Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: chwilowy brak mocy, ciężkie ruszanie na klimie

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sebaoo2
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Chełmek (KOS...)
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 16V 105CV 77KW PROGRESSION 5P
    Postów
    81

    Domyślnie

    Może raczej zapieczone kierownice turbiny

  2. #12
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar master007
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD Distinictive 2001r
    Postów
    279

    Domyślnie

    turbina po regeneracji + podmienilem overboost od kolegi i poprawy brak
    Alfa 145 1.4 TS
    Alfa 146 1.4 TS
    Alfa 147 1.9 JTD http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...tinictive.html

  3. #13
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Wschowa
    Auto
    Alfa 147 1.9 jtd 115km
    Postów
    13

    Domyślnie

    Koledzy a spróbowaliście zaślepić sobie egr. koszt blaszki z 1,5mm blachy kwasowej to 7 zł plus przesyłka.
    Ja odkąd kupiłem swoją alfę to strasznie dymiła przy przyspieszaniu i czasmi rano jak wsiadałem potrafiła mi zgasnąć bo nie było mocy. Od 2 tygodni mam zaślepiony egr i po prostu mam nowe auto. Ładnie wkręca się na obroty i w ogóle.
    Polecam zacząć od najtańszych rzeczy bo ja też już byłem skłaniany do regeneracji turbiny, wtrysków wymiany przepływki i kilku innych pierdół.

  4. #14
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 było
    Postów
    177

    Domyślnie

    Cytat Napisał kaffel123 Zobacz post
    Koledzy a spróbowaliście zaślepić sobie egr. koszt blaszki z 1,5mm blachy kwasowej to 7 zł plus przesyłka.
    Ja odkąd kupiłem swoją alfę to strasznie dymiła przy przyspieszaniu i czasmi rano jak wsiadałem potrafiła mi zgasnąć bo nie było mocy. Od 2 tygodni mam zaślepiony egr i po prostu mam nowe auto. Ładnie wkręca się na obroty i w ogóle.
    Polecam zacząć od najtańszych rzeczy bo ja też już byłem skłaniany do regeneracji turbiny, wtrysków wymiany przepływki i kilku innych pierdół.
    Polecam zrobic sobie sam blaszka inpostu z kopert koszt 0 zł, odmierzenie i nawiercenie dwóch otworów 30 minut, dla wersji 8 zaworowej wystarczy pełna, dla wersji 16v wiercimy dzurkę na srodku. i ot szybko i za darmo

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar barat
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Czerniejewo/Września/Gniezno i czasem Konin
    Auto
    Była [A147 1.9JTD 115KM], jest [E39 530i 231KM]
    Postów
    402

    Domyślnie

    illu - a jesteś pewien, że po paru miesiąca jej nie przeżre na wylot? Jednak ta z inpostu to nie jest kwasówka
    @ Mój ALF

  6. #16
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar master007
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD Distinictive 2001r
    Postów
    279

    Domyślnie

    ja mam zrobiona wlasnie z inpostu i jezdze na niej od 2 lat. Z pol roku temu sprawdzalem i jest z nia wszystko ok
    Alfa 145 1.4 TS
    Alfa 146 1.4 TS
    Alfa 147 1.9 JTD http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...tinictive.html

  7. #17
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 było
    Postów
    177

    Domyślnie

    Cytat Napisał barat Zobacz post
    illu - a jesteś pewien, że po paru miesiąca jej nie przeżre na wylot? Jednak ta z inpostu to nie jest kwasówka
    mam juz tak od roku, i nic sie nie dzieje, ostatnio patrzylem, nie widać różnicy, ba tam nie ma kwasów aby ją przeżarło. Diesel nie jest zrący.

    z doswiadczenai zawodowego:
    Powiem Ci tak w konstrukcji dystrybutora paliw, pompa i kazda rórka doporowadzająca paliwo jest stalowa, pompa żeliwna. Diesel reaguje tylko z gumami nie olejoodpornymi, chyba ze jest to bio disel to juz nawet takie gumy i uszczelnienia sie poddają, do takich sprzetów potrzeba specjalnych wykonan. Koncząć osobiscie nie polecam BIODEISLA :p bo to smierć dla auta. A blaszka z impostu wystarcza
    Ostatnio edytowane przez illu ; 10-08-2013 o 13:49

  8. #18
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał master007 Zobacz post
    ja mam zrobiona wlasnie z inpostu i jezdze na niej od 2 lat. Z pol roku temu sprawdzalem i jest z nia wszystko ok
    Jeżeli dalej masz problemy z mocą samochodu radzę zrobić próbę przelewową i innym podobnie. Gdy jeden z wtryskiwaczy ma dużą korektę paliwa przelewowego może nawet dojść do trzęsienia się jednostki napędowej przy ruszaniu (objaw nierównej pracy silnika). Mogą wystąpić niedomagania podczas zwiększania obrotów (jednostka napędowa przy pewnej prędkości obrotowej silnika mniej dynamicznie się zbiera) a także trudności z uruchomieniem silnika. Objawy jakie podajecie także pasują do zapieczonej zmiennej geometrii łopatek prowadnicy w turbosprężarce. To z kolei należy zdiagnozować poprzez przeanalizowanie logów z przyśpieszenia z nogą w podłodze na czwartym biegu od 1000 rpm do 3500 rpm (logi z ciśnienia doładowania i prędkości obrotowej silnika). Serdecznie pozdrawiam.

  9. #19
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał maxko Zobacz post
    od czego można zacząć?
    Od zalogowania overboosta z wraz ciśnieniem doładowania i pedałem gazu.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał master007 Zobacz post
    .... Mechanik mowil ze w silniku mam wszystko ok ale moglo sie zapiec kolo dwumasowe i niby moze miec to wplyw na ruszanie z klima bo jest wtedy wieksze obciazenie.
    Kolejny mechanik, który nawet brak kierunkowskazu zwali na koło dwumasowe Po prostu teorie są niesamowite....
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. [159] Chwilowy brak mocy na 1 biegu
    Utworzone przez AlfRomeo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 29-05-2015, 13:00
  2. [Giulietta] Chwilowy brak mocy
    Utworzone przez serial w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-10-2014, 20:32
  3. chwilowy brak mocy
    Utworzone przez hexen w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-04-2011, 20:04
  4. chwilowy brak mocy
    Utworzone przez hexen w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-04-2011, 19:45
  5. Chwilowy brak mocy...!Cos dziwnego?
    Utworzone przez danloo23 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 12-11-2009, 20:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory