jestem ciekawy co ci sie lepiej zbieraNapisał Karol88
wjedz na hamownie z tym badziewiem i z orginalem.a sie zdziwisz.
jestem ciekawy co ci sie lepiej zbieraNapisał Karol88
wjedz na hamownie z tym badziewiem i z orginalem.a sie zdziwisz.
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
Nie do końca Cie rozumiem. Jeśli chodzi o filtr to nie badziewie tylko oryginalny K&N.
Dodam jeszcze tylko jedno nie wiem na jakiej podstawie oceniasz prace mojego auta skoro nigdy nim nie jechałeś.
Byłem dziś w ASO i mechanicy nie mieli zastrzeżeń co do zamontowania filtra.
bez urazy,ale dla mnie takie "modyfikacje"ktore"poprawiaja"fabryke sa nic nie warte.a z technicznego punktu widzenia sa rzeczywiscie nic nie warte.pomijam rozstrojenie dolotu..to w boxerze bedzie funkcjinowac.w TS i Boxerze 17 16V to da tyle ze przeplywomierz szybko powie pa.Napisał Karol88
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
Wydaje mi się że lepiej wstawić wkład K&N w oryginalny filtr tylko gdzie kupic takie cudo?
A i jeszcze jedno u mnie jakiś palant na zachodzie powiercił dziury w podstawie filtra i chyba łapie cieplejsze powietrze z komory silnika i tu pojawia się moje pytanko czy ktoś z was zmieniających sobie filtr na stożek posiada może puszkę filtra na zbyciu ?
Chodzi Ci o to co na pierwszym zdjęciu w temacie?
Tak w tej połowie co się ją mocuje do konstrukcji samochodu mam powiercone otwory i zastanawiam się czy to może mieć jakiś wpływ na zachowanie się silnika skoro raczej tam jest ciepło a wąż ciągnie powietrze z przodu samochody?
Zadzwoń do mnie tak koło 11:00 to się dogadamy
664974775
Podchodziłbym bardzo ostrożnie do jakich kolwiek modyfikacji układu zasilania silnika powietrzem i nie mam zamiaru oceniać tutaj Kolegi Karol88, ale dobrze bym się zastanowił nim kupiłbym auto po tak poważnych modyfikacjach :|
Dodam jedynie tyle, że w biurach konstrukcyjnych AR siedzą starzy wyjadacze, którzy raczej wiedzą co robią i gdyby można było poprawić charakterystykę silnika montując jedynie filtr stożkowy - pewnie by to zrobili :wink:
Zawsze jest coś kosztem czegoś - jakość kosztem ceny, większa moc kosztem wyższego zużycia paliwa, wyższa moc silnika (przy tej samej pojemności) kosztem jego trwałości itd. Idąc tym tropem nie trudno się domyśleć, że modyfikując dolot powietrza zmieniamy charakterystykę silnika w pewnych przedziałach prędkości obrotowych na "plus" a w innych na "minus".
Reasumując - cała sztuka polega na tym, aby uwzglednić wszystkie za i przeciw w poszukiwaniu optymalnej dla danych warunków - konstrukcji i myśle, że bez zaplecza technicznego raczej cieżko jest "poprawić" fabrykę :wink:
Errare humanum est - Mylić się jest rzeczą ludzką.
Właśnie sie zastanawiam nad podobna modyfikacja tyle ze w 146 2.0 T.s, tam idzie rura do nadkola, po czym jest w strasznie duzej obudowie filt, mysle nad przedluzeniem tej rury, dac filtr stozkowy, wsadzic go do rury dolotowej ktora idzie do zderzaka, czy taki pomysl by sie sprawdzil, nie chce miec burczenia, chce miec dzwiek jaki byl, lecz kosztem miejsca, zeby mniej zajmowalo, oczywiscie wywale ta obudowe co istnieje, poniewaz przy wyciaganiu polamalem, bo nie chcialo mi sie blotnika odkręcac, no i kleilem, wiec jako tako jest, lecz mysle nad konstrukcja ktora mniej zajmuje miejsca czy moze ktos zajmuje sie umie zaprojektowac taki dolot.
Pozdrawiam
Tak szukalem i mysle nad tym
http://www.knfilters.com/search/prod...prod=RC-5052AR
Ostatnio edytowane przez adam.k7 ; 21-04-2013 o 18:09
Chojnacki o stożku .."Zazwyczaj skutkiem zastosowania filtra stożkowego jest ograniczenie wielkości maksymalnego momentu obrotowego, zwłaszcza w przypadku zamontowania stożka bezpośrednio przed przepustnicą powietrza. Poza tym taki montaż filtra powoduje jego wibracje przenoszące się z drgań zespołu napędowego co przyczynia się do przesiewania pyłu kwarcowego do wnętrza komory spalania i istotnie obniża trwałość silnika niszcząc: tłoki, pierścienie, gładź cylindrów i zawory z prowadnicami. Można przyjąć, że silnik z takim rozwiązanie straci około 50% swej trwałości."..
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.