Strona 25 z 62 PierwszyPierwszy ... 151617181920212223242526272829303132333435 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 241 do 250 z 614

Temat: Alfa Romeo 159 TBi

  1. #241
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    tak sobie czytam i czytam i dochodze do wniosku ze jedyna prawdziwa nowa alfa w starym stylu to miciak z 155 kucy. Bo to i masa niska i w srodku glosno bo gorzej wyciszony, przyspiesza zrywnie, a jak w tlumik kopniesz pod odpowiednim kątem to i jeszcze dzwiek bedzie konkretny. Amen



    A tak na serio po raz kolejny widac wysoki poziom na forum

  2. #242
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Może i w MiTo jest głośno, ale to nadal głośny dźwięk kosiarki .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  3. #243
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    159 TBi robi setkę w 7,7 sekundy. Mierzyłem sobie stoperem, wychodziło mi na płaskim i szerokim asfalcie nieco mniej jak, albo równe 8 sekund. W srodku byłem ja i pasażer.
    No kurcze, strasznie, strasznie słabe, ciężkie i mułowate auto.
    Takie klopsy sadzicie w tym wątku, że juz ręce opadają.

  4. #244
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartas82
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Wlkp.
    Auto
    Giulia, Giulietta
    Postów
    892

    Domyślnie

    dejv667, mowisz, zeby AWD nie wciagac w temat o rozpisales sie o tym, ze ho ho Ja wszedzie odnosilem sie do FWD, jedynie w przypadku Opla 2.0T mowa o AWD, gdyz jest tylko w takiej konfiguracji dostepny. Ale jezdzilem tez bardzo duzo 2.0CDTI 160KM i to auto jest fajne ale na trasy, a nie do zwinnej jazdy.
    Jednak tylko uwaga do 4x4: proponuje sie przejechac A4/A5 2.0TFSI w wersji FWD i Quattro - dla mnie roznica w prowadzeniu jest duza nawet na suchej nawierzchni.
    KRS, ja nie mowie, ze 159 TBi jest mulowane. Uwazam jedynie, ze jak na ta moc mozna bylo osiagnac lepsze wyniki (wlasnie poprzez poprawe masy i ukladu napedowego) bez potrzeby wsadzania do auta mocniejszego silnika - patrz konkurencyjne A4, 3er.
    Pozdro,
    Bartas

  5. #245
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dejv667
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    zza chorej rzeki
    Auto
    Lancia Delta HPE HF
    Postów
    334

    Domyślnie

    Cytat Napisał KRS Zobacz post
    159 TBi robi setkę w 7,7 sekundy. Mierzyłem sobie stoperem, wychodziło mi na płaskim i szerokim asfalcie nieco mniej jak, albo równe 8 sekund. W srodku byłem ja i pasażer.
    No kurcze, strasznie, strasznie słabe, ciężkie i mułowate auto.
    Takie klopsy sadzicie w tym wątku, że juz ręce opadają.
    Boli jak ktoś nie jest zachwycony naszym autem, nie?

    Swoją drogą jak wygląda taki pomiar przy pomocy stopera?

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com

  6. #246
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    dejv667, eee tam boli, ja nie dosyć, że mam wujowe auto, to jeszcze kupiłem je w salonie - gdybym brał każdy pojazd na tym forum do serca, to już bym chyba był po 3 zawałach
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  7. #247
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dejv667
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    zza chorej rzeki
    Auto
    Lancia Delta HPE HF
    Postów
    334

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    dejv667, eee tam boli, ja nie dosyć, że mam wujowe auto, to jeszcze kupiłem je w salonie - gdybym brał każdy pojazd na tym forum do serca, to już bym chyba był po 3 zawałach
    Wiesz, takie wnioski wyciagam czytając o tych klopsach. Jakichś rzeczowych kontr argumentów brak - w kółko klops i klops.

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com

  8. #248
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    Cytat Napisał dejv667 Zobacz post
    Wiesz, takie wnioski wyciagam czytając o tych klopsach. Jakichś rzeczowych kontr argumentów brak - w kółko klops i klops.

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com
    Rzeczowym argumentem jest przyspieszenie od 0 do setki, mając profesjonalny stoper sportowy pasażer w aucie zmierzy to z dużą dokładnością, trzeba tylko trzy, czterokrotnie powtórzyć pomiar na tym samym odcinku.
    Rzeczowym argumentem jest też sama moc oraz inne parametry. Oczywiscie, można wymienic wiele mocniejszych i zrywniejszych aut ale pisanie, a własciwie smędzenie że ten silnik TBI to taka kaszana, nie nadaje sie, nie uciagnie, same padaki, to własnie jest klops, kolego.

    Ja wiem, Metallica skonczyła sie na Kill Em All. Wszyscy to wiemy. Narzekajcie dalej.

  9. #249
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dejv667
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    zza chorej rzeki
    Auto
    Lancia Delta HPE HF
    Postów
    334

    Domyślnie

    Cytat Napisał KRS Zobacz post
    Rzeczowym argumentem jest przyspieszenie od 0 do setki, mając profesjonalny stoper sportowy pasażer w aucie zmierzy to z dużą dokładnością, trzeba tylko trzy, czterokrotnie powtórzyć pomiar na tym samym odcinku.
    Rzeczowym argumentem jest też sama moc oraz inne parametry. Oczywiscie, można wymienic wiele mocniejszych i zrywniejszych aut ale pisanie, a własciwie smędzenie że ten silnik TBI to taka kaszana, nie nadaje sie, nie uciagnie, same padaki, to własnie jest klops, kolego.

    Ja wiem, Metallica skonczyła sie na Kill Em All. Wszyscy to wiemy. Narzekajcie dalej.
    Pomiar stoperem to rzeczywiście dokładność...szkoda tylko że zależy od refleksu pasażera. Polecam gps.

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com

  10. #250
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,550

    Domyślnie

    Cytat Napisał dejv667 Zobacz post
    Pomiar stoperem to rzeczywiście dokładność...szkoda tylko że zależy od refleksu pasażera. Polecam gps.
    Tak, pomiar stoperem faktycznie jest z doopy, ale akurat w przypadku KRS-a nie odbiega od dokładniejszych pomiarów.
    Dla porównania moje pomiary gps-em - kilka razy udało mi się zejść poniżej tych 7,7 sek. a najlepszy wynik to 6,7. A dodam, że nie jestem mistrzem szybkiego ruszania i szybkiej zmiany biegów.
    TBi nie jest szczytem ani techniki ani osiągów, ale i tak mając auto z tym silnikiem jeździmy samochodem szybszym od 90% innych aut na drogach. I większość kierowców chciałaby jeździć autem o takich osiągach, i z taką charakterystyką silnika.


Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory