Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 74

Temat: Przepływomierz problem

  1. #61
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - zbieramy logi (pliki *.csv) podczas testów rozgrzewania silnika na biegu jałowym.
    - podsyłam zdjęcia zrzuty, testy robimy do momentu włączenia się wentylatora, to są testy dla sond.
    - drugie testy robimy dla MAF, podczas jazdy, jak podawał kolega wyżej.
    - cały czas logujemy odpowiadające parametry, testy mają być dość długie aby widac było trendy parametru.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	11010.jpg
Wyświetleń:	125
Rozmiar:	102.6 KB
ID:	94316   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	11011.jpg
Wyświetleń:	94
Rozmiar:	108.6 KB
ID:	94317   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	11012.jpg
Wyświetleń:	97
Rozmiar:	108.8 KB
ID:	94318   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	11013.jpg
Wyświetleń:	97
Rozmiar:	108.8 KB
ID:	94319  
    Attached Files Attached Files
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 29-04-2013 o 14:18
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #62
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar PHOENIX
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Podolsze, Poland
    Auto
    BRERA 2,4 JTDm 2008 ; 156 Sportwagon 1,9 JTD 2004r. + 147 1,6 TS 2001 r była
    Postów
    444

    Domyślnie

    hmmm podczas jazdy niestety nie wykonam , bo bateria mi siadła w laptopie , mogę tylko na kablu w garażu sie podpiąć .
    jeśli pomogłem w jakimś poście nie zapomnij podziękować za niego

    "Życie dane jest raz człowiekowi i trzeba przeżyć je tak, by nie płonąć ze wstydu za lata przeżyte bez celu."

    Il mio terzo amore Alfa Romeo



  3. #63
    Użytkownik Romeo Avatar Grand231
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Rybarzowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9mJTD 16 V 150 KM
    Postów
    804

    Domyślnie

    Witam porobiłem z ciekawości całkowite logi w czasie jazdy http://speedy.sh/3v2Gu/FESExp-130506...-16V-File1.csv proszę o informację co o nich myślicie, nie wiem czy wpływ na wynik może mieć informacja "Zbyt duże opóźnienie !". Z góry dzięki

    - - - Updated - - -

    Jeszcze log z % otwarcia zaworu overboost http://www.speedyshare.com/FZjAe/FES...-16V-File1.csv

  4. #64
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Co tu o tym myśleć ? Za niska mierzona masa powietrza i przeładowanie sięgające czasem 400 mBar.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #65
    Użytkownik Romeo Avatar Grand231
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Rybarzowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9mJTD 16 V 150 KM
    Postów
    804

    Domyślnie

    A z tego wniosek że co może nawalać ? - takie objawy może dawać ten poklejony overboost lub nieszczelne wężyki podciśnienia ?, bo ogólnie to auto trzeba cisnąć powyżej 3,5 tyś obrotów żeby wywaliło kontrolkę MSCF - a że w sumie tak nigdy nie jeżdżę to jej nie wywala

  6. #66
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Przeładowanie tak. Masy powietrza nie.

    - - - Updated - - -

    Jeśli CR-em jeździsz ciągle "na kapelusznika", to w niedługim czasie będziesz miał problem z kierownicami turbiny. Obecne diesle lubią jak się je połechta pedałem gazu
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #67
    Użytkownik Romeo Avatar Grand231
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Rybarzowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9mJTD 16 V 150 KM
    Postów
    804

    Domyślnie

    Czyli problem tkwi w tym poklejonym overbooscie ?, bo z hamulcami już zrobiłem więc będę się brał za overbosta i wężyki - dobrze myślę ?.

  8. #68
    Użytkownik Romeo Avatar Grand231
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Rybarzowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9mJTD 16 V 150 KM
    Postów
    804

    Domyślnie

    Ok więc tak overboost wymieniony na nowy oryginał z Pierburga, do tego wężyki nowe. Jednak problem jeżeli można go tak nazwać występuje przy ciśnięciu auta > 4 tyś obrotów wyskakuje P0238 przeładowanie, ogólnie rozmawiałem z moim kolegą bo po znajomości użyczył mi kanału na robienie z tym overboostem no i tak przy okazji zobaczył że w rurze z IC są śladowe ilości oleju, niby że on jest mechanikiem stwierdził że turbo pada bo bierze olej i trzeba go regenerować bo niby leje. No ale podczas lektury forum wyczytałem że to normalna sprawa że tam jest olej dodatkowo przez już 1,5 tyś KM od wymiany oleju bella nie zabrała oleju. Coś mi się nie chce wierzyć że turbo pada jeżeli było regenerowane 14 tyś Km temu. Wyczytałem że olej w IC może brać się przez odmę tylko co to jest i gdzie się znajduje ?.

  9. #69
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Najprościej: odma to odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika. W trkacie pracy tłoków wytwarza się ciśnienie, i aby nie wyciskało np. oleju na zewnątrz przez uszczelki stosuje się tzw. odmę. Odma jest z tyłu, za silnikem, przy ścianie grodziowej. Proponuję abyś poszukał tematów nt. odmy - ktoś ładnie to opisał, porobił foty, dawał rady odnosnie jej przeróbki itd.


  10. #70
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Grand231 Zobacz post
    zobaczył że w rurze z IC są śladowe ilości oleju, niby że on jest mechanikiem stwierdził że turbo pada bo bierze olej i trzeba go regenerować bo niby leje.
    Trzymaj pomysły tego kolegi z dala od siebie lub wyślij go tu http://tinyurl.com/cuam678
    Dobrze wyczytałeś na forum, to sprawka odmy.
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 13-05-2013 o 17:46
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Przepływomierz problem.
    Utworzone przez Poaland w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 30-01-2015, 04:59
  2. Przepływomierz czy problem z paliwem 2,4 jtd 99r
    Utworzone przez strong19 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-07-2013, 12:48
  3. przepływomierz problem 1.9 jtd 105 km 1999r
    Utworzone przez lechu w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 30-11-2011, 20:46
  4. 2.4 JTD przepływomierz problem
    Utworzone przez kokos871 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-03-2010, 15:27
  5. Problem przepływomierz
    Utworzone przez mocio w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 05-09-2009, 17:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory