Strona 105 z 183 PierwszyPierwszy ... 5559596979899100101102103104105106107108109110111112113114115155 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,041 do 1,050 z 1826

Temat: Zaślepienie EGR

  1. #1041
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    W pierwszym poście tego tematu masz link do poradnika gdzie jest wszystko napisane http://www.forum.alfaholicy.org/zrob..._poradnik.html

  2. #1042
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Ale ja się nie pytam jak i gdzie tylko o numerek pełnej zaślepki, a tego w pierwszym poście nie widzę... ale dzięki za zainteresowanie

  3. #1043
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    aso nie sprzedawało pełnych zaślepek.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  4. #1044
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Od jesieni mam częściowo zaślepiony EGR. Rozumiem, że EGR tak czy inaczej ma być sprawny? Chciałem się tylko upewnić

  5. #1045
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Tak musi. Najgorzej to jak się zatnie w pozycji otwartej
    Ostatnio edytowane przez maly_777 ; 06-08-2013 o 20:29

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  6. #1046
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    Tak musi. Najgorzej to jak się zatnie w pozycji otwartej
    ... i samochód jest z DPF-em
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #1047
    vwwojtas
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    ... i samochód jest z DPF-em
    korzystajac z okazji jeszcze raz dziekuje za zamkniecie egr usuniecie dpf i ogarniecie spalania mojej 159 2.4
    teraz to inny woz odczuwalnie lepszy dół silnika oraz równomierne przyspieszania samochodu (wczesniej przyspieszał skokowo-pulsacyjnie) teraz jest ok

    KOLEGE @SDERO GORĄCO POLECAM!!!!

  8. #1048
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał aro_1977 Zobacz post
    Ale ja się nie pytam jak i gdzie tylko o numerek pełnej zaślepki, a tego w pierwszym poście nie widzę... ale dzięki za zainteresowanie
    Jak bys sie wysilił i doczytał do konca to na samym koncu napisane, ze tylko zaślepki z otworami sa dostepne w ASO, a pełne trzeba kupować np. na allegro. Idiotycznym rozwiązaniem było by aby ASO sprzedawało pełne zaślepki do EGR bo po co montować by mieli zawór jak później by go zaślepiali całkowicie

  9. #1049
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Nic mnie nie zdziwi skoro po jakimś czasie doszli do wniosku, że w JTDm trzeba stosować te z otworami to dlaczego nie miały by się pojawić pełne po latach do starych JTD? Ja bym nie był zaskoczony...
    Dziękuję za odpowiedź...
    Ostatnio edytowane przez aro_1977 ; 07-08-2013 o 06:27

  10. #1050
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Z otworami były wkładane aby zapobiegać szybkiemu zawaleniu się EGR'a sadzą co prowadziło do jego zablokowania, w jakim stopniu ta z otworami zapobiega temu nie wiem. Całkowite zaślepienie spowodowało by, ze auto nie spełniało by norm Euro bo EGR nie przepuszczał by spalin więc równie dobrze mogli by od razu go w czasie produkcji nie montować Ja w takiej 115KM jak ty mam całkowicie fizycznie usunięty EGR z samochodu i zaślepione zaraz przy kolektorze, a EGR sprzedany na allegro

Podobne wątki

  1. [159] zaślepienie nowego egr
    Utworzone przez mamel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 16-08-2016, 18:53
  2. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Dziubek99 w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-05-2013, 21:37
  3. Zaślepienie egr!
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-01-2012, 17:59
  4. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez grafex w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-08-2011, 06:20
  5. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-04-2010, 19:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory