Może raczej zapieczone kierownice turbiny
Może raczej zapieczone kierownice turbiny
turbina po regeneracji + podmienilem overboost od kolegi i poprawy brak
Alfa 145 1.4 TS
Alfa 146 1.4 TS
Alfa 147 1.9 JTD http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...tinictive.html
Koledzy a spróbowaliście zaślepić sobie egr. koszt blaszki z 1,5mm blachy kwasowej to 7 zł plus przesyłka.
Ja odkąd kupiłem swoją alfę to strasznie dymiła przy przyspieszaniu i czasmi rano jak wsiadałem potrafiła mi zgasnąć bo nie było mocy. Od 2 tygodni mam zaślepiony egr i po prostu mam nowe auto. Ładnie wkręca się na obroty i w ogóle.
Polecam zacząć od najtańszych rzeczy bo ja też już byłem skłaniany do regeneracji turbiny, wtrysków wymiany przepływki i kilku innych pierdół.
illu - a jesteś pewien, że po paru miesiąca jej nie przeżre na wylot? Jednak ta z inpostu to nie jest kwasówka![]()
@ Mój ALF
ja mam zrobiona wlasnie z inpostu i jezdze na niej od 2 lat. Z pol roku temu sprawdzalem i jest z nia wszystko ok
Alfa 145 1.4 TS
Alfa 146 1.4 TS
Alfa 147 1.9 JTD http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...tinictive.html
mam juz tak od roku, i nic sie nie dzieje, ostatnio patrzylem, nie widać różnicy, ba tam nie ma kwasów aby ją przeżarło. Diesel nie jest zrący.
z doswiadczenai zawodowego:
Powiem Ci tak w konstrukcji dystrybutora paliw, pompa i kazda rórka doporowadzająca paliwo jest stalowa, pompa żeliwna. Diesel reaguje tylko z gumami nie olejoodpornymi, chyba ze jest to bio disel to juz nawet takie gumy i uszczelnienia sie poddają, do takich sprzetów potrzeba specjalnych wykonan. Koncząć osobiscie nie polecam BIODEISLA :p bo to smierć dla auta. A blaszka z impostu wystarcza
Ostatnio edytowane przez illu ; 10-08-2013 o 13:49
Jeżeli dalej masz problemy z mocą samochodu radzę zrobić próbę przelewową i innym podobnie. Gdy jeden z wtryskiwaczy ma dużą korektę paliwa przelewowego może nawet dojść do trzęsienia się jednostki napędowej przy ruszaniu (objaw nierównej pracy silnika). Mogą wystąpić niedomagania podczas zwiększania obrotów (jednostka napędowa przy pewnej prędkości obrotowej silnika mniej dynamicznie się zbiera) a także trudności z uruchomieniem silnika. Objawy jakie podajecie także pasują do zapieczonej zmiennej geometrii łopatek prowadnicy w turbosprężarce. To z kolei należy zdiagnozować poprzez przeanalizowanie logów z przyśpieszenia z nogą w podłodze na czwartym biegu od 1000 rpm do 3500 rpm (logi z ciśnienia doładowania i prędkości obrotowej silnika). Serdecznie pozdrawiam.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF