Zamienione, dalej to samo.
Któryś z tych błędów może mieć wpływ na to
p0110 i p0380
Zamienione, dalej to samo.
Któryś z tych błędów może mieć wpływ na to
p0110 i p0380
Sprawdź jak tam wygląda rezystor (opornik). Zamontowany jest na chłodnicy. Zobacz, czy nie ma pękniętego "drutu". Jak chcesz na szybko załączyć awaryjnie 2 bieg wentylatora to wypnij wtyczke z czujnika temp. cieczy wkręconego w termostat. Wentylator powinien awaryjnie ruszyć, co zostanie zapamiętane w kodach błędów, lecz jak wepniesz wtyczke, to owy błąd będzie już tylko błędem historycznym (nieaktywnym).
p0110 przpływomierz
p0380 świece
Przeszukaj forum, sporo o tym jest ale związku z wentylatorem to nie ma.
Zrób co majster pisze, u mnie po prostu zaciski tam bylł wyrobione/skorodowane i nie łączyło
Była: 156 1.9JTD SP3
Opornik sprawdzony, był wymieniany 07.2012r jest na nim gwarancja no i wygląda jak nowy.
Odłączyłem kabelek od czujnika w termostacie i wentylator się włączył. Ale wyskoczył błąd silnika i zapaliła się czerwona lampka.
- - - Updated - - -
Przejechałem przed chwilą około 15 km. W jedną strone spokojnie, w drugą biegi zmieniałem przy około 2600-3000obrotów.
W pierwszą strone temperatura nieskoczyla nawet do 90. Ale jechałem bardzo emerycko.
Spowrotem temperatura skoczyła do 100-102 ale właczał sie wentylator dopiero przy tych 102 stopniach i momentalnie schładzało do 98 i tak kilka krotnie. Ale już jechałem spokojniej od tedmperatury tych 100stopni.
Jak zajechałem spowrotem to odłączyłem kostke przy termostacie, włączył sie wentylator i po 4 minutach było 90stopni po podłączeniu kostki przy termostacie.
No ja nie chce zmylić ale na moje oko to termostat przekłamuje - jak odłączysz i działa normalnie a na załączonej kostce działa od 102 / 98 po schłodzeniu . Ale pewności nie mam ( logika moich szaroburych komórek)
Sprawa prawie załatwiona, okazało się że kostka która wchodzi w wentylator przy oporniku była nadpalona. Wymieniłem obie i już pierwszy bieg działa. Natomiast 1wszy bieg włącza się przy 97stopniach, chyba troche za późno, drugi przy 102. Jak to można zmienić by wcześniej się załączały?
trzeba przeprogramować kompa . Sprawdz w innym temacie jak z 1,9 bo w 2,4 tak własnie jest ( sprawdzone na kilku autach )
Jesli ktos rozkmini dlaczego 1 bieg wlaca sie przy 97C to stawiam piwko, o co kuzwa chodzi? Ja wymienilem dwa te oporniki na chlodnicy i nic :/