Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: Sonda Lambda - błąd P0130

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Pany może wyda wam się to śmieszne, ale czy mógłby mi ktoś powiedzieć, gdzie znajduje się ów nieszczęsna sonda? Bo za żadne skarby nie mogę jej namierzyć. Ani z komory, ani z kanału. A cały czas mam jej błąd.

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar stereo
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Poznań, Poland, Poland
    Auto
    Brak
    Postów
    303

    Domyślnie

    Kolego sonda jest od razu za plecionkami od wydechu z tego co kojarzę wystaje od góry.

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał stereo Zobacz post
    Kolego sonda jest od razu za plecionkami od wydechu z tego co kojarzę wystaje od góry.
    Dzięki w wekend sprawdzę jeszcze raz. Mam nadzieję, że ją odnajdę. Być może jest śruba wkręcona bo z kanału bym chociaż przewód znalazł. Ale teraz przynajmniej wiem gdzie szukać. Jeszcze raz dzięki.

  4. #14
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    ALFA ROMEO 166 2.5 V6 99r + PODTLENEK LPG BRC
    Postów
    215

    Domyślnie

    daj znać czy po wymianie pomogło bo mam taką samą sytuację.

    Jakby ktoś mógł zerknąć na moje parametry
    Dodam że wydech mam szczelny.


    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 690 obr/min
    Temperatura wody: 84,9 °C
    Temperatura powietrza: 41,5 °C
    Przepływ powietrza: 18,8 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 1,511 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -9,75 °
    Czas wtrysku: 4,4156 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,75810 ms
    Kąt przepustnicy: 1,88 °
    Napięcie sondy lambda: 684 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 694 obr/min
    Integrator sondy lambda: 1,00000
    Stan sondy lambda: Pętla otwarta
    Grzałka sondy lambda: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 1: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 2: WYŁ.


    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 677 obr/min
    Temperatura wody: 85,7 °C
    Temperatura powietrza: 41,5 °C
    Przepływ powietrza: 19,0 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 1,511 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -9,75 °
    Czas wtrysku: 4,4582 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,83790 ms
    Kąt przepustnicy: 1,88 °
    Napięcie sondy lambda: 684 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 694 obr/min
    Integrator sondy lambda: 1,00000
    Stan sondy lambda: Pętla otwarta
    Grzałka sondy lambda: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 1: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 2: WYŁ.


    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 740 obr/min
    Temperatura wody: 86,5 °C
    Temperatura powietrza: 39,9 °C
    Przepływ powietrza: 18,2 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 1,491 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -8,25 °
    Czas wtrysku: 3,8809 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,71820 ms
    Kąt przepustnicy: 1,88 °
    Napięcie sondy lambda: 684 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 694 obr/min
    Integrator sondy lambda: 1,00000
    Stan sondy lambda: Pętla otwarta
    Grzałka sondy lambda: WYŁ.
    Wentylator chłodzenia 1: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 2: WYŁ.


    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 720 obr/min
    Temperatura wody: 86,5 °C
    Temperatura powietrza: 39,9 °C
    Przepływ powietrza: 17,5 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 1,477 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -9,75 °
    Czas wtrysku: 3,8756 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,75810 ms
    Kąt przepustnicy: 1,88 °
    Napięcie sondy lambda: 684 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 694 obr/min
    Integrator sondy lambda: 1,00000
    Stan sondy lambda: Pętla otwarta
    Grzałka sondy lambda: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 1: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 2: WYŁ.


    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 723 obr/min
    Temperatura wody: 86,5 °C
    Temperatura powietrza: 39,9 °C
    Przepływ powietrza: 17,6 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 1,477 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -9,75 °
    Czas wtrysku: 3,7719 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,71820 ms
    Kąt przepustnicy: 1,56 °
    Napięcie sondy lambda: 665 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 694 obr/min
    Integrator sondy lambda: 1,00000
    Stan sondy lambda: Pętla otwarta
    Grzałka sondy lambda: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 1: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 2: WYŁ.


    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 2041 obr/min
    Temperatura wody: 87,3 °C
    Temperatura powietrza: 40,5 °C
    Przepływ powietrza: 17,3 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 1,770 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -14,25 °
    Czas wtrysku: 5,7030 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,67830 ms
    Kąt przepustnicy: 5,63 °
    Napięcie sondy lambda: 665 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 694 obr/min
    Integrator sondy lambda: 1,00000
    Stan sondy lambda: Pętla otwarta
    Grzałka sondy lambda: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 1: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 2: WYŁ.


    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 2210 obr/min
    Temperatura wody: 87,3 °C
    Temperatura powietrza: 40,5 °C
    Przepływ powietrza: 22,5 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 1,614 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -22,50 °
    Czas wtrysku: 10,2064 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,67830 ms
    Kąt przepustnicy: 46,93 °
    Napięcie sondy lambda: 703 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 694 obr/min
    Integrator sondy lambda: 1,00000
    Stan sondy lambda: Pętla otwarta
    Grzałka sondy lambda: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 1: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 2: WŁ.


    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 2210 obr/min
    Temperatura wody: 87,3 °C
    Temperatura powietrza: 39,9 °C
    Przepływ powietrza: 97,8 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 2,680 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -30,00 °
    Czas wtrysku: 8,5838 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,83790 ms
    Kąt przepustnicy: 26,59 °
    Napięcie sondy lambda: 665 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 725 obr/min
    Integrator sondy lambda: 1,00000
    Stan sondy lambda: Pętla otwarta
    Grzałka sondy lambda: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 1: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 2: WŁ.


    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 2928 obr/min
    Temperatura wody: 87,3 °C
    Temperatura powietrza: 39,4 °C
    Przepływ powietrza: 194,0 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 3,276 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -39,75 °
    Czas wtrysku: 8,7328 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,75810 ms
    Kąt przepustnicy: 35,67 °
    Napięcie sondy lambda: 684 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 725 obr/min
    Integrator sondy lambda: 1,00000
    Stan sondy lambda: Pętla otwarta
    Grzałka sondy lambda: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 1: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 2: WŁ.


    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 4714 obr/min
    Temperatura wody: 87,3 °C
    Temperatura powietrza: 39,9 °C
    Przepływ powietrza: 320,7 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 2,279 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -30,75 °
    Czas wtrysku: 2,2956 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,75810 ms
    Kąt przepustnicy: 5,63 °
    Napięcie sondy lambda: 703 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 725 obr/min
    Integrator sondy lambda: 1,00000
    Stan sondy lambda: Pętla otwarta
    Grzałka sondy lambda: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 1: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 2: WŁ.


    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 3551 obr/min
    Temperatura wody: 86,5 °C
    Temperatura powietrza: 39,9 °C
    Przepływ powietrza: 183,7 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 3,223 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -38,25 °
    Czas wtrysku: 8,8019 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,75810 ms
    Kąt przepustnicy: 31,29 °
    Napięcie sondy lambda: 684 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 725 obr/min
    Integrator sondy lambda: 1,00000
    Stan sondy lambda: Pętla otwarta
    Grzałka sondy lambda: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 1: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 2: WŁ.


    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 3613 obr/min
    Temperatura wody: 86,5 °C
    Temperatura powietrza: 38,9 °C
    Przepływ powietrza: 214,2 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 3,369 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -42,00 °
    Czas wtrysku: 7,7060 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,75810 ms
    Kąt przepustnicy: 4,69 °
    Napięcie sondy lambda: 703 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 725 obr/min
    Integrator sondy lambda: 1,00000
    Stan sondy lambda: Pętla otwarta
    Grzałka sondy lambda: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 1: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 2: WŁ.


    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 2579 obr/min
    Temperatura wody: 87,3 °C
    Temperatura powietrza: 38,4 °C
    Przepływ powietrza: 165,1 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 1,961 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -35,25 °
    Czas wtrysku: 2,1333 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,75810 ms
    Kąt przepustnicy: 3,13 °
    Napięcie sondy lambda: 665 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 725 obr/min
    Integrator sondy lambda: 1,00000
    Stan sondy lambda: Pętla otwarta
    Grzałka sondy lambda: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 1: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 2: WŁ.


    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 2310 obr/min
    Temperatura wody: 87,3 °C
    Temperatura powietrza: 38,4 °C
    Przepływ powietrza: 26,8 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 1,653 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -17,25 °
    Czas wtrysku: 2,1200 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,75810 ms
    Kąt przepustnicy: 3,44 °
    Napięcie sondy lambda: 703 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 725 obr/min
    Integrator sondy lambda: 1,00000
    Stan sondy lambda: Pętla otwarta
    Grzałka sondy lambda: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 1: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 2: WYŁ.


    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 2037 obr/min
    Temperatura wody: 88,1 °C
    Temperatura powietrza: 38,9 °C
    Przepływ powietrza: 26,7 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 1,638 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -13,50 °
    Czas wtrysku: 2,0668 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,67830 ms
    Kąt przepustnicy: 2,50 °
    Napięcie sondy lambda: 703 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 725 obr/min
    Integrator sondy lambda: 1,00000
    Stan sondy lambda: Pętla otwarta
    Grzałka sondy lambda: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 1: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 2: WYŁ.


    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 1740 obr/min
    Temperatura wody: 88,1 °C
    Temperatura powietrza: 39,4 °C
    Przepływ powietrza: 22,5 Kg/h
    Napięcie przepływomierza: 1,599 V
    Wyprzedzenie zapłonu: -11,25 °
    Czas wtrysku: 2,1732 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,67830 ms
    Kąt przepustnicy: 2,50 °
    Napięcie sondy lambda: 703 mV
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 725 obr/min
    Integrator sondy lambda: 1,00000
    Stan sondy lambda: Pętla otwarta
    Grzałka sondy lambda: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 1: WŁ.
    Wentylator chłodzenia 2: WYŁ.
    Ostatnio edytowane przez majkel_dg ; 06-07-2013 o 16:34

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał majkel_dg Zobacz post
    daj znać czy po wymianie pomogło bo mam taką sama sytuację.
    Nie omieszkam ale wszystko przesunie mi się o kilka dni. Nawał pracy i brak czasu.

Podobne wątki

  1. [159] 2.0 jtdm i błąd P0130 - sonda lambda
    Utworzone przez Harvaster w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 23-07-2021, 20:28
  2. P0130 Sonda lambda
    Utworzone przez majkel_dg w dziale 166
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 25-10-2013, 02:13
  3. 2.5 v6 wolny wydech a sonda lambda-błąd
    Utworzone przez kris156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-04-2012, 15:28
  4. Sonda lambda, Open Circuit, P0130
    Utworzone przez Pshemo w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 21-06-2010, 12:20
  5. Sonda lambda - błąd...
    Utworzone przez sQun49 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-09-2008, 20:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory