Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Stan panewek 3.0 v6

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Mirosławice Górne.
    Auto
    alfa romeo 166 V6 24
    Postów
    77

    Domyślnie Stan panewek 3.0 v6

    Właśnie rozbieram dół silnika mojej Alfy 3.0.Powód stukanie.Okazało się że obróciło panewkę na korbowodzie.Sprawdziłem pozostałe i sądze że kwalifikują się do wymiany jak również panewki główne.Zrobiłem zdjęcia tyKliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CAM00185.jpg
Wyświetleń:	620
Rozmiar:	60.2 KB
ID:	100276ch i tych i zdziwił mnie stan głównych.Co Panowie o tym sądzą.CZyszlif wału jest konieczny.
    Ostatnio edytowane przez mario333 ; 30-06-2013 o 19:20

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    A myślałem ze panewki to problem w tsach. O ile dobrze pamiętam to nie ma możliwości szlifu walu w v6. Jest azotowany... Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę.
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał gonzo Zobacz post
    A myślałem ze panewki to problem w tsach. O ile dobrze pamiętam to nie ma możliwości szlifu walu w v6. Jest azotowany... Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę.
    Nie nie, nie mylisz się.

  4. #4
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Cytat Napisał gonzo Zobacz post
    A myślałem ze panewki to problem w tsach
    Panewki to problem każdego silnika katowanego na kiepskiej oliwie.

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar Andy1970
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Płaza/Chrzanów/Małopolska
    Auto
    164 V6
    Postów
    696

    Domyślnie

    Albo nowy wał nominalny albo szlif wału + azotowanie + polerka.
    W sumie nowy wał jak ja osobiście będę zakładał kiedyś w przyszłości to i tak wcześniej utwardzę.
    Ostatnio edytowane przez Andy1970 ; 30-06-2013 o 21:34
    AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
    AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
    AR 164 3.0 V6 - sprzedam części

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał gonzo Zobacz post
    A myślałem ze panewki to problem w tsach.
    same panewki to nie problem. TS cierpi na problemy z ciśnieniem oleju - to tak w skrocie. Panewki to tylko skutek. Sam silnik jest fenomenalny.
    [C

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Był przerabiany wątek wału w v-kach. NIE azotuje się i NIE szlifuje. Chyba że ktoś jest na tyle bogaty i lubi płacić za tą samą czynność razy 2.

Podobne wątki

  1. Wymiary panewek
    Utworzone przez gajner w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 08-07-2011, 17:19
  2. [146] Wymiana panewek
    Utworzone przez Kreweta w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-07-2010, 14:25
  3. [146] Wymiana panewek
    Utworzone przez scyzorsw w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-05-2010, 08:23
  4. wymiana panewek
    Utworzone przez niggard w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 25-05-2010, 22:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory