i jak sytuacja na froncie ?
Witam niestety problem trwa dalej. Wymienilem regulator cisnienia , czujnik cisnienia oraz czujnik polozenia walu no i niestety lipa. Auto nadal nie odpala no i marne cisnienie. Wtryski przeczyszczone ,byly troche zapieczone. We wtorek mechanik podjedzie z lepszym programem. Niestety jak on nie da rady jade na serwis. Podejrzewam ze albo pompa albo komputer. Z tym ze niemozliwe jest ze siadla pompa poniewaz chodzila do samego konca. Zostaje tylko blokada komputera. Chyba ze macie jakies pomysly jeszcze?
no to moze immo??lub inny alarm??
pzd.
Wiesz moze jak to sprawdzic?Ewentualnie naprawic?
a czujnik bezwładnościowy ? Ten co podaje/odcina dopływ paliwa?
odcina pompe zasilająca, to mozna usłyszec czy pracuje.
Witam, prawdopodobnie problem tkwi w układzie paliwowym. Czy to normalne ze po włączeniu zaplonu widać pecherzyki powietrza? I pytanie czy paliwo które idzie do pompy nie przelewu się wtryskami lecz wraca pompą z powrotem(tam się tworzą te pecherzyki). A z węży przelewowych wtryskow delikatnie rownież leci paliwo?
odłącz czujnik ciśnienia paliwa na listwie, i próbuj zapalić ale wczesniej włącz wczesniej zapłon kilka razy zeby pompka dopompowałą paliwa![]()
Wypożyczę maszynkę do zaginania nadkoli - PW
i co pomogło?
Wypożyczę maszynkę do zaginania nadkoli - PW