Strona 4 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 81

Temat: Wypalanie DPF z Fiat Ecuscan (159)

  1. #31
    Użytkownik Świeżak Avatar barteksm
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Oława
    Auto
    156 SW 1.9 JTD 115 KM 2002, 159 SW 1.9 JTD 150 KM 2008, Giulietta 2.0 JTDM, Spider 916
    Postów
    85

    Domyślnie

    Witam Koledzy. Alfa przegoniona po autostradzie 17kmx2 wypaliła dpf-a do 30% z 93% - ikony wypalania nie było. Pozdrawiam

  2. #32
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar YoJin
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    Alfa Romeo 159, 2007, 1.9 JTDm 16V 150 KM
    Postów
    27

    Domyślnie

    Dzieki temu tematowi udało sie odratować DPF'a.
    Dokładnie sprawa wygladała tak że zapchało go w 77%, przez co komputer przeszedł w stan awaryjny (kontrolka silnika). Wykaskasowanie bledy skutkowało jego ponownym wyswietleniem przez co nie bylo mozliwosci rozgrzania auta, gdyz w trybie awaryjnym max. obroty to ok 3tys. Wiec po serwisowym wypaleniu (zeszło do 65%) przegonilismy auto na trasie (30 km na 3-ce) i stan zapchania zszedł do 13%. Warto wyciorac czasami dziada

  3. #33
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    To teraz zmień olej i będziesz mógł się cieszyć jazdą
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  4. #34
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar YoJin
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    Alfa Romeo 159, 2007, 1.9 JTDm 16V 150 KM
    Postów
    27

    Domyślnie

    olej wymieniony po serwisowym wypalaniu, po jezdzie chyba juz nie trzeba, prawda ?

  5. #35
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Po jeździe nie
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  6. #36
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar taczka464
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Ł
    Auto
    AR 159 1.9 8v + chip była , AR 159 TBI TI jest, Crosswagon + chip jest
    Postów
    536

    Domyślnie

    Mam takie może głupie pytanie ale nie znalazłem nigdzie odpowiedzi. Czy można podczas jazdy mieć auto podpięte pod komputer i monitorować przebieg procesu wypalania filtra w FES'ie?

  7. #37
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar juhass
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Giulietta MA 2011; Giulia 2021 USA
    Postów
    537

    Domyślnie

    Można, dlaczego nie? Jeżeli Ci się tylko uda zmusić auto do wypalania filtra podczas jazdy z komputerem, w sensie będą warunki ku temu.

  8. #38
    Użytkownik Świeżak Avatar BeBe
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    SG
    Auto
    159SW 2008
    Postów
    237

    Domyślnie

    Ja w ten sposób wypalałem ( z podpiętym kompem ), zapchany DPF w 106% więc się nawet nie zastanawiałem tylko z podpiętym sobie pojechałem. Nie rozumiem podejścia "gonić" auto do wypalenia, jaki jest w tym sens? Czy ktoś wyrywa zęba bo może go kiedyś boleć? Raz jeden odpaliło mi się wypalanie w korku, to jest po prostu masakra (chodzi o jazdę). Już lepiej zjechać na pobocze i poczekać na postoju aż skończy wypalać oraz bez żadnych problemów można śmiało śmigać dalej. Najczęściej tryb wypalania załącza mi się w trakcie "stówki" i powyżej (mam na myśli równomierną jazdę), komputer odczytuje to jako jazdę w trasie i odpala procedurę. W życiu bym nie odpalił z FES'a aby zobaczyć jak się wypala. Moje zdanie jest krótkie, jeżeli kogoś DPF przerasta powinien sobie go wyciąć i nie zajeżdżać niepotrzebnie Alfy.

    Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.

  9. #39
    Tequila
    Gość

    Domyślnie

    piszecie ze czuc smrodek czy ten smrodek to zapach ropy ?

  10. #40
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Zapach spalin, dość intensywny.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

Podobne wątki

  1. Ustawienie światel poprzez Fiat ECUscan
    Utworzone przez Dannnmaek w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-10-2014, 06:13
  2. Co to za błędy mojej Alfy w Fiat EcuScan?
    Utworzone przez SCHNNAZZI w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 02-01-2012, 18:10
  3. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-11-2011, 19:52
  4. Fiat EcuScan co wybrac do diagnostyki
    Utworzone przez alfavirus w dziale GT
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-02-2011, 22:58
  5. Kontrolka AirBag i program Fiat ECUscan ?
    Utworzone przez jasio w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 17-05-2010, 15:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory