Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Próba przelewowa JTD

  1. #11
    Użytkownik Ogier Avatar firstone
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Alfa romeo 166 2.4 jtd
    Postów
    189

    Domyślnie

    Cytat Napisał jarek1986 Zobacz post
    fajnie burczy Firestone ,ile płaciłeś za regeneracje
    około 1400zł.
    A dźwięk w rzeczywistości jest jeszcze milszy dla ucha normalnie V-ka

  2. #12
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    nie no z tą v-ką to bym nie przeszadzał pracują inaczej,ale chodzi bajerancko jak by to była benzynka R5 a nie gruźlik

  3. #13
    Użytkownik Ogier Avatar firstone
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Alfa romeo 166 2.4 jtd
    Postów
    189

    Domyślnie

    Cytat Napisał jarek1986 Zobacz post
    nie no z tą v-ką to bym nie przeszadzał pracują inaczej,ale chodzi bajerancko jak by to była benzynka R5 a nie gruźlik
    hehe wiem wiem

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147
    Postów
    280

    Domyślnie 2.4 JTD - ocena próby przelewowej

    Witam,

    silnik 2.4 JTD CF3 140 KM,
    wykonałem próbę przelewową w czasie 5 minut (gorący silnik) i otrzymałem poniższe wyniki, proszę o interpretację:

    1 cyl. - 28 ml
    2 cyl. - 35 ml
    3 cyl. - 46 ml
    4 cyl. - 32 ml
    5 cyl. - 35 ml

    Objaw, to dłuższe uruchamianie gorącego silnika.

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159sw 1.9 8v
    Postów
    507

    Domyślnie

    Witam.
    U mnie w cf3 140km po 5min na rozgrzanym silniku wyszło tak:
    od lewej
    1 -39ml
    2 -26ml
    3 -24ml
    4 -30ml
    5 -35ml

    jaka diagnoza? 1,4,5 leją?
    mam też taki objaw jak kolega wyzej na rozgrzanym dluzej trzeba krecic zeby odpalic

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147
    Postów
    280

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jarek` Zobacz post
    Witam.
    U mnie w cf3 140km po 5min na rozgrzanym silniku wyszło tak:
    od lewej
    1 -39ml
    2 -26ml
    3 -24ml
    4 -30ml
    5 -35ml

    jaka diagnoza? 1,4,5 leją?
    mam też taki objaw jak kolega wyzej na rozgrzanym dluzej trzeba krecic zeby odpalic
    Wymieniłem ten 3-ci wtryskiwacz, który wyszedł z mojej próby, że za dużo przelewa.
    Po wymianie stwierdziłem, że przy przyspieszaniu znacznie mniej dymka puszcza z wydechu i chyba delikatnie spalanie spadło, wg komputera jakieś 0,2-0,3.
    Natomiast co do odpalania na gorącym jakichś większych zmian nie zauważyłem, dlatego powoli skłaniam się do wymiany czujnika wału, chociaż żadnych błędów z niego w ECU nie ma, ale to raczej standard.

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159sw 1.9 8v
    Postów
    507

    Domyślnie

    wydaje mi sie, ze u mnie jest za duza roznica miedzy 1,4,5 a 2 i 3
    chyba najlepszym wyjsciem bedzie oddac do regeneracji wszystkie?

  8. #18
    Użytkownik Świeżak Avatar zbyszu138
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    AR 166 2.4 20v sportronic, 159 2.4jtdM. Giulietta 2.0 jtdM 170km
    Postów
    214

    Domyślnie

    czy w naszym przypadku wtrysk który podaje wiecej paliwa na przelew oznacza uszkodzoną końcówkę,rozpylacz?
    w moim przypadku po 3 min jeden wtrysk oddaje 50 ml przy czym reszta góra 25.
    silnik chodzi idealnie, tylko problem wystepuje przy odpalaniu goracego silnika. trzeba długo krecic.

Podobne wątki

  1. Dawki paliwa, korekty,próba przelewowa/MOD JTD
    Utworzone przez MastaMari w dziale GT
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-10-2014, 19:23
  2. pilnie końcówka przelewowa
    Utworzone przez Pablo78 w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 09-02-2014, 08:39
  3. próba przelewowa 2.4jtd - a gaśnięcie na wys. obrotach
    Utworzone przez Naymad w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-09-2012, 20:26
  4. [159] próba przelewowa - wtryski
    Utworzone przez ryki67 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 10-04-2012, 07:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory