Nie rozbierałem tego przycisku ale prawie napewno jest to przycisk chwilowy czyli naciskająć przycisk zwierane są 2 piny a w momencie puszczenia są rozłanczane. całą reszte czyli obsługę systemu czyli załączenie i wyłączenie robi komputer auta. Natomiast podświetlenie jest załanczane z komputera i raczej nie jest to 12v tylko mniejsze. Można oczywiśćie go w takim stanie zaadoptować ale trzeba by było dorobić do niego całą elektronike. Moim zdaniem za dużo pracy. Obok przycisku masz miejsce. Wywiercisz otwór i wsadzisz przełącznik dwustanowy. Są nawet z podświetleniem.
na pewno jest on 12v bo tak jest na nim napisanepytanie tylko czy jest chwilowy na zasadzie przekaznika czy staly?
Przycisk 'ASR OFF', znajdujący się na desce rozdzielczej H35 (wyłącznik), wysyła sygnał wyłączenia do styku 27 M50 (centralka ABS) , natomiast ze styku 18 wysyłany jest sygnał włączający odpowiednią lampkę sygnalizującą wyłączenie układu - także na desce rozdzielczej H35.
Schemat:
Na schemacie widać też jaki to rodzaj przełącznika (zamyka obwód). Ponadto na schemacie są trzy piny.
Ze zdjęcia kostki które wkleiłeś w pierwszym poście pozostają do rozszyfrowania dwa piny. Pin 3 i pin 4
Pin 3 to masa
Pin 4 prowadzi do centralki Selespeed - w Twoim przypadku jest gdzieś zakończony ślepo i właśnie tej ścieżki starałbym się użyć.
A jak mam obok tego przełącznika drugi przycisk bo przełącznik jest z GT i też bym go chętnie pod coś podpiął![]()
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
To podpinajNie wiem co tam jest w GT w tym miejscu.
Klapka paliwa sądząc po tym co na nim jest. Jak będę miał trochę czasu to będę się pewnie bawił. Chociaż ten przycisk pewnie nie jest jako on/off tylko zwykły włącznik chwilowy.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Jeśli bardzo chcesz to jutro znajdę odpowiedni schemat![]()
To jak już będziesz szukał to pomyśl co mógłbym pod to podpiąć![]()
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]