Dokładnie takTaniej jest produkować wszystkie z czujnikiem niż dwa rodzaje
![]()
Dokładnie takTaniej jest produkować wszystkie z czujnikiem niż dwa rodzaje
![]()
Miałem dziś ciekawą sytuacje, a mianowicie 2 szybkie hamowania z 180 do zera i z przednich hamulcy zaśmierdziało i zakurzyło się, przy czym tarcza się minimalnie przebarwiła w jednym miejscu, ale podczas hamowania nie biły, hamowały super, tylko troche je przegrzalem. Jak ostygły to nie czułem żadnych złych oznak.
Mam pytanie ponieważ kończą mi się przednie klocki jak i tarcze, to zastanawiam się nad nowym zestawem. Czo wybrać dla użytkownika, który czasami musi się wyszaleć, ale przez większość czasu jezdzi w miare spokojnieWybór trudny. Zastanawiam się też nad zmianą płynu hamulcowego na DOT 5.1. Pojazd to AR 156sw 1.9jtd 116km. Tarcze przednie wentylowane.
Jakieś ciekawe zestawy?
Do jazdy codziennej zawsze fajnie się sprawdza gładkie Brembo i klocki Ferodo Premier, ale niektórzy używają też zestawów ATE(czasem Power Disc) i różne klocki - ATE, TRW, Bosch i pewnie jeszcze innych...
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Albo Gładkie brembo + ferodo dspf, zahamuje lepiej niż seria i większa odporność na ostre hamowania.
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
piotriix to bylo orientacyjnie napisane musialbym sprawdzic dkoladnie suwmiarka, bo w oku skali niemam , a nawet jezeli sa na granicy to i tak swietnie hamuja. sprawdze to napisze ila faktycznie maja![]()
Bosch gładki + Ferodo DS2000 po BARDZO ostrym upalaniu w górach.
https://www.youtube.com/watch?v=LQVC...e_gdata_player
Mimo to do końca hamulce są. To co poddaje się pierwsze to płyn. Po wszystkim zero bicia.
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
Pytanie, czy zatrzymałeś się odrazu po upalaniu? Jeśli tak to dość poważny bład - najlepiej jest pojeździć delikatnie jeszcze kilka minut po żeby schłodzić heble.
Pozatym fakt, że ani klocek ani tarcza się nie poddały świadczy o tym, że to raczej dobre kombo
Ja swoje tarcze doprowadziłem do fioletowego koloru na klocku road&sport OMP (330mm)
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
Film i zdjęcia miały służyć jako rekomendacja. W każdym razie zaznaczam, że na ciasnej feldze 15" zestaw dość szybko docierał do swoich granic. Na tej widocznej na zdjęciu jest bardzo ok. Zestaw daje zadziwiająco dobrze radę.
Film był kręcony już po krótkim studzeniu. Zdjęcia dzień po.
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com