Strona 28 z 37 PierwszyPierwszy ... 1819202122232425262728293031323334353637 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 271 do 280 z 361

Temat: Tłumiki sportowe - petycja do firmy PROEX

  1. #271
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Sopot
    Auto
    Alfa 156 2.0 Turbo
    Postów
    180

    Domyślnie

    z obroncami proexow nie pogadasz. kazdy szanujacy sie producent tlumikow doklada starannosci do wykonywanych spawow, a to co oni prezentuja to jest jakis zart bo nawet najwieksza noga po godzinie spawania migomatem zrobi to lepiej. a skoro nie udalo sie im to po 5 latach to nigdy nie zrobia ragazzona nawet chinskie tlumiki maja lepsze spawy robione tigiem. co do glosnosci to kazda firma zrobi ci na zamowienie z komora lub bez, pełny lub nawet pusty jak bedziesz chcial.
    co do poprawek poprawek proexow to trzeba bylo spawy przetapiac na nowo, fotki moze sie znajda.

    troche dziwne porownanie rmmotors(calkiem przyzwoite tlumiki) do awg(zamienniki oryginalow i strumienice) i wm(tanie chinskie tlumiki), nie wiem jak na to wpadles. rm motors tez jest na rynku od 5 lat i co to zmienia? lubisz proexy to git, ale faktow nie zmienisz bo ich spawy mozesz sobie zobaczyc na ich koncie allegro jak i to, ze załuja nawet 15zł na 400ml spay'u spawalniczego i nie potrafia wyszlifowac blachy przed spawaniem.
    Ostatnio edytowane przez kivi84 ; 17-05-2013 o 17:44

  2. #272
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    I po spawaniu, widząc jak to wygląda(co prawda tylko na zdjęciach, ale...). O MG widziałem też niepochlebne opinie, ale mimo wszystko na prawdę mają pojęcie i ich wydechy są na prawdę wysokiej jakości, no ale cóż... Swoją drogą, mam wrażenie, że proex niektórym tutaj płaci za bardzo agresywną reklamę, zakrawającą o hipokryzję

  3. #273
    surykatka
    Gość

    Domyślnie

    jak się kończą argumenty zaczyna się walka podjazdowa. Żałuje że się odezwałam w tym temacie - serio, bo widzę że niektórzy zamiast prowadzić dyskusję merytoryczną rzucają hasła bez pokrycia w dowodach.
    Aczkolwiek z drugiej strony rozbawiła mnie wasza znajomość o firmach - dajcie mi też to co bierzecie chcę mieć taką fazę jak wy. Jakbyście poświęcili chociaż 5min na allegro to byście zobaczyli parę istotnych faktów
    1. AWG- dawna firma "Polonez" skup katalizatorów, potem zlecanie produkcji m.in Edexowi i JmJ strumienic i tłumików w obudowach katalizatorów - mają produkty ale nie swoje i tak naprawdę g... wiedzą o tuningu wydechu
    2. RM dawny KM - nawet jeszcze wyprzedają leżaki magazynowe , tłumiki na maxa robione jako uniwesalne bez konkretnego ukierunkowania spalin. Jeden jedyny rodzaj puszki (piszę o aluminiowanych ), strasznie mały z zawijanymi rantami kupowany od Polmostrów. Tłumiki w obudowach katalizatorów jak i katalizatory biorą od JMJ
    Nierdzewne całe spawane na kolanie (brak jakiegokolwiek zaplecza maszynowego podobnie jak awg)
    3. Mtech, Hubanek, Martech - nierdzewne customy całe spawane, w niektórych znane sa przypadki jak na środku ulicy po daniu w palnik denko z końcówką wyjechało na zewnątrz. Zachwytywanie denek jest robione migomatem, dopiero potem TIG


    o tym że firmy te wszystkie zdjęcia dają małe albo mocno obrobione pisać nie ma po co

    Faktycznie rewelacja jak byk

  4. #274
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Sopot
    Auto
    Alfa 156 2.0 Turbo
    Postów
    180

    Domyślnie

    no problem w tym kolego, ze nikt nie mowil ze rewelacja. ja powiedzialem ze jakosc spawow w firmie proex jest smieszna a ty na mnie napadles, wiec zastanow sie o czym ty wogole piszesz.
    nie wiem co tak sie uczepiels tych firm bo nigdy w zyciu nie powiedzialem, ze ktoras z nich jest super.
    nigdy w zyciu bym nie kupił proexa, awg, hubanka, mtg, wm czy tlumik oferowany na allegro przez RM i co tam jeszcze chcesz.
    mam dwa tlumiki nierdzewne przelotowe customowe zrobione pod moje zamowienie w RM motors i moge powiedziec, ze jestem mega zadowolony. wygluszenie daje rade. spawy nawet jak byly robione na kolanie to wygladaja idealnie (wytrawiane kwasem, nie rdzewieja). no i nie wiem jakim cudem, ale sie jeszcze nie rozleciał.



    pozdro i nie marnuj czasu na allegro bo nic tam nie znajdziesz.

  5. #275
    surykatka
    Gość

    Domyślnie

    wszystko przed tobą
    właśnie pokazałeś jak masz niewielka wiedzę na temat procesu bo spawów nie wytrawia się kwasem tylko dokonuje się pasywacji specjalnym preparatem który "odbudowywuje" właściwosci nierdzewne spawu np LOT S GEL, lub robi się to metodą elektrolityczną.

    Pokaż zdjęcie że spawy na proexie rdzewieją (oczywiście na nierdzewnym)

    a wg mnie dźwięk d..y nie urywa i tylko turbo ratuje tutaj sprawę (załóż te tłumiki do wolnossaka i posłuchasz o czym mówię) - słyszałam lepsze jak do nas pod firmę przyjeżdżają

  6. #276
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Sopot
    Auto
    Alfa 156 2.0 Turbo
    Postów
    180

    Domyślnie

    widzisz taka rozmowa z toba. jedyne co robisz to obrazasz. takze powodzenia. nie wiem czy widzisz jakosc filmu. pozniej specjalnie dla ciebie nagram w jakosci hd.

    pozdro.

    btw przeczytaj sklad srodka ktory podajesz kwas azotowy i fluorowodorowy
    Ostatnio edytowane przez kivi84 ; 18-05-2013 o 12:14

  7. #277
    surykatka
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał kivi84 Zobacz post
    widzisz taka rozmowa z toba. jedyne co robisz to obrazasz. takze powodzenia. nie wiem czy widzisz jakosc filmu. pozniej specjalnie dla ciebie nagram w jakosci hd.

    pozdro.

    btw przeczytaj sklad srodka ktory podajesz kwas azotowy i fluorowodorowy
    jakość filmu pomijam, dyskusja toczy się o dźwięku i tak jak pisałam nie powala - turbo ratuje sprawę. Oczywiście zakładam że masz zrobione na 63,5mm po całości.
    Podobny efekt dźwiękowy masz w subaru - zamontuj wydech z wrx do zwykłego N/A i będzie kicha , ale przygotuj tłumik pod N/A to i bulgocik dostaniesz z boxera

    znam skład lot s gelu bo nim handlujemy i to są dwa kwasy ( a nie jeden jak napisałeś) + trochę czarnej magiii (nie chce mi się szperać w karcie charakterystyki to bym podała dokładnie). Lepszy jest ten drugi do elektolitycznego robienia lot s inox

  8. #278
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    kivi84 ja na twoim miejscu podziękowałbym surykatce za delikatne potraktowanie. Co to ma być ? Kupa szumu w tle że nie idzie usłyszeć dźwięku wydechu potem jakieś buczenie ni to bas ni to ragazzon czy SS; do tego marchewy co świadczy o złym wystrojeniu (jakie masz afr ?) + jakieś śmichy na końcu. Nagraj porządny filmik jak się wkręca , jakiś przejazd to ocenimy . Aha i weź kamerę a nie kalkulator

  9. #279
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Jak by któryś z was wiedział jak działa launch control to byście takich głupot nie pisali

    Swoją drogą, czy ktoś poza przedstawicielami PROEXa jest z nich zadowolony?
    Ostatnio edytowane przez Krusz ; 18-05-2013 o 15:29

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  10. #280
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar matezoma
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    166 3.2
    Postów
    852

    Domyślnie

    Ja mam u siebie proex'a od roku, zwykly nie ten z nierdzewki. Jedna zima za nim, póki co bez rdzy. Na spawach się nie znam, ich aparycja mnie nie interesuje bo siedzą pod autem. Ja za tą cenę to jestem zadowolony, ragazzon to nie jest no ale i cena nie ta

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory