Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM
Kod jest do ogarnięcia przez net.
Miałem przyjemność bawić się Antaresem i niczym nie różni się ale ten co widziałem miał 2 kolory podświetlenia do wyboru, w menu, czerwone i zielone. W Alfowym tego nie ma ale w T60 jest
A co ciekawsze T60 również ma osobny tryb BOSE.Kombinacja klawiszy działa.
Co posiadam: Fiat Brava 2.0 20V 155KM, Opel Meriva A
Co mi się przez łapki przewinęło:
Alfa Romeo: 156 1.8 TS, 156 2.4 M-JET, 166 3.2 V6 24V Lancia: Lybra 2.4 JTD, Delta 1.8ie, Thesis 2.4 JTD Hyundai: Lantra 1.6 GLS, BMW: E90 320d, Fiat: Stilo 1.9 8v, Brava 80 16v, Brava 80 16v, Brava 100 16v, Marea 155 20v, Renault: Laguna III 2.0 16v
Może jak znajdzie się jakiś w miarę cenowo odpowiedni egzemplarz to kupie i będę coś próbował zrobić.
Najpierw jednak musze jakoś uruchomić radio w Alfie 145 i zobaczyć czy to oby nie antena.
Dzisiaj sprawdziłem karty sim z czterech sieci - żadna nie działa - więc przynajmniej wyeliminowałem ewentualny błąd sieci.
Próbowałem ten oddać radio do serwisu niestety trzy serwisy z którymi rozmawiałem poddały się bez walki.
Alfa Connect ma podświetlanie na zielono podczas rozmowy
Ogólnie to przy zakupie Antaresa i tak pewnie przełożę tylko moduł telefonu a reszta zostanie z oryginalnego radia.
pzdr
krzyzie
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM
Witam.
Przyszło radyjko dawca, przełożyłem moduł telefonu - niestety dalej to samo, na zwykłym Antaresie telefon działa więc przełożyłem tylko przedni panel od oryginalnego radia.
No i teraz dwa problemy: nie działa aktywowanie BOSE kombinacją podaje eLern (wcześniej działało), no i nie działa wyciszenie głosu.
Wskazówki mile widziane
pzdr
krzyzie
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM
Wklej schemat pinów jednego i drugiego radia.
Schemat na jednym i na drugim radiu jest identyczny - taki jak w jednym z postów w tym temacie.
Wyciszenie z kierownicy jeszcze był zaakceptował, ale brak aktywowania BOSE jest niestety nie do przyjęcia - dźwięk robi sie mało przyjemny.
pzdr
krzyzie
Ostatnio edytowane przez krzyzie ; 25-07-2013 o 07:05
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM
Masz wpiętą kostkę głośnikową czy wszystko wychodzi przez żółte miniISO ?
Mam wpiętą kostke głośnikową - z kostki ISO z pola LINE OUT wychodzi tylko i wyłącznie "+" jeden przewód podłączony - pozostałe są bez pinów w kostce.
I to wygląda jak SWITCH tylko pytanie jak jest załaczany w zwykłym ANTARES - jeszcze mogę sprawdzić jak wrócę z pracy czy wychodzi tam zasilanie po załączeniu radia i porównam z oryginalnym radiem.
No chyba że ktoś wie jak aktywować w radiu to wyjście.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM
Rzuć okiem na instrukcję Antaresa. Może jest w niej odpowiedź.
ccf0d5c8f83a85582b2638735d7c0a73.PDF