Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Wymiana wtryskiwacz jtd cf2

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Domyślnie Wymiana wtryskiwacz jtd cf2

    Witam

    Zastanawiam się nad kupnem lybry z 1.9jtd 105 z uszkodzonymi wtryskami (leją). Myślałem nad zakupem używanych lub regeneracją i samodzielną wymianą. Wymieniałem kiedyś wtryskiwacze w dci i było bardzo ciężko je wyciągnąć. Jak to jest w naszych jtd? Może ktos regenerował ostatnio? Jakie to koszta?


  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar szejk
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Zachodniopomorskie/Lubuskie
    Auto
    Alfa 159 2.4 210km Q4/159 2.0 JTDM TI
    Postów
    364

    Domyślnie

    Jeśli będą zapieczone na amen, to może być nieciekawie. Tutaj: http://wyciaganiewtryskow.amauto.pl/ możesz obejrzeć fotki co się dzieje z niektórymi zapieczonymi wtryskami.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Ja wczoraj wyjmowałem. 3 potężne, kute brechy dały radę po dłuuuugich staraniach i podlewaniu płynem penetrującym. Musiałem tez zrobić sobie narzędzie do wyjęcia podkładki, ale w rezultacie dałem radę
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Domyślnie

    były podobno wyjmowane na stół do sprawdzenia, może nie będzie tak źle, zobaczymy, na razie autko muszę obejrzeć.


  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Jeśli były wyjmowane to powinny wyjść. Skoro i tak chcesz wymieniać (ergo wyjęte pójdą na śmietnik) to zaopatrz się tylko w porządne łomy, trochę cierpliwości i dasz radę. Operacyjnie sprawa bardzo prosta a w CF2 nie musisz ich kodować w ECU, więc zwykła podmiana rozwiąże problem.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał szejk Zobacz post
    Jeśli będą zapieczone na amen, to może być nieciekawie. Tutaj: http://wyciaganiewtryskow.amauto.pl/ możesz obejrzeć fotki co się dzieje z niektórymi zapieczonymi wtryskami.
    Ależ biznes. 300 zł za wyjęcie wtrysku...
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar szejk
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Zachodniopomorskie/Lubuskie
    Auto
    Alfa 159 2.4 210km Q4/159 2.0 JTDM TI
    Postów
    364

    Domyślnie

    Ceny nie komentuję, bo każdy ustala ją według swoich widzimisię, chciałem tylko pokazać fotki jak to się czasami kończy . Jak już będziesz zakładał wtryski pamiętaj o nowych podkładkach i przefrezowanie gniazd też by się przydało.

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Cytat Napisał szejk Zobacz post
    Ceny nie komentuję, bo każdy ustala ją według swoich widzimisię, chciałem tylko pokazać fotki jak to się czasami kończy . Jak już będziesz zakładał wtryski pamiętaj o nowych podkładkach i przefrezowanie gniazd też by się przydało.
    Przefrezowanie gniazd? Ale jak to chcesz zrobić bez wyjęcia głowicy, żeby do silnika nic nie wpadło?
    Podkładki jak najbardziej, ale to detal. Ja u dealera zapłaciłem 15 zł za 4 sztuki.

    Co do Twoich intencji to absolutnie rozumiem, ze chciałem w ten sposób zobrazować, że to nie do końca prosta operacja, ale...

    Nie znam mechanika, który by nie poradził sobie z wyjęciem wtryskiwacza bez takiego ustrojstwa. Nie znam tez takiego, któremu wtryskiwacz by się uszkodził. Wtryskiwacze nie są "jak przyspawane" (przy okazji terminologia użyta na stronie zdradza "fachowość" całego przedsięwzięcia). Kluczem do wyjęcia jest pokonanie tarcia, jakie pojawia się między wtryskiwaczem (wcale nie pasowanym "na ścisk") a tuleją po wypełnieniu tej ostatniej kurzem, nagarem i resztą syfu, który się tam pojawia. Jak się wtryskiwacz odpowiednio obrusza to w końcu wychodzi. Być może jak się go rwie na siłę prasą to się urywa, ale wtedy wiadomo - można za "dodatkowo negocjowaną stawkę" wyjąć pozostałość.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar szejk
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Zachodniopomorskie/Lubuskie
    Auto
    Alfa 159 2.4 210km Q4/159 2.0 JTDM TI
    Postów
    364

    Domyślnie

    Widocznie nie trafiliście jeszcze na prawdziwie zapieczone wtryski, przy których nie chodzi już o siły tarcia, a faktyczne "zespawanie" (kolokwialnie nazywane, zwyczajnie rdza i osad skleiła wszystko do kupy).

    Wiadomo, że są różne metody na obruszanie takich wtrysków, ale czasami po prostu się nie da.

    A frezowanie gniazd bez problemu. U siebie tez robiłem, bo jeden był nieszczelny i cały wtrysk czarny. Ostatnio w 1.3 Jtd dosłownie ciśnienie uciekało spod wtrysku.

    Co do tej strony, to nie wiem kto z ich usług korzysta, ale skądś te fotki wzięli

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Dokładnie, przykład z warsztatu: w 1.9 dci po zdjęciu głowicy i stukaniu we wtrysk od spodu, nie wychodził, oczywiście wtryskiwacz i tak szedł na straty Pamiętam w BMW 3.0d można było powiesić samochód za wtryskiwacz

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    To może trzeba jak dawniej dziadkowie - co zimę rozkręcić, przesmarować i poskładać do kupy
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

Podobne wątki

  1. [159] Wtryskiwacz - wymiana czy regeneracja
    Utworzone przez zloty35 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 03-07-2015, 11:08
  2. Wtryskiwacz-rodzynek
    Utworzone przez darek2116 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-05-2011, 09:50
  3. Wtryskiwacz leje?
    Utworzone przez maybah w dziale 156
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 06-07-2010, 06:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory