Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: Amortyzatory do AR33 - czy podejdą od czegoś innego?

  1. #11
    Użytkownik Ogier Avatar lukasz169
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    156 2.5 V6
    Postów
    151

    Domyślnie

    Cytat Napisał Scuderia Zobacz post
    Krawat, ale dostałeś całe amorki? Z jakiej firmy?
    Najpewniej sachsy bo innych już od dawna nie ma... Ja jestem bardziej ciekaw Gdzie kolega je dostał

  2. #12
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar comankh
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Alfa Romeo 33 SW, Delta GTie, Integrale 16v
    Postów
    18

    Domyślnie

    standardowa cena na allegro to chyba 350-400 za sztuke. warto jednak polować. ja wyrwałem parę magnetti marelli po 80zł sztuka.

  3. #13
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał comankh Zobacz post
    standardowa cena na allegro to chyba 350-400 za sztuke. warto jednak polować. ja wyrwałem parę magnetti marelli po 80zł sztuka.
    comankh, nie piszesz aby o innych amorkach(do wersji z mocowaniem na 4 śruby)?

  4. #14
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar comankh
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Alfa Romeo 33 SW, Delta GTie, Integrale 16v
    Postów
    18

    Domyślnie

    Good question bo kupilem je z pol roku temu i nie pamietam, ale do ówczesnej 33 mi pasowaly

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Mado
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Stronie Śląskie/Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 33 1.3 VL
    Postów
    45

    Domyślnie

    Podłącze się do dyskusji. I po przeczytaniu tematu na wstępie powiem wam, że ciesze się, że mam mocowanie na 4 śruby, a tym którzy mają na 3 nie zazdroszczę... A co do moich, to czy naprawdę nie znajdę nic tańszego niż około 300 zł? Na internecie najwięcej jest Monroe w tej cenie. Widziałem też coś firmy NK, reszta to cena zdecydowanie w górę idzie. Eper pokazuje 4 typy amorów, więc pytanie czy one na pewno pasują? Obecnie na aucie mam jednego Monroe, drugi nawet nie wiem. Jak robiłem przegląd to sprawność przodu wyszła na poziomie 50%, ale auto giba się na boki jak szalone, prowadzi się tragicznie. Wymienione mam wszystkie tuleje metalowo gumowe no i obecnei brak stabilizatora. Ostatnio robiłem zbieżność i coś mi się przypomina, że kolesiowi na komputerze wyskoczyło ustawienie na -40' i stwierdził, że to jest bardzo dziwne, zmienił na 0' i tak ustawił. Coś mi się wydaje, że spieprzył sprawę, opony żre mi równo po obu stronach na zewnętrznych krawędziach. Z góry sory za OT w temacie
    Jest: Alfa Romeo 33 1.3 VL 91r, Lancia Delta 1.6 i.e. 95r
    Było: Fiat Punto 75 ELX 96r, Fiat Bravo HGT 97r

  6. #16
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał comankh Zobacz post
    Good question bo kupilem je z pol roku temu i nie pamietam, ale do ówczesnej 33 mi pasowaly
    Różnica jest taka, że amory z wersji "na 3 śruby" są razem z miską pod sprężynę.

  7. #17
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    poznan
    Postów
    80

  8. #18
    Użytkownik Ogier Avatar lukasz169
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    156 2.5 V6
    Postów
    151

    Domyślnie

    Tylko w tym wypadku warunkiem jest jeszcze brak korozji. Jak amorek przyrdzewieje to też już dupa blada

  9. #19
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał anubis82 Zobacz post
    Anubis82, masz jakąś receptę na trwałość takiego rozwiązania? W moim przypadku regeneracja starczała średnio na rok i może z 15-20tys km. Amorki robione były już 2x i znowu ciekną.
    PS. Zdjęcia nie działają :/

  10. #20
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    poznan
    Postów
    80

    Domyślnie

    Te amorki były przerabiane nie dlatego że nie tłumiły tylko dlatego że przegnił mi kielich i odpadł od kolumny amortyzatora. Wszystkie gumy zostały oryginalne i po przeróbce działał dobrze.
    Jeśli chodzi o trwałość: amorek jest strasznie prostym urządzeniem - jest to zwykły zawór zwrotny, myślę że jak jest dobrze zrobiony to nie ma bata żeby się nie sprawdzał; przez dobrze zrobiony rozumiem porządne uszczelki oraz dobrej jakości powierzchnie z którą współpracuje - jeżeli rura w której biega tłok jest wyrobiona lub jajowata to nie ma prawa żeby całość działała dobrze.
    Żeby fotki się wyświetliły trzeba kliknąć na "continue to your media" w prawym górnym rogu granatowy napis.
    Ostatnio edytowane przez anubis82 ; 05-06-2013 o 20:52

Podobne wątki

  1. Czy ja czegoś nie wiem???
    Utworzone przez Niski w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-06-2012, 19:13
  2. Kupię amortyzatory przód do AR33 1.4 imola r.93
    Utworzone przez coldstone w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-06-2012, 21:02
  3. Czegoś brakuje ???
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 30-09-2010, 21:44
  4. [146] Czegoś takiego to jeszcze nie miałem !
    Utworzone przez Rysiek146Kraków w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-12-2008, 05:39

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory