Człowieku nic ci nie da żaden kolor silikonu. Jak ci stanie łożysko pompy, to pomimo nowego rozrządu strzeli pasek ze wszystkimi tego konsekwencjami, więc zamiast bic pianę to wymień pompę i pasek, skoro reszta jest nowa. Po wyciągnięciu bedziesz sobie mógł ocenić czy pompa jest nowa czy stara - bedzie lub nie na łopatkach wirnika charakterystyczny osad.
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Dzięki Maciek za rzetelną i konkretną odpowiedź![]()
Alfy się nie psują tylko grymaszą. AR 147 - 300 tys. przebiegu w mych rękach i nadal śmiga.
silikon pod pompę?? pierwsze słyszę, przecież tam jest oring i on uszczelnia,co do oceny pompy to po wymontowaniu jest na niej wybita data, jeśli będzie zbliżona do daty produkcji auta tj z tego rocznika bądź ciut starsza to możesz być pewny że jest oryginalna
Niestety, prawie każdy mechanik od golfów smaruje pompę silikonem , chyba nie wierząc konstruktorom, że oring wystarczy.
No, a potem jest problem przy wymianie bo trzeba to odklejać i czyścić.
Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 09-08-2013 o 23:44