Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Temat: Zakup GTV

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 V6 TB '99
    Postów
    54

    Domyślnie

    Cytat Napisał fajf Zobacz post
    ja powiem krótko, kolega jest na forum, jego ogłoszenie znalazłem na AC http://www.alfaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=39714
    niestety tb to najdroższy silnik w gtv jesli chodzi o utrzymanie i najgorszy jesli chodzi o trzymanie mocy ale jeśli na hamowni wyszłoby przynajmniej 190 koni to brałbym bez zastanowienia i nawet nie oglądał budy i zawieszenia przy takiej cenie... w przeciwnym razie trzeba naszykować ze 3 tysie żeby zbliżyć się mocą do serii nie wliczając w to pierwszego przeglądu-serwisu czyli ok 1500 zł
    W TB wystarczy że masz gdzieś dziurkę w dolocie albo obejma gdzieś w dolocie puszcza i już nie masz mocy. To teraz zastanów się co lepiej kupić zadbany samochód który gdzieś przepuszcza czy grata ale szczelnego. Takie rady nie mają sensu - trzeba kupić samochód ogólnie sprawny: silnik trzyma ciśnienie, sprzęgło ok, rozrząd wymieniony itp.
    Sprawy uszczelnienia dolotu i wymiana elementów zapłonu to 1500 zeta. Przestańcie mitologizować TB.

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar fajf
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    AR Spider 2.0TS `97 Hardtop
    Postów
    527

    Domyślnie

    mitologizować nie ma co a kiedy ostatnio byłeś na hamowni i czy wkleisz pomiar.....

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2009
    Auto
    Alfa gtv v6 TB
    Postów
    97

    Domyślnie

    @fajf Ty masz jakis mega problem z TB - poczytałes trochę na forum i ekspert się znalazł..W każdym temacie o tb się wypowiadasz a pewnie nawet nigdy nie jechałeś samochodem z tym silnikiem... może lepiej powiedz jaki TS jest super (wariator, panewki)

    Akiryz dobrze napisał - wystarczy jakaś nieszczelność i TB już nie ma mocy ale to samo występuje w każdym samochodzie z turbo. Nawet jakby to było mega zaniedbane 160KM to i tak tsa zje jak tylko chce... Innym faktem jest to, że handlarze sprowadzają najtańszy szrot bo wiele osób w Polsce szuka tylko okazyjnej ceny

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar fajf
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    AR Spider 2.0TS `97 Hardtop
    Postów
    527

    Domyślnie

    nie mam żadnego problemu z TB wręcz przeciwnie bardzo podoba mi sie jego dzwiek i możliwości, chetnie bym widział go u siebie, (ale ja poświecam dopracowaniu auta klikanascie godz w tygodniu a przejezdzam 3 tys km rocznie).
    niestety cały czas widze jak doświadczeni koledzy z nim walcza, więc nie poleciłbym go świeżakowi bez zaplecza i wiedzy, bo i zwykli mechanicy sobie nie poradzą z brakiem mocy
    co do TSa nie mam zadnych problemów, wariata wymieniłem razem z rorządem po kupnie bo uważam że tak trzeba, panewki to głównie sprawa oleju i głupoty kierowcy kręcącego zimny silnik, niestety w V6 tez sie zdarza w takich przypadkach że panewe obróci i już (świeży przykład kolegi z AC 3.0 V6 z panewą)

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Panowie to nie temat o TSach, Kolega chce kupić TB
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 V6 TB '99
    Postów
    54

    Domyślnie

    Cytat Napisał fajf Zobacz post
    mitologizować nie ma co a kiedy ostatnio byłeś na hamowni i czy wkleisz pomiar.....
    chętnie pojadę na hamownię jak zapłacisz za pomiar. Sam z siebie nie mam potrzeby tego robić w 14letnim samochodzie. Zamontowałem wskaźnik doładowania i jak jest 1,1 bara w overboost to znaczy że moc jest, jak jest mniej to znaczy, że trzeba szukać nieszczelności.
    Mechanicy walczą z TB bo są partaczami - mam samochody z turbo jakieś 10 lat i tylko jeden do tej pory zabrał się do roboty tak jak należy - czyli sprawdził mi najpierw szczelność dolotu kompresorem. Ilu z mechaników ma czujnik ciśnienia powietrza doładowującego albo paliwa który mogliby diagnostycznie zamontować? Większość wymienia części po omacku. Napiszę raz jeszcze przywrócenie TB do pełni mocy (jak na kilkunastoletni samochód pewnie 200 koni nie będzie) to kwestia max 1500 zeta. Tylko trzeba się zabrać za diagnostykę z głową.

  7. #17
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    164 QV 24V '93, 164 Super TB '96, 166 2.5V6 '98, 155 2.0TS 16v '96
    Postów
    509

    Domyślnie

    Kolego jesli chcesz zadbana i pewna TB to zapraszam do mojego kolegi do Bydgoszczy.
    Urodzila mu sie corka i z bolem rozstaje sie z Gtv....

    Tapatalk
    Mam na imię Jacek... i jestem alfaholikiem...
    Powrót do Busso.... w najfajniejszym opakowaniu...

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Karczew
    Auto
    Gtv 2.0 v6 TB
    Postów
    41

    Domyślnie

    ja juz z 8000 zl wsadzilem w swoja TB ale i tak jeszcze idealna nie jest... ale bedzie

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Czarnowo, Torun, Poland, Poland
    Auto
    AR GTV Spider 916 Lusso + AR 164 3.0 QV + AR 156 Crosswagon Q4
    Postów
    280

    Domyślnie

    Cytat Napisał jacoff Zobacz post
    Kolego jesli chcesz zadbana i pewna TB to zapraszam do mojego kolegi do Bydgoszczy.
    Urodzila mu sie corka i z bolem rozstaje sie z Gtv....

    Tapatalk

    http://otomoto.pl/alfa-romeo-gtv-v6-tb-C29761459.html

    To właśnie ona.

  10. #20
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB
    Postów
    7

    Domyślnie

    No witam

    No i kupiłem Panowie. I nie ukrywam że jestem zadowolony.

    Dojechała z Poznania do Krakowa bez zarzutu. I teraz po pracy ją testuję. Fakt lakier jak widzieliście na zdjęciach wymaga drobnych poprawek, ale to tylko zwykłe zarysowania po parkingowe.

    Silniczek śmiga aż miło wszelkie parametry ok. Ciśnienie oleju, temperatura silnika itp.

    Po podpięciu kompa 0 problemów póki co.

    Spalanie z Poznania do Krakowa myślę że wyszło 11-12 litrów. Po mieście lepiej nie pytać Szczególnie jak się włączy turbo

    Ale wrażenia są świetne

Podobne wątki

  1. Zakup AR 166
    Utworzone przez dachu w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 31-05-2014, 17:40
  2. Zakup AR GT
    Utworzone przez Austin w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-04-2014, 10:33
  3. Zakup AR 156 FL
    Utworzone przez kolo99 w dziale 156
    Odpowiedzi: 63
    Ostatni post / autor: 18-11-2012, 20:44
  4. Zakup 156 GTA
    Utworzone przez Niski w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 81
    Ostatni post / autor: 13-12-2009, 10:34
  5. zakup 159
    Utworzone przez kubus_stunt w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-12-2009, 11:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory