Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 33

Temat: immo, komputer, problem z uruchomieniem

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar konrad251
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Leżajsk / Dublin
    Auto
    166 - Była
    Postów
    873

    Domyślnie

    zobacz podszybie gdzie masz silnik wycieraczek itp

    - - - Updated - - -

    ale jak tam nie ma to moze juz cos ktoś tam grzebał wcześniej??
    i moze jakiś pan mietek zmienił jego kołożenie? ;/ ??
    szukaj gdzieś on napewno jest.
    czasem w niektórych autach właśnie podszybie pod tymi plastikami,
    w okolicach nadkoli itp
    niemożliwe zeby go nie było ;/

    - - - Updated - - -

    aha i jak u mnie w 166 imo blokował to auto tylko kręciło, kręciło, kręciło ale nie załapało!
    może powinieneś jeszcze z innej strony do tego podejść?
    -kabelek diagnostyczny i komp? może to wskaże Ci drogę?

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    156 2.0 TS 2001r
    Postów
    37

    Domyślnie

    kabel po podłączeniu nie wykazuje błedów.
    auto startuje na 2 sekundy i gaśnie z braku paliwa i być może iskry też.

    konrad251, a może poprostu jest tylko jeden sterownik główny który znajduje sie właśnie na przepustnicy i innego nie ma"?

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar konrad251
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Leżajsk / Dublin
    Auto
    166 - Była
    Postów
    873

    Domyślnie

    musi być komp!
    nie ma opcji zeby go nie było;/
    tam jest moze sterownik przepsutnicy albo cos takiego
    z kompem sie łączysz w aucie czyli komp jest!
    odepnij tamto gówienko co mówisz i zobacz wtedy co się dzieje

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    156 2.0 TS 2001r
    Postów
    37

    Domyślnie

    tak to wygląda...
    kończą mi sie pomysły. auto jak nie odpalało tak nieodpala. znaczy tyle co na 2 sekundy...



    - - - Updated - - -

    zauważyłem jeszcze, że jeśli przekręce kluczyk to "check engine" nie gaśnie.
    gaśnie dopiero gdy auto popracuje 2 sekundy i zaczyna brakować mu paliwa. wtedy zatelepie karoserią, zgaśnie a pompa paliwa dobije znów paliwo.

    przkaźnik pompy może? ale gdzie go szukać?

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar konrad251
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Leżajsk / Dublin
    Auto
    166 - Była
    Postów
    873

    Domyślnie

    to nie jest komp na 100%
    to jest jakiś sterownik na przepustnicy w 166 miałem takie samo coś- po odpieciu auto gasło ale nie o to tu chodzi.
    Kompa musisz gdzieś mieć tak czy tak! szukaj go! przekop całe auto
    oryginalnie powinien być w okolicach nóg pasażera więc tam go szukaj!
    Następnie najlepiej jak nie dojdziesz ładu składu byłoby kupić taki zestaw co pokazywałeś
    czyli imo, stacyjka, kluczyk i komp
    a tak BTW w FES masz taką opcje jak sprawdzanie sprawności pompy paliwa więc wystarczy to sprawdzić i wtedy możesz wykluczyć pompe paliwa
    choć po włączeniu zapłonu powinno tak czy tak być ją słychać

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    156 2.0 TS 2001r
    Postów
    37

    Domyślnie

    to jest jednak komp. http://www.google.pl/imgres?q=Motron...&tx=114&ty=127
    mimo wszystko dalej nie mam rozwiązania.

  7. #17
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Cytat Napisał Luu Zobacz post
    to jest jednak komp. http://www.google.pl/imgres?q=Motron...&tx=114&ty=127
    mimo wszystko dalej nie mam rozwiązania.
    Tak to jest sterownik silnika. Kolego moim zdaniem masz problem z pompą paliwa w zbiorniku (nie daje ciśnienia benzyny, na listwie wtryskiwaczy ma być 3 bar). Odpiąć przewód paliwowy z listwy i podpiąć manometr z trójnikiem. Po podaniu zapłonu ciśnienie winno wynosić ok. 3 bar i się utrzymywać po uruchomieniu silnika.

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    156 2.0 TS 2001r
    Postów
    37

    Domyślnie

    jedyne co moge zrobić i co zresztą zrobiłem to podpiąć pompe paliwa na stałe pod niezależne 12V.
    pompa pracowała trybem ciągłym ale i tak auto zgasło - właściwie to nawet nie chciało załapać jak wiecej niż 0,5sekundy.
    na jednym z forów motoryzacyjnych zasugerowano aby sprawdzić połączenia masowe.
    czy ktoś dałby rade wskazać miejsca tych połączeń?

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar konrad251
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Leżajsk / Dublin
    Auto
    166 - Była
    Postów
    873

    Domyślnie

    No a weź odepnij wężyk benzyny co idzie do listwy wtryskiwaczy skieruj go poza auto i zobacz czy do wtrysków płynie paliwo jak próbujesz odpalić
    moze tu jest jakaś przyczyna
    albo najlepiej to zaciąg to auto do kumatego mechanika

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    156 2.0 TS 2001r
    Postów
    37

    Domyślnie

    chętnie bym to zrobił ale auto i ja jestem na terenie niemiec stąd preferuje własnoręcznie wykonać naprawę

Podobne wątki

  1. Problem z uruchomieniem JTD
    Utworzone przez Slom w dziale GT
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 13-08-2013, 23:02
  2. Komputer i immo od 1.6 czy będzie pasował do 2.0 ????
    Utworzone przez hubert25 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-08-2012, 06:34
  3. Zestaw startowy(immo, stacyjka, komputer) do Alfy 156 2.0 Selespeed 200r.
    Utworzone przez michualeks w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-05-2012, 18:58
  4. sterownik immo i komputer silnika gdzie ??
    Utworzone przez kamien007 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 14-01-2012, 09:04
  5. Problem z uruchomieniem
    Utworzone przez Bartosz w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-09-2007, 10:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory