Zastanawiam się czy sama buda w 156 Gta jest taka sama jak w zwykłej 156 czy w Gta była jakoś dodatkowo usztywniana? Innymi słowy czy poza silnikiem 3.2V6, skrzynią 6 biegową, obniżonym zawieszeniem, hamulcami Brembo i innym układem kierowniczym w Gta są jakieś konstrukcyjne różnice w samym nadwoziu ? Ktoś się orientuje ? I czy w Gta fabrycznie dokładają rozpórkę na kielichy ?



Odpowiedz z cytatem


tak tylko zapytałem bo kojarzyłem tylko tą 156 tak przełożoną na sprzedaż w naszym kraju ;] Jedno co w niej trzeba sprawdzić, jakie ona ma naprawdę sprężyny założone, bo jest/była za wysoka jak na zawieszenie od GTA i czy ma przełożone stabilizatory z wersji GTA bo może zostały od zwykłej 156 V6 i są za miękkie, zwłaszcza tylny co będzie jeszcze powiększało podsterowność, niestety ale 156 z 3.2 pod maską tak ma że wyjeżdża przodem w szybkich ciasnych łukach, można to poprawić przez zmianę rozkładu masy w aucie, czyli akumulator do bagażnika, wszystko co zbędne pod maskę wywalić trochę inaczej ustawić zbieżność auta - przód mocniej rozbieżny niż fabryka podaje, tył na 0 lub ciut zbieżnie i będzie lepiej w winklach zawijać.
