Strona 9 z 18 PierwszyPierwszy 123456789101112131415161718 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 176

Temat: [156] Mikoda GT + Zimmermann

  1. #81
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Pierwsze słyszę o 6 tloczku w GTA. Daj przykład.


    mikody pękają bo są przewiercone na wylot a nie nawiercone tak jak większość tarcz performance.
    nie zależnie jaki klocek Mikoda i tak pęknie i tak.

    nie wspominam o tym, ze po dłuższym użytkowaniu tarcza jest do śmietnika bo nie chce stygnac tak jak nowa. Przez owe przewiercenia pył z klocków hamulcowych wchodzi w otwór wentylacyjny i tam sie osadza. Dodając potem wodę tworzy sie tam twarda glina i mamy powód pęknięcia.

    jesli ktos nie wierzy niech upusci pionowo ustawiona tarcze w dół. Wtedy zobaczy co z tej tarczy sie wysypie.


    Pozdrawiam

  2. #82
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dejv667
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    zza chorej rzeki
    Auto
    Lancia Delta HPE HF
    Postów
    334

    Domyślnie

    Autostrady to nie tylko Anglia. Regularnie robię trasy Niemcy - Polska i na autostradzie hamulec jest używany rzadko. O wiele rzadziej niż np w mojej codziennej jeździe.

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com

  3. #83
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Proponuję jeszcze raz przeczytać co napisałem.
    Tor to po prostu więcej hamowań w krótkim czasie - przyśpiesza coś co i tak się stanie.

    Ktoś mi wytłumaczy zalety Mikody w porównaniu do gładkiej Brembo, która to spokojnie wytrzymuje dużo więcej na torze?

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  4. #84
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Mikoda po za ew. wyglądem nie ma żadnych zalet.

    Dejv kilka raz przyjechałem całe Niemcy od NL do granicy z PL wyłączając tempomat tylko na zjazdach.
    praktycznie zero hamowania.

  5. #85
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    Mikoda po za ew. wyglądem nie ma żadnych zalet.
    .
    zapomniałeś dopisać " wg mnie "

    ...

    - - - Updated - - -

    bo ta gówniana mikoda ( gówniana wg was ) robiła lepsze rzeczy na litej tarczy w 156 1.6 TS niż wentylowana brembo w GT jtd
    ...








  6. #86
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Sopot
    Auto
    Alfa 156 2.0 Turbo
    Postów
    180

    Domyślnie

    z porzodu mam 330x32 brembo z zaciskiem 4 tloczkowym brembo monoblock z jaguara S-type R z klockami textara a z tylu mikody GT + TRW i do tego 350KM pod maska i mnóstwo ostrego hamowania nawet z 230km/h do 0 itp. ogolnie latwo nie mialy i w zasadzie nigdy nie jezdily zadnych dluzszych tras od 30 tys km(troche ponad 2 lata). ogolnie nie widze na nich spekan ani zuzycia.

  7. #87
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Bo lite tarcze mikody są ok. Gorzej właśnie z tymi wentylowanymi.
    Dlaczego tak jest napisałem w poście nr 81
    Ostatnio edytowane przez omen ; 07-05-2013 o 10:27

  8. #88
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Sopot
    Auto
    Alfa 156 2.0 Turbo
    Postów
    180

    Domyślnie

    wentylowanych nie mialem, ale w necie jest duzo zdjec spekanych przy nawiertach wiec cos w tym musi byc. ja mam np takie zboczenie, ze po ostrych hamowaniach nie trzymam nogi na pedale hamulca ani nie zaciagam recznego zeby tarcze mogly sobie spokojnie pracowac w kazda strone

  9. #89
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Mikody nie są nawiercone tylko PRZEWIERCONE

  10. #90
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Sopot
    Auto
    Alfa 156 2.0 Turbo
    Postów
    180

    Domyślnie

    to mialem na mysli na szczescie nie jestem slepy

Podobne wątki

  1. tarcze i klocki ZIMMERMANN, halogeny w 156 zaparowane
    Utworzone przez Rita w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 10-07-2011, 13:51
  2. [156] Tarcze Mikoda
    Utworzone przez Arek 146 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 23-09-2010, 10:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory