Wieloklin kierownicy ze 147 ma trzy takie elementy bez nacięć natomiast ze 156 jest ponacinany równo na całym obwodzie.
Wieloklin kierownicy ze 147 ma trzy takie elementy bez nacięć natomiast ze 156 jest ponacinany równo na całym obwodzie.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Aha.
Dzięki za info, mam takie trzy równomierne nacięcia. Czyli kiera od 147. Czyli w najgorszym wypadku zmienię przyciski na swoje, przynajmniej kiera będzie nowa
Sprzedający sam chyba nie wiem co ma, bo zapytałem już dawno mailowo co to za wersja itp i cisza. a przed kupnem odpowiadali w kilka godzin.
A jak zrobić kabel łączący radio z kierownicą?
Kierownica zamontowana. Nie widziałem jak wygląda obszywana, ale ta wygląda super. Warto było ją kupić.
Sterowanie działa, ale dziwnie. Tam gdzie u mnie by plus głośności, jest minus itp. Wszystko działa dziwnie. No i licznik mi miga, czy to oznacza, że przez taką pierdołę trzeba robić osiowanie ????
Czy ktoś rozbierał same te przyciski? Kształt mają taki sam, wygląd klawiszy mi nie przeszkadza. Zastanawiam się czy nie dało by się moich bebechów wstawić do tych nowych, nie pościeranych?
No i jak je wyjąć, są jakoś wkręcane czy jakoś na zatrzaski ?
![]()
Przyciski da sie z kierownicy wyjąć bez problemu i ich obudowy też kiedyś rozmontowywalem więc z wymiana przycisków nie powinno być problemu. Mam w domu jakieś przyciski to rzuce okiem co i jak.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Dzięki za info.
Skorzystałem z Twojej rady z posta o dołożeniu sterowanie z kierownicy. Poszukałem na allegro przycisków do sprzedania. Było sporo zdjęć jak wyglądają zdjęte. No i już jestem po przekładce. Jeden stary okazał się pęknięty, posklejał go ktoś. Po rozebraniu pękł całkiem. Ale płytka ze środka nie naruszona. Przełożyłem je do nowych i śmiga, licznik przestał migać. Działają tak jak wcześniej tylko wygląd został dziwny(słuchawka i znaczek windows)
Słuchawka i znaczek Windows, aż tak w oczy chyba nie gryzą. Ważne, że wszystko wygląda jak nóweczka![]()
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]