Twardowski zaproponowal cene taka jak na arkuszowej - 10000, ale jak mu powiedzialem ile chca w innych ASO to powiedzial zeby przyjechac to sie dogadamy![]()
Twardowski zaproponowal cene taka jak na arkuszowej - 10000, ale jak mu powiedzialem ile chca w innych ASO to powiedzial zeby przyjechac to sie dogadamy![]()
części popytaj w Inter Team, bo ceny mają zazwyczaj b. dobre i może uda ci się taniej nabyć graty
Mam jeszcze jedno pytanie... jezeli slychac juz ten lancuch, pojawil sie blad czujnika polozenia czegostam, nie pamietam czego, to czy moge jeszcze jezdzic tym samochodem?
Innymi slowy, czy mozna uszkodzic silnik jezdzac na rozciagnietym lancuchu? Ktos sie orientuje, albo mial jakies doswiadczenia?
Dzieki!
Wlasnie co ciekawe jeden mechanik mi mowil, ze przy lancuchu rozciagnietym nic nie powinno sie stac - stad moje pytanie na forum![]()
Czołem,
Czy w JTS da się wymienić same koła zębate wałków rozrządu czy są one zintegrowane z wariatorami?
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Se odpowiem. Koła zębate są zintegrowane z wariatorami.
Kojarzy ktoś czy występują blokady rozrządu do tego silnika? Nigdzie w necie nie mogę ich znaleźć. Nawet w instrukcji w ePer nie ma nic o blokadach, a bez możliwości zablokowania rozrządu Tak trochę głupio.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10