Głownie chodzi o kształt ramion.
Verzonden vanaf mijn iPhone 4S met behulp van Tapatalk
Głownie chodzi o kształt ramion.
Verzonden vanaf mijn iPhone 4S met behulp van Tapatalk
Możemy tylko gdybać nie znając parametrów felgi![]()
A ktoś coś ma do powiedzenia na temat klocków pagid racing?
http://www.brakes-pads-discs.co.uk/pagid/products/ tutaj trochę do poklikania
http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)
szukasz czegos konkretnego, masz nr swoich klocków??
masz tu cos na ich temat-http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gta/373974-anyone-used-these-pagid-brake-pads-2.html
pzd.
Ostatnio edytowane przez george11 ; 12-08-2013 o 20:57
Rozważałem takie jak przerabiałem heble. Z neta wynika że są dość "wyczynowe", a auto musi służyć na co dzień. Więc postanowiłem nie wyważać drzwi i stanęło na ds2500 i potwierdzają się wszystkie zalety. Wady również ;(
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Miło Cię widzieć na forum.
Ale czy te klocki to nie za bardzo hardcore?
CL RC6+ to hardcore. Zra tarcze niemilosiernie, trzeba je rozgrzac troche, etc. Typowo wyscigowa charakterystyka.
Z CL max do cywila to RC5+. Choc i dla nich zjedzenie tarczy po 15tys to zaden problem. Pyla, piszcza, ale hamuja zacnie. Mialem je w Imprezie. Polecilbym gdyby nie istnialy idealne klocki, czyli DS2500.
Tapatalk.
u mnie aktualnie siędzą DS3000 i żrą tarczę niemiełosiernie, do tego piszczą jak oszalałe i pylą okropnie, ale hebel bardzo zacny.
Jak się skończą to wrócę poziom niżej do DS2500 - dla mnie wybór idealny.
Ostatnio edytowane przez coxu ; 13-08-2013 o 10:04
Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 (10.2010 - 12.2016)
Alfa Romeo 156 2.5 V6 (01.2009 - 12.2010)