Gubi mi komunikację ze zmieniarką. Przed aktualizacją nigdy nie miałem problemów, potem po aktualizacji (jeszcze jesienią 2012) zmieniarka czasami w ogóle się nie zgłaszała (szary przycisk CDC). Wymaga to ode mnie zabiegów typu odłączenie na chwilę akumulatora.
Dokładałem sobie w tym miesiącu drugą zmieniarkę mp3 i ona zazwyczaj działa z radiem, o ile blaupunkt wcześniej nie namieszaZ tego co udało mi się ustalić przy pomocy miernika, to jeśli radio nie "zobaczy" zmieniarki, to w ogóle nie podaje napięcia 12V na wyjście mini iso. Sam już nie wiem, może to problem z blaupunktem
Widziałem wcześniej w tym wątku, że ktoś też miał problem ze zmieniarką, ale był to problem z wtyczką. Sprawdzałem przewód od samego radia i aż do bagażnika jest ok - wszystko przechodzi na odpowiednich pinach. Może któraś wtyczka przy przedłużaczu blaupunkta odmawia współpracy.
Aktualizacja: Dzisiaj poprawiłem łączenie oryginalnego kabla od strony pasażera i jest już ok.
Ostatnio edytowane przez pass45 ; 23-03-2013 o 16:14
Hi,
I think I bricked connect nav. in my Alfa 159.
I was trying to do update from v11.4 to 12.3 and i didnt know exact keys which to press so every time my connect nav rebooted and wanted to do update and always would come to "downloading". Eventually i didnt know what to do and I turned off the device.
Now I have problem and I only see alfa logo.
I made good CD, burnned it correctly, low speed, with mentioned Magic iso, and i press 3,4,5,6,>> but nothing happens. Keys just blink twice and CD wont turn and alfa logo just stays there. I tried to burn with NERO also in DAO 96, but still nothing.
I tried it like at leasr 50 times or more, with key, without key, I think I did all the combinations, but still nothing.
Can anyone help me please. Is there a way to revive this? Or do I have to send it to Pavlek and Magneti Marelli? I think it is just too expensive.
Please help, I am from Croatia and nobody here can help, not even official alfa dealer.
Sorry I dont speak Pollish but I will try to translate with google translate.
Thank you!
Hi,
Myślę, że murowane CONNECT Nav. w mojej Alfy 159.
Starałem się zrobić aktualizację z v11.4 do 12,3, a ja nie wiedziałem dokładnie przycisków, które naciskać tak za każdym razem mój connect nav uruchomiony ponownie i chciałem zrobić aktualizację i zawsze przychodził do "ściągania". W końcu ja nie wiem, co robić, a ja wyłączyć urządzenie.
Teraz mam problem, a widzę tylko logo alfa.
Zrobiłem dobrą płytę, burnned go poprawnie, niską prędkość, z wymienionego magic iso, i naciśnij 3,4,5,6, >> ale nic się nie dzieje. Keys po prostu miga dwa razy i CD przyzwyczajenie kolei i logo alfa tylko pozostaje. Próbowałem palić z NERO także w DAO 96, ale nadal nic.
Starałem się jak w leasr 50 razy lub więcej, z kluczem, bez klucza, myślę, że nie wszystkie kombinacje, ale nadal nic.
Czy ktoś może mi pomóc proszę. Czy istnieje sposób, aby ożywić to? Czy muszę wysłać go do Pavlek i Magneti Marelli? Myślę, że to jest po prostu zbyt drogie.
Proszę o pomoc, jestem z Chorwacji i nikt tutaj nie pomoże, nawet oficjalny dealer alfa.
Niestety dont mówić Pollish ale postaram się przetłumaczyć z Google Translate.
Dziękujemy!
INSTRUCTION DE MISE A JOUR
TRADUCTION EFFECTUE PAR FANOU DU FORUM ALFA ROMEO ONLINE
1- Voiture éteinte activer la radio avec de bouton d'allumage (19)
2- Presser le bouton TRIP (23) sur le Connect pour accéder ŕ la page-écran TRIP GÉNÉRAL
3- De la page-écran TRIP GÉNÉRAL presser le bouton MY CAR, en bas sur le display, de façon ŕ passer ŕ la page-écran correspondante aux POSITIONS D'USAGE, unité de mesure, température, Volume buzzer, etc..) Il peut arriver que le MY CAR ne soit pas présent: dans ce cas passer directementau point 4
4- Allez dans la page-écran AUDIO en pressant la touche AUDIO (24)
5- Insérer le CD firmware, et attendre quelques secondes l'apparition de la fenętre CD ERROR.
6- Éteindre le Connect bouton d'allumage (19). Attendre et vérifier la complčte extinction du systčme.
7- Rallumer le CONNECT touche d'allumage (19)
8- Le message apparaît: FLASHER PROGRAM avec la séquence des opérations qui sont en train d'arriver.
9- Presser de maničre rapide et sans interruptions les boutons suivants 3-4-5-6 sur le bas et le bouton (9) en haut ŕ l'extręme droite. (De façon ŕ composer 3-4-5-6-9 rapidement)
10- Un double allumage confirme la reconnaissance du password.
11- Aprčs quelques second la séquence des et implanté.
12- Le CD est expulsé automatiquement: l'extraire.
13- Au retour du logo ALFA éteindre le CONNECT bouton ON/OFF (19)
14- L'opération a été accomplis : le CONNECT est opérationnel.
15- Maintenant entrer en AUTODIAGNOSTIC et vérifier que le SW ait correctement été chargé dans la ligne version SW, vérifier que les derniers chiffres correspondent au SW chargé. Exemple....11.3 (pour d'autres renseignements voir procédure AUTODIAGNOSTICCONNECT 2° GÉNÉRATION)
Au cas oů pour n'importe quel raison (par exemple pour introduction erronée du mot de passe), la procédure de mise a jour échouait, le systčme s'éteint et redémarre automatiquement sans plus visualiser le logo ALFA.
Dans cette situation (avec l’ ecran noir) taper le mot de passe et attendre l'apparition d'un message relatif ŕ l'état de la modernisation, dans ces cas la visualisation pourrait tarder quelque seconde.
Le dispositif répétera deux fois la séquence d'extinction/allumage, pour ensuite s'éteindre définitivement, il faut donc répartir du point 7.
Hi guys, me again.
I managed to unbrick my connect nav! One guy flashed my unit with flash dump from BRERA. But now I have master code problem, as nobody knows master code from that brera.
I have a flash dump TE28F640, can maybe anyone find my master code from that flash dump? I will send it to you if someone can help?
I opened the bin file in wordpad and i see some 6 digit number is repeating couple of times at the end of the flash dump, but I am not sure if that is correct.
Thank you!
SOLVED!
iNTELL solved my problem.
Thank you everyone for help.