Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Temat: Próba przelewowa JTD

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar heweliusz64
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Krzeszowice,Małopolska
    Auto
    AR 166 2,4 JTD 150KM DISTINCTIVE
    Postów
    60

    Domyślnie Próba przelewowa JTD

    Witam.Zrobiłem próbę przelewową i wyszło mi:

    po 1 min.pracy

    1cyl.10ml.
    2cyl.8ml.
    3cyl.6ml.
    4cyl.6ml.
    5cyl.4ml.

    Po 5 min.pracy

    1cyl 33ml.
    2cyl 38ml.
    3cyl 30ml.
    4cyl 29ml.
    5cyl 26ml.

    Czy to znaczy że 1 i 2 wtrysk jest do wymiany?Proszę o radę.
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 18-05-2013 o 10:37

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar gechu
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    konin,bełchatów
    Auto
    156 1.8ts
    Postów
    335

    Domyślnie

    różnica jest spora,raczej trzeba regenerować




    Alfa, czyli walka serca z rozumem

  3. #3
    Użytkownik Ogier Avatar firstone
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Alfa romeo 166 2.4 jtd
    Postów
    189

    Domyślnie

    Cytat Napisał heweliusz64 Zobacz post
    Witam.Zrobiłem próbę przelewową i wyszło mi po 1 min.pracy 1cyl.10ml. 2cyl.8ml. 3cyl.6ml. 4cyl.6ml. 5cyl.4ml.Po 5 min.pracy 1 33ml. 2 38ml. 3 30ml. 4 29ml. 5 26ml.Czy to znaczy że 1 i 2 wtrysk jest do wymiany?Proszę o radę.
    Generalnie najlepiej gdyby różnice były minimalne

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar heweliusz64
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Krzeszowice,Małopolska
    Auto
    AR 166 2,4 JTD 150KM DISTINCTIVE
    Postów
    60

    Domyślnie

    Tak oglądałem te próby ale dalej nie wiem czy moje różnice w przelewach są duże.Wiem że najlepiej aby były zbliżone do siebie ale jak bardzo?

  5. #5
    Użytkownik Ogier Avatar firstone
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Alfa romeo 166 2.4 jtd
    Postów
    189

    Domyślnie

    zanim zrobiłem regeneracje, wtryski miały różnice rzędu 7-8 ml między najniższym poziomem a najwyższym, no i klekotał strasznie jeden wtrysk (jakbyś młotkiem napier....).
    Po regeneracji jest tak jak widać na filmie , silnik pracuje równo i nie kopci.

  6. #6
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    fajnie burczy Firestone ,ile płaciłeś za regeneracje

  7. #7
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Opolskie
    Auto
    Była 146,147, 159 jest Gulietta
    Postów
    148

    Domyślnie

    Zasada jest prosta. Patrzymy na wtrysk który ma najmniej paliwa czyli ten 4ml według jego różnica z pozostałymi nie może być większa niż 10% teraz według mnie te co mają 4 i6 ml dobre reszta złom do roboty. Ja bym dał komplet do sprawdzenia. Teraz tak niech gość sprawdzi czy są opiłki metalu w wtryskach jeżeli tak pompa opił-kuje i już jest koszt duży. Możesz zrobić wtryski tylko ale jak są opiłki to remont będzie skuteczny na chwilę. Chyba ze lałeś RED BULLA??

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar heweliusz64
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Krzeszowice,Małopolska
    Auto
    AR 166 2,4 JTD 150KM DISTINCTIVE
    Postów
    60

    Domyślnie

    Trochę mi wyjaśniłeś dzięki Ci za to,też tak myślałem że 1 i 2 to już spora różnica w przelewie z pozostałymi.Powiedz mi jeszcze co to ten Redbul bo nie kumam.Zawsze leje Verve a zagranicą na dużych stacjach.

  9. #9
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Opolskie
    Auto
    Była 146,147, 159 jest Gulietta
    Postów
    148

    Domyślnie

    RED BULL to opał

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta Avatar heweliusz64
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Krzeszowice,Małopolska
    Auto
    AR 166 2,4 JTD 150KM DISTINCTIVE
    Postów
    60

    Domyślnie

    Cytat Napisał enku Zobacz post
    RED BULL to opał
    Nie ja nie używam,ale poprzednik kto wie Alfinka była strasznie zapuszczona żałował nawet na żarówki

Podobne wątki

  1. Dawki paliwa, korekty,próba przelewowa/MOD JTD
    Utworzone przez MastaMari w dziale GT
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-10-2014, 19:23
  2. pilnie końcówka przelewowa
    Utworzone przez Pablo78 w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 09-02-2014, 08:39
  3. próba przelewowa 2.4jtd - a gaśnięcie na wys. obrotach
    Utworzone przez Naymad w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-09-2012, 20:26
  4. [159] próba przelewowa - wtryski
    Utworzone przez ryki67 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 10-04-2012, 07:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory