no patrz, a z zewnątrz tak ładnie poskładany - nie powiedział bym
ale wnętrze to już totalna porażka... masakra
no patrz, a z zewnątrz tak ładnie poskładany - nie powiedział bym
ale wnętrze to już totalna porażka... masakra
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
tomaz wcale nie tak ładnie ,ale faktycznie dużo więcej gorzej złożonych już się przewinęło przez allegro
Patrzcie już wtedy były 2.0 JTD z funkcją orania pola !!! - http://otomoto.pl/alfa-romeo-166-C29039916.html
Nie znam się na dieslach ale jak na moje oko to za mocno kopcił. A przy maks bucie po prostu nie było w lusterkach nic widać tylko dym jak za kamazem. TO chyba przesada. I tak przy okazji całkiem fajnie się kula ten gruźlik z pięciobiegową skrzynią. Można pomóc sobie manualem i całkiem nisko przekładać tak jak ZF. Uważam że całkiem sympatycznie.
- - - Updated - - -
Aha i te wstawki alu o ile na słupkach ujdzie w tłoku to przy lusterku to tandetna blacha na nity.
Marek kupi gruźlika,Marek kupi gruźlika.nie no wiadomo Marku że może dymka puścić ale nie zasłonę . Skrzynia faktycznie jest spoko.Robi z tego 2.4 sportowego diesla,mega fajnie redukuje ,hamuje silnikiem z fajnym dźwiękiem R5,ale przekłada moim zdaniem ciut jednak za późno z 3 biegu na 4 . Bo przy 65 km/h i tak jeździmy po mieście z 2300 obr. na budziku i się robi 10 litrów na setkę szybko.
Wystarczy, że rury dolotu miała nieszczelne i będzie dym szedł jak talala![]()
skoro Marek pisze że jeździła całkiem nieźle to może faktycznie dolot w strzępach a nie coś droższego.
Trudno wyczuć, nie kiełbasa. Jedyne co to myślałem, że jako diesel ma moc i moment nisko - w zasadzie w użytecznym zakresie - to przy spokojnej jeździe będzie wciskać w fotel. Nie tak jak V6, w którym ZF jak przekłada to auto jest ociężałe. No jakoś diesel w automacie wcale zrywniejszy nie jest. Jakby ten moment i moc też była gdzieś powyżej 5tys obr.
No ale to nie temat o tym. Auto do wyrwania za grosze ale do porobienia sporo, w dodatku trzeba się godzić na powypadkową historię.
to musiała mieć coś nie halo overboost albo egr to przetrzepania,bo na ręcznej zmianie od 1700 (wtedy już nie zrobi kickdowna na pewno ) powinna iść jak zła aż do 4500
,a po kilku km praktyki i na D możemy jeździć tak że wciskać będzie troszkę w fotel a redukcji nie będzie. Kurczę pośmigał bym znowu automatem
,a nie 147-ką gdzie trzeba wachlować na ostro.