okolice pułtuska, do olsztyna mam nie całe 200 km, no z przebiegiem 50 tyś to też raczej nie znajdziesz silniczkatrochę może przesadzacie z tym narzekaniem na twin sparki, kolega ma 240 tyś i silnik jeszcze nie robiony
okolice pułtuska, do olsztyna mam nie całe 200 km, no z przebiegiem 50 tyś to też raczej nie znajdziesz silniczkatrochę może przesadzacie z tym narzekaniem na twin sparki, kolega ma 240 tyś i silnik jeszcze nie robiony
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
kolego owszem ale to sa przebiegi " allegrowe" ; w zeczywistosci często skrecone o drugie tyle...
Jak maja padac te silniki przy innych przebiegach jak 90% aut na rynku ma wzorcowy stan licznika? A większość ludzi i tak w nie wierzy i potem pisza ze po 180 tys pada silnik.
Ktoś gdzies już tu dobrze napisał ze najwiaksza wada tsów jest pompa oleju i od tego kiedy ona szwankuje zaczynają się problemy
a wiecie moze czy jak bym chciał kupic silnik 1.6 to wszystko bedzie mi pasowac? Tzn. w swoim silniku mam pare nowych rzeczy czyli rozrzad swiece pompe wody termostat wszystkie filtry to zrobilo tylko 150km to czy bedzie pasowac do 1.6 TS?? i czy bez problemu bede mogł go wsadzic w moja 156?