania, prawda?
Ostatnio edytowane przez arekgr ; 06-05-2013 o 17:48
Produkt weloo ?! Nawet nie śmiem pomyśleć aby coś było nie tak z mapą. Myślę, że jest perfekcyjnie zrobiona.
(I to całkiem poważnie napisałem)
Sprawdź overboosta i jego przewody.
Swoją drogą ciśnienie atmosferyczne 930 ? W górach mieszkasz, czy jakaś ulewa była"najniższe zaś (965,2 hPa) notowano 26 lutego 1989", więc trochę dziwne masz to ciśnienie - http://pl.wikipedia.org/wiki/Ci%C5%9Bnienie_atmosferyczne
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
@sdero, overboost w CF2? A ciśnienie podaję Ci z odczytu FES-aNo i nie powiem, praktycznie Bieszczady, tak że dość wysoko
Turbo -> IC na pewno szczelnie, samemu IC się przyjrzę oraz wyjściu z IC, bo przy kolektorze jest też na pewno szczelnie. Podejrzewam też odmę, że tamtędy ssie lewizne
![]()
A, już z rozpędu piszęCzy VGT, czy WG, to i tak sterowanie masz
A jak WG upuszcza ?
Kiedyś w moim Dodge Stealth szczelność dolotu sprawdzałem na dwa balonyZaślepiłem odmę. Balony przeciąłem na połowę. Obie połówki na dwóch dolotach (bo to twinturbo, a więc dwie turbiny), a od kolektora zainstalowałem jedną odciętą część z ustnikiem. Nadmuchałem i po kilku kombinacjach z naprzemiennym przytykaniem dolotów okazało się, że jeden z IC jest walnięty. Tu byłoby to prostsze, bo dolot jest jeden.
A, odma ? Przecież odma jest po stronie podciśnienia, a tobie nie doładowuje.
Ostatnio edytowane przez @sdero ; 06-05-2013 o 20:17
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF