Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: Podmiana sterowania na climatronik i radia na Connect.

  1. #11
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    kol. szerszeń ... prawda jest taka że jak zrobisz wszystko z oryginalnych elementów / kieszeń , antena , wiązka / to w zasadzie nie różni się to od serii..i nie musi być rzeźbą .Ja w obydwóch autach miałem już wiązki..dokładałem tylko antenę.Jedyne co zmieniłem to sposób prowadzenia kabli do tyłu...nie chciałem kombinować z podsufitką , kurtynami itd. więc poszedłem dołem w progach.Zresztą po paru latach ,, obcowania " z alfami jestem zdania że nie są to ołtarzyki tylko auta użytkowe ... i wszystko można zmienić i założyć..jest tylko kwestia opłacalności. Climatronik od angola pewnie wyjdzie ok. 5 stówek plus robota..a musisz pewnie zdjąć kokpit.. i trochę pokombinować z wiązkami.Inna sprawa to czy potencjalny kupiec nie zacznie sprawdzać wyposażenia po numerze VIN.Lepiej chyba przedstawić oryginalność wyposażenia według ePera i zjechać z tą ceną na to aby sobie sam mógł założyć co chce.Nikt nie lubi kupować auta jeśli widać że coś było kombinowane ...takie moje skromne zdanie.
    ps. a ,, wkład " to była informacja dla naszego nowego kolegi Lukano a nie do starych wyjadaczy tego forum
    Ostatnio edytowane przez andrzejm36 ; 03-06-2013 o 20:37

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał andrzejm36 Zobacz post
    należy wyjąć oryginalne radio i sprawdzić czy za radiem jest jeszcze jeden przewód do niczego nie wpięty, z dużą wtyczką (u mnie była zaklejona taśmą izolacyjną). Jak jest to połowa sukcesu. Dzięki temu przewodowi connect łączy się z siecią samochodu, między innymi odbiera sygnały z dwóch liczników kilometrów dla lewego i prawego koła. Czasami, kiedy nie ma satelitów navi na podstawie różnic w obrotach lewego i prawego koła stwierdza że samochód skręcił... ale trochę odbiegam od tematu.
    Bzdura. W tej kostce lecą piny od mikrofonu. Prędkość auta leci via CAN. @ master Też montowałem connecta w 147 FL i też mam Yatoura. To że czasem nie załapie wynika ze spadku napięcia przy odpalaniu - zwłaszcza tyczy diesla.

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    jak zwykle kol. cuoreventi ma racje... nie czytałem tego fragmentu.Facetowi piszącemu ten fragment pomyliło się coś z sygnałem gal podawanym z absu np. w starszych VW do tamtejszych nawigacji lub regulacji głośności radia.W CN jak pisze kolega wyżej informacje te idą po canie :
    Otrzymane informacje

    CONNECT otrzymuje z sieci następujące informacje:

    • informacje ogólne
    • sygnał zbyt niskiego napięcia akumulatora
    • zapalenie świateł
    • stan kluczyka
    • bieg wsteczny
    • poziom oświetlenia video LCD
    • prędkość samochodu
    • obecny czas (godzina/min)
    • sygnał prawego licznika kilometrów
    • sygnał lewego licznika kilometrów
    • informacje set up (z węzła zestawu wskaźników)
    • jednostka miary dla odległości
    • jednostka miary dla temperatury
    • wybrany język
    • informacja trip (z węzła zestawu wskaźników)
    • jednostka miary dla zużycia paliwa
    • chwilowe zużycie
    • średnie zużycie paliwa
    • obecna niezależność
    • średnia prędkość po zresetowaniu
    • odległość przejechana po zresetowaniu
    • ogółem czas jazdy po zresetowaniu
    • średnia prędkość od godziny xx:yy
    • odległość przejechana od godziny xx:yy
    • ogółem czas jazdy od godziny xx:yy

    Przekazywane informacje

    Informacje, które CONNECT wysyła do sieci są natomiast następujące:

    • Informacje o nawigacji
    • odległość do kolejnego manewru
    • piktogram następnego manewru
    • nazwa wprowadzonej ulicy
    • informacje audio
    • aktywne źródło audio (radio,CD,CD Changer)
    • aktywne pasmo radia
    • dostrojona częstotliwość radia
    • ilość ścieżek na CD
    • numer płyty w CDC
    • szereg RDS
    • Informacje telefoniczne
    • Numer przywoływany lub przywołujący i ewentualnie nazwa z rubryki
    • Obecność wiadomości SMS.
    • Rozmowa na wejściu
    • Informacje set up nawigatora
    • Obecność modułu dostrajania radia
    • Obecność modułu GSM
    • Obecność modułu GPS
    • Obecność modułu nawigatora
    • Obecność modułu Rozpoznania głosowego

  4. #14
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    No i właśnie o to mi chodziło.
    Nie jakieś opisy wygooglane w necie, tylko konkretny akademicki przykład z bolidu forumowicza.

    Co do zmiany klimatronika, to myślałem, że to tylko kwestia gałek i logiki za nimi.
    Sądziłem, że mieszacze, czujniki, etc. są identyczne.
    Jasne, że taka podmiana to bzdura - konsoli już się nie zamontuje tak idealnie jak w fabryce. A szkoda ruszać, bo auto jest idealne. Dla mnie to wsio rawno, ważne, żeby chłodziło, a mam akurat porównanie. Ale wiadomo, jaki teraz jest klient ;-)
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  5. #15
    Użytkownik Ogier Avatar Lukano
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD by Cinsoft
    Postów
    159

    Domyślnie

    Ja tu nowy, ale staram się poznawać zasady Staram się szukać co potrzeba, a jak już pytać to w istniejących tematach, żeby nie robić nowych. jakoś trzeba zacząć
    Czyli connect prosta sprawa, trzeba pomyśleć nad tym. A jak z dostępnością nowych map Polski ?? Mam też saba 9-3 z navi, do której mapy kończą sie na naszej zachodniej granicy.
    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    Co do zmiany klimatronika, to myślałem, że to tylko kwestia gałek i logiki za nimi.
    Jasne, że taka podmiana to bzdura - konsoli już się nie zamontuje tak idealnie jak w fabryce. A szkoda ruszać, bo auto jest idealne. Dla mnie to wsio rawno, ważne, żeby chłodziło, a mam akurat porównanie.
    Też tak myślałem. W saabach wyjmuje się manual, zakłada climatronic na tych samych kostkach i bebechach i działa.

  6. #16
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    do Connecta ostatnie mapy wyszły w 2010 ..i pewnie już nowszych nie będzie.Wszystko zależy od tego za jakie pieniądze masz kupić Connecta. Jeśli ma to kosztować z całą instalacją powyżej 1000 pln to bym się zastanawiał czy warto.Ja korzystam z takiego rozwiązania...
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	10.jpg
Wyświetleń:	64
Rozmiar:	54.9 KB
ID:	97846Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	11.jpg
Wyświetleń:	100
Rozmiar:	69.5 KB
ID:	97847

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Opis przekładki ze standardowego radia na CN był gdzieś na forum bo sam z niego korzystałem. Tak poza wymienionymi elementami i operacjami trzeba dodać do tego jeszcze wycięcie plastiku w desce rozdzielczej który jest między radiem a półeczką i uchwytem na kubek.

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    Co do zmiany klimatronika, to myślałem, że to tylko kwestia gałek i logiki za nimi.
    Sądziłem, że mieszacze, czujniki, etc. są identyczne.
    Część czujników już może być już zamontowana. Musiałbyś sprawdzić co jest w aucie.

  9. #19
    ARbunia
    Gość

    Domyślnie

    czyli jak zakupie taka wersje
    http://allegro.pl/alfa-147-nawigacja...232699983.html

    to normalnie bedzie mi chasac i bede mugl podlaczyc kamere cofania i z przodu

  10. #20
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo Brera 2.4 / Stelvio MY20
    Postów
    1,620

    Domyślnie

    kamery? Nie było takich zabawek w standardzie. Ktoś z forum robił jakąś przeróbkę i udało mu się uzyskać obraz z kamery na navi, ale wydaje mi się, że trochę kombinowania z tym miał...

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-06-2011, 19:53
  2. Connect Nav + - wylaczona funkcja radia i cd
    Utworzone przez hump.O w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-05-2011, 07:00
  3. Zmieniarka do radia Alfa Connect
    Utworzone przez GrzeczneBobo w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-12-2010, 23:36
  4. [147] montaż sterowania radia z kierownicy
    Utworzone przez davvit w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-12-2008, 19:27
  5. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-09-2006, 20:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory