Strona 45 z 418 PierwszyPierwszy ... 35363738394041424344454647484950515253545595145 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 441 do 450 z 4180

Temat: Kosmetyka Alf - doradztwo,porady,Twój arsenał itd

  1. #441
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał Abidibi1509 Zobacz post
    dobra panowie, ostatnie pytanie odnośnie polerki. Czy do polerowania obowiązkowa jest maszynka z kilkoma różnymi szybkościami obrotów czy wystarczy urządzenie z jednostajnym ruchem obrotów ale bez możliwości zwiększania i zmniejszania obrotów?
    Regulacja obrotów jest potrzebna. Polerowanie to kombinacja lakieru/pasty/pada/nacisku/obrotów - jak widać masz dużo zmiennych, każdą trzeba w miare kontrolować.

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  2. #442
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Jondi
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    brak
    Postów
    137

    Domyślnie

    dodatkowo maszyny bez regulacji obrotów nie mają często ich stabilizacji. Powiem szczerze jeśli ktoś chce samemu wykonać odświeżenie lakieru kupić cały sprzęt i zrobić to tylko na 1 aucie to nie kalkuluje się to. Lepiej oddać auto do firmy detailingowej

  3. #443
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jondi Zobacz post
    dodatkowo maszyny bez regulacji obrotów nie mają często ich stabilizacji. Powiem szczerze jeśli ktoś chce samemu wykonać odświeżenie lakieru kupić cały sprzęt i zrobić to tylko na 1 aucie to nie kalkuluje się to. Lepiej oddać auto do firmy detailingowej
    Maszyna 250, pasty 100, pady+backingplate ze 100
    Razem 450zł - A za taką samą korektę w firmie płaci się ok 1000zł.
    Oczywiśnie niektórzy robią to taniej - ale to odpowiednik robienia pastą typu one-step. I max dwoma padami - efekty są mizerne.
    Ostatnio edytowane przez Krusz ; 11-07-2013 o 15:08

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  4. #444
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Jondi
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    brak
    Postów
    137

    Domyślnie

    nie wiem jaką maszynę chcesz za 250zł kupić no ale ok... cena 1000zł to za korektę lakieru a nie odświeżenie. Jakie są ceny i koszty mówić mi nie musisz bo zajmuje się tym zawodowo Poza tym nie liczysz czasu podczas którego mógłbyś sam zarobić kasę no i doświadczenie którego nie mając możesz narobić szkód albo polegnąć na polu bitwy. Ostatnio poprawiałem auta po amatorach którzy właśnie próbowali własnych sił i sobie nie poradzili bo lakiery były za miękkie lub za twarde.

  5. #445
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jondi Zobacz post
    nie wiem jaką maszynę chcesz za 250zł kupić no ale ok... cena 1000zł to za korektę lakieru a nie odświeżenie. Jakie są ceny i koszty mówić mi nie musisz bo zajmuje się tym zawodowo Poza tym nie liczysz czasu podczas którego mógłbyś sam zarobić kasę no i doświadczenie którego nie mając możesz narobić szkód albo polegnąć na polu bitwy. Ostatnio poprawiałem auta po amatorach którzy właśnie próbowali własnych sił i sobie nie poradzili bo lakiery były za miękkie lub za twarde.
    Polerka Graphite kosztuje właśnie tyle, ma soft start, stabilizację obrotów i dobry ich zakres - niczego więcej amatorowi nie potrzeba.
    Nie wiem w ogóle po co takie coś piszesz - jeśli ktoś chce coś porobić przy swoim aucie to mówienie mu "oddaj komuś" jest trochę bez sensu, a o tym jest ten wątek. Nie liczę czasu bo robię to zamiast gnicia przed TV
    Jak ktoś będzie chciał mieć efekt bez wysiłku to odda auto do zrobienia.

    Będąc w miarę ostrożnym nie wiem jak można coś zwalić - nawet futro i fg500 tak naprawdę nie tną hardcorowo lakieru i się łatwo wyprowadza. Na zniszczonym lakierze trzeba było zrobić z 5 nałożeń pasty żeby przeżreć się przez rysy po automatach. A lakier niby miękki bo renówka.

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  6. #446
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    Krusz ma racje w sumie,to temat dla tych którzy sami chcą zadbać o autko , jak nie chcą/nie chcą się nauczyć/nie mają czasu to tu nie piszą i oodają auto , Ci co to się udzielają dbają/robią swoje autka na własną rękę i chyba to jest lepsze zrobić coś samemu i cieszyć się z własnej pracy niż oddać komuś i zapłacić
    http://s1.zmniejszacz.pl/113/imag0615__586673.jpg

  7. #447
    Użytkownik Świeżak Avatar Damianosl
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    Giulietta QV Rosso Competizione
    Postów
    164

    Domyślnie

    Panowie, ojciec kupił seata alhambre, lakier w stanie wymagającym odswieżenia. Auto tanie i nie chcę dużo wydawać. Początkowo myślałem ze dam mu swojego UC plus tricolora i niech leci furkę.

    Ale myślę, czy nie kupić AF Tripple i tricolora zamiast tego. Też powinien ładnie oczyścic, dodać looku i zamaskować niedoskonałości. No i to produkt AIO. Co o nim sądzicie? Póki co same dobre opinie.

    Auto ma być minimalnym kosztem odswieżone, ma tam jakiś wosk w płynie to sobie pózniej na to by położył. Bez jakichkolwiek szaleństw. Już i tak się dziwie, że sam mnie o to zapytał i poprosił i że mu się chce

    P.S Nałożyłem dziś trochę PB NL- efekt naprawdę spoko, no może póki co się trochę za bardzo błyszczy, zostawiłem do wyschnięcia, więc pewnie do rana zmatowieje trochę. Ogólnie polecam- nawet tester za 18zł powinien długo wystarczyć.

  8. #448
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    Tripple powinno zamaskować ryski
    http://s1.zmniejszacz.pl/113/imag0615__586673.jpg

  9. #449
    Użytkownik Romeo Avatar Morbob
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie/Wrocław
    Auto
    GT 3.2 V6 2004
    Postów
    552

    Domyślnie

    Się temat rozkręcił...

  10. #450
    Użytkownik Znawca Avatar criss2007
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Nowa Sól / Zielona Góra / Kożuchów
    Auto
    Jest: Alfa 166 3.0 V6 24V Był: Alfa Gtv 2.0 T.S '96
    Postów
    1,033

    Domyślnie

    Podpowiedzcie na ile aut mniej, więcej wystarcza Megs UC?

    Wysyłane z mojego GT-P1000 za pomocą Tapatalk 2

Podobne wątki

  1. Twój pomysł na bodykit / ospoilerowanie..
    Utworzone przez Mariusz AutoDS w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 82
    Ostatni post / autor: 10-12-2018, 19:48
  2. pioneer prosba o doradztwo
    Utworzone przez masters85 w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 20-01-2016, 16:43
  3. Sprzedac czy naprawiac silnik prosze o doradztwo !!
    Utworzone przez szczuras w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-09-2012, 20:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory