Strona 38 z 89 PierwszyPierwszy ... 28293031323334353637383940414243444546474888 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 371 do 380 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #371
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    Żądana 1200mg na całym zakresie obrotów - nie uszczegółowiłem.

    1200mg jest na serii powyżej 40mm3 dawki oraz powyżej 3200 obrotów...

    Sprawdź na jałowym ile masz. Jak masz 1200 to źle.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  2. #372
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    Nie nie ,jalowy normalnie ,nie pamietam ale jakos 300 ,a z uwagi na zaslepiony EGR po okolo minucie wskakuje na 400 ponad jakos...

  3. #373
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał peenbe Zobacz post
    Nie nie ,jalowy normalnie ,nie pamietam ale jakos 300 ,a z uwagi na zaslepiony EGR po okolo minucie wskakuje na 400 ponad jakos...
    W 16V i 8V JTDm (EDC16), jak masz zaślepiony EGR bez wycięcia, to masz bankowy błąd w ECU.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #374
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    Ale ja mam z 4 otworami zaslepke...nie ma checka...gdzie szukac usterki (jesli to usterka) gdy te wartosci sa ciagle 1200 z noga w podlodze ,bo jak normalnie jezdze to okej...

  5. #375
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Ja pisałem o pełnym zaślepieniu. Zaślepka z czterema otworami nie powoduje checka ale tez nie chroni przed zabrudzeniem dolotu.

    - - - Updated - - -

    Ale proponuje temat o EGR, bo tu jest temat o logach
    http://www.forum.alfaholicy.org/147_...rculation.html
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #376
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    Powyżej 40mm3 lub 3200 obrotów będzie już żądana dawka 1200mg... i to jest normalne.. Więc masz pewnie wszystko ok

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  7. #377
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2013
    Auto
    Stilo MW 1,9jtd 115km 2005r
    Postów
    1

    Domyślnie

    Cześć
    Proszę o analizę załączonego logu.
    Pacjent to Fiat Stilo 1,9 jtd 115km z 2005r.
    Pomiar na 4 biegu od 1500 do 4000 obrotów. Wykonany dzisiaj, samochód rozgrzany, temperatura zewnętrzna ok. 30.
    Silnik seria, egr częściowo zaślepiony, overboost niedawno czyszczony, założone nowe wężyki (raczej szczelne).
    Na moje oko przepływka mówi pa pa, czy coś da się z tego jeszcze wywnioskować ?
    http://przeklej.org/file/94Zp8P/FESE....JTD.File2.csv

  8. #378
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    Tak, odepnij przepływkę i jak będzie poprawa to możesz wymieniać.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  9. #379
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał syzbowiec Zobacz post
    Na moje oko przepływka mówi pa pa, czy coś da się z tego jeszcze wywnioskować ?
    Jest raczej do czyszczenia.
    Nie jest uszkodzona. Jest po prostu zabrudzona.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #380
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Jest: Skoda Superb 2.0 TDI. Było: 159 SW 1,9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 KM 2003 r. Passatto B5 1.8
    Postów
    1,268

    Domyślnie Przepływka?

    Żeby nie powielać tematów, mógłby ktoś rzucić okiem na logi?

    Na zimnym silniku są duże drgania na kierownicy, spalanie ~ 10 litrów na 100 km + MES na biegu jałowym pokazuje że masa powietrza zmierzona od oczekiwanej jest wyższa o około ~210 mg/w

    Walnięty przepływomierz?

    FESExp_1309281323_Alfa Romeo 147 1_9 JTD 16V_File1.rar

    Logi zrobione MES 1.4

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory