Niestety musiałbyś zrzucić podsufitkę żeby się do niej dostać. Sprawdź może samo łączenie bata z gniazdem anteny.
Bat masz 10cm?
Niestety musiałbyś zrzucić podsufitkę żeby się do niej dostać. Sprawdź może samo łączenie bata z gniazdem anteny.
Bat masz 10cm?
No to troszkę poczeka bo nie uśmiecha mi się zrzucanie podsufitówki.
Bat mam krótki maks 5 cm, łącze bata z anteną wygląda dobrze nie jest nic przerdzewiałe ani zaśniedziałe. Natomiast wykręcenie bata nic nie zmienia jeżeli chodzi o ilość kresek zasięgu na wyświetlaczu.
pzdr
krzyzie
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM
No to w mojej ocenie masz winowajcę. Antena w sedanie powinna mieć 10-12cm a nie 5cm. Takiej krótkiej zresztą nie widziałem jeszcze. Poza tym, w każdym przypadku wykręcenie bata z gniazda powinno wpłynąć na ograniczenie zasięgu. Jeśli nic się nie dzieje no to antena musi być niesprawna.
Zmierz impedancję tej anteny. Oczywiście przy włączonym radiu.
Powinno być 50 Ohm
Ostatnio edytowane przez cuoreventi ; 13-07-2013 o 16:08
A między co podłączyć się z miernikiem? Odpiąć końcówkę i mierzyć miedzy środkowym przewodem a oplotem - czy musi być podłączona do radia?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM
Nie jest to takie proste niestety.
http://www.elektronika24.pl/Radio,45...ji-anteny.html
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic72499.html
Długość anteny nie jest winowajcą. Krótka antena jest fabryczna i oryginalna, numer części to 156020346.
Dodam że od momentu jak kupiłem auto wszystko działało jak ta lala. Na krótkiej antenie.
Tuż przed sprzedażą do następnego właściciela coś padło. I mam na myśli dokładnie ten egzemplarz 156 o którym tutaj mówimy.
Co posiadam: Fiat Brava 2.0 20V 155KM, Opel Meriva A
Co mi się przez łapki przewinęło:
Alfa Romeo: 156 1.8 TS, 156 2.4 M-JET, 166 3.2 V6 24V Lancia: Lybra 2.4 JTD, Delta 1.8ie, Thesis 2.4 JTD Hyundai: Lantra 1.6 GLS, BMW: E90 320d, Fiat: Stilo 1.9 8v, Brava 80 16v, Brava 80 16v, Brava 100 16v, Marea 155 20v, Renault: Laguna III 2.0 16v
No to już chyba przerasta moje zdolności.
Zauważyłem, że jak stoje przy nadajniku to nie ma problemu z dzwonieniem jakość dzwięku bardzo dobra.
Czy bat może aż tak wpływac na stan połączenia, że gubi sieć jakieś 600 -800 metrów od owego nadajnika no i przedewszystkim czy owy bat anteny musi być specjalny do GSM czy może być zwykły radiowy (wydaje mi się, że zwykły odpada, ale zapytam mądrzejszych).
Niestety ktoś pożyczył sobie bat ze 145 i ze sprawdzenia nic nie wyszło, więc pozostaje zakup w ASO (jakieś 50zł) lub jakąś używka która może być trafiona.
- - - Updated - - -
No pocieszam się, że właśnie ten bat stracił swoje właściwości- bo jak narazie jest to najtańsza rzecz do wymiany.
Chociaż według epera akcesoria do telefonu 46772567.
pzdr
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM
No wiec nie jest dobrze.
Bat wymieniony i dalej to samo - podjechałem w miejsce gdzie Connect loguje się do sieci i odpiąłem przewód od telefonyu i GPS - na wyświetlaczu zanik kresek pokazujących siłę sygnału sieci komórkowej oraz brak znalezionych satelit - przy podłączonych przewodach zasięg na full, a ilość znalezionych satelit 8 sztuk.
I tak mam praktycznie wszędzie zasięg na wyswietlaczu pokazuje, znalezione satelity również a loguję się do sieci i można wykonywać połączenia tylko przy nadajnikach.
Jutro radio trafi do sprawdzenia do osoby która zajmuje się komórkami - podobno naprawiał już jakieś radia z telefonami - zobaczymy co powie.
Jedyny plus tej nierównej walki to fakt, że na wyświetlaczu nie zanikają już linie - wcześniej gubił 2-3 linie, chociaż nie wiem co mogło się stać i czy jest to stałe czy przejściowe.
Teraz jeszcze jedno pytanie czy jakbym kupił zwykłego Blaupunkta Antares T60 to czy jest szansa na przełożenie przedniego panelu (chopdzi o sam srebrny plastik) no i te co oglądałem nie mają wejścia od anteny GPS - czy ma to znaczenie, no i jak z podłączeniem systemu BOSS pod zwykłego Antaresa.
pzdr
krzyzie
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM
Wg mnie to te antaresy różnią się tylko plastikiem przedniego panela - wiec powinno sie dac przełożyć. Tzn tak jest w przypadku travelpilota. Tyle że kolor podświetlenia może nie pasować.
Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl
Bazą dla Connecta był antares t60. Układ klawiszy jest ten sam, wyświetlacz owszem może się różnić barwą podświetlenia, no i będzie wyświetlał logo startowe Blaupunkt zamiast logo Alfy.
Linie zanikają ponieważ wszystkie Blaupunkty z dużymi wyświetlaczami z tego okresu miały wadliwe łączenie taśmy wyświetlacza z płytą drukowaną. Bose będzie działać bez problemu, tak jak i sterowanie z kierownicy.
Nawet niedrogo...
http://allegro.pl/radio-samochodowe-...385614310.html