Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 33

Temat: immo, komputer, problem z uruchomieniem

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    156 2.0 TS 2001r
    Postów
    37

    Domyślnie immo, komputer, problem z uruchomieniem

    a więc, mam niedawno zakupione gtv. przez poprzedniego właściciela dostałem połamany kluczyk szt.1
    po włożeniu do stacyjki świeci sie kontrolka Code.
    silnik nie pali - zakladam, że kluczyk jest uszkodzony.

    odpinam żółtą puszkę immo. odpalam auto, kontrolki Code brak. auto łapie na sekundę może 2 i gaśnie. przy próbie uruchomienia z pedałem gazu brak reakcji.

    generalnie zależy mi na naprawieniu tego ustrojstwa.
    miałem na podmiankę immo, z anteną, kluczem, i komputerem (ten nad przepustnicą) ze 156, immo jest w niebieskim pudełku różni sie kolorem z tym z gtv.
    po podmianie kluczyk code zaświeca sie i gasnie ale auto dalej nie łapie.

    za każdym razem gdy przekręce kluczyk w 1szą pozycję to zapala sie "check engine" i nie dam rady skasować go poprzez kabel diagnostyczny. zresztą kabel nie wykazuje błędów.

    chciałbym, żeby ktoś mi doradził jaki zestaw kupić (immo, komp, kluczyk), gdzie i czy jest jeszcze coś odpowiedzialne za start auta.

    dzięki

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    który rocznik Gtv? w pierwszej wersji 'marchewa' gaśnie dopiero po uruchomieniu silnika
    jak masz jeden klucz i w dodatku uszkodzony, to znajdź fachowca od kluczyków samochodowych i niech Ci dorobi drugi i sczyta kod immo i zaprogramuje do niego nowy klucz
    jeśli auto nie będzie odpalało, poszukaj przyczyn w układzie zasilania paliwem jeśli zagada i zgaśnie

    verdebiancorosso

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    156 2.0 TS 2001r
    Postów
    37

    Domyślnie

    rocznik auta to 2002, nie ma tam marchewki. jesli pokręce rozrusznikiem dłużej to "check engine" gaśnie.
    myślałem nad uratowaniem tego klucza ale przez to, że immo nie może z niego zczytać kodu chciałbym wymienić go na sprawny wraz z resztą podzespołów.
    czy np taki zestaw by pasował? : http://allegro.pl/komputer-kluczyk-i...335557963.html nie wiem gdzie szukać tego komputera, po stronie schowka?
    no i ostatnie pytanie bo nie wiem sam, czy ten komputer nad przepustnicą powinien być wymieniany razem z immo?

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    ten zestaw z allegro jest do starej Gtv, a Ty chyba w swojej masz kluczyk z pilotem
    wg mnie wystarczy sam sterownik immo i klucze kupić, ale nigdy tego nie robiłem i nie potwierdzę - może ktoś się wypowie w tej kwestii

    verdebiancorosso

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    156 2.0 TS 2001r
    Postów
    37

    Domyślnie

    mój klucz to gryf z kawałkiem ułamanego plastiku także nie mam pojęcia czy powinien byc pilot, nie mam pojęcia jak powinien wyglądać kluczyk...

    - - - Updated - - -

    porównałem to co mam z tym co jest na aledrogo. wygląda mi na to, że miałem taki kluczyk: http://allegro.pl/kluczyk-pilot-alfa-romeo-156-2-sztuki-i3294755318.html teraz moje pytanie: czy moge zastosować stary zestaw, powiedzmy ten co podałem post wyżej?
    no i co generalnie potrzebuję wogle przełożyć?

    - - - Updated - - -

    jeszcze pytanie: gdzie znajduje sie główny komputer? za schowkiem brak, pod tez nie, w podszybiu brak... hmmm

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    sterownik immo powinien być w okolicy kolumny kierownicy, a sterownik silnika na słupku A po prawej stronie, pod deską, przykryty wykładziną/nakładką z wykładziny
    tak, Ty już powinieneś mieć ten klucz z pilotem, czy 'stary' będzie pasował do 'nowego' nie mam zielonego pojęcia

    verdebiancorosso

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar konrad251
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Leżajsk / Dublin
    Auto
    166 - Była
    Postów
    873

    Domyślnie

    Kolego jak chcesz to mam taki sam zestaw
    komp, imo, stacyjka+kluczyk
    też z 2.0TS ale z rocznika 98
    jeśli będzie pasować to tanio Ci to oddam bo leży mi w garażu a po rozbiórce GTVki mojej trochę części zostało
    Cos to PW

    - - - Updated - - -

    Co do lokalizacji
    to sterownik od imo po lewej stronie w okolicach skrzynki z bezpiecznikami
    a komp jest w okolicach nóg pasażera (tam gdzieś go szukaj)

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    156 2.0 TS 2001r
    Postów
    37

    Domyślnie

    no i panowie właśnie nie mam nic przy nogach pasażera. specjalnie nawet wyprułem schowek, przetrzepałem wykładzinę, tunel środkowy.
    przypominam, że mam auto z 2002 roku i obawiam sie, że jedyny komputer jaki mam to ten na przepustnicy...
    immo zlokalizowałem już dawno bo tak jak pisałem, przekładałem je z jeżdzącej 156 2.0ts z 2001roku razem z anteną, kluczem i tym nieszczęsnym kompem z nad przepustnicy. no i po tej przekładce kluczyk "code" zapala sie i gaśnie ale auto raz na 10 odpaleń startuje i działa przez 1 - 2 sek po czym gaśnie...
    teraz tak siedze i myśle czy czasem za to nie jest odpowiedzalny czujnik wału korbowego...

    - - - Updated - - -

    a jeszcze coś... grzebałem miernikiem przy pompie paliwa i pojawia sie na stałe napięcie 4,77V - wnioskuje ze to do pływaka od wskaźnika i po przekręceniu w pierszą pozycję 12v po czym znika i pojawia sie ponownie po przekręceniu w drugą pozycję. czyli jakby napięcie jest, benzyna też.

    a iskra umyka gdzieś...

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    stawiam, że zasilanie pompy nie działa jak należy
    sterownik silnika nie będzie na przepustnicy montowany, a przynajmniej nie spotkałem się z taką lokalizacją
    zerknij pod deską przed drzwiami po prawej stronie, sterownik powinien być tam zamontowany, wyjęcie schowka niezbyt Ci da, już prędzej wyjedzie wyjęcie obudowy wentylatora nawiewu

    verdebiancorosso

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    156 2.0 TS 2001r
    Postów
    37

    Domyślnie

    a więc tak: auto startuje na sekundę, dwie poczym gaśnie.
    gdy zgaśnie słychać jak znów dobija pompa paliwo.
    wnioskuję, że immo nadal blokuje i odcina.
    to dziwne bo ikonka znika po przekręceniu klucza.
    Komputera nadal nie mogę znaleść. przekopałem to miejsce i nie ma go...

Podobne wątki

  1. Problem z uruchomieniem JTD
    Utworzone przez Slom w dziale GT
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 13-08-2013, 23:02
  2. Komputer i immo od 1.6 czy będzie pasował do 2.0 ????
    Utworzone przez hubert25 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-08-2012, 06:34
  3. Zestaw startowy(immo, stacyjka, komputer) do Alfy 156 2.0 Selespeed 200r.
    Utworzone przez michualeks w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-05-2012, 18:58
  4. sterownik immo i komputer silnika gdzie ??
    Utworzone przez kamien007 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 14-01-2012, 09:04
  5. Problem z uruchomieniem
    Utworzone przez Bartosz w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-09-2007, 10:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory