Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Silne wibracje

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Jabolek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zandvoort, Oleśnica
    Auto
    AR Giulietta (SAVALI) 2.0 TCT 215KM 405 Nm
    Postów
    623

    Domyślnie Silne wibracje

    Witam,

    Dzisiaj jadac do pracy okolo 110km/h na autostradzie ta sama predkoscia w pewnym momencie zaczelo trzesc autem jakbym zlapal gume!

    taki sam halas i odczucie tylko ze nie sciagalo mnie nigdzie na boki...i po sprawdzeniu opony sa ok...Najlepsze jest to ze stalo sie wtedy gdy wlasnie myslalem o zmianie opon na nowe bo te juz sa na wykonczeniu...

    troszke sie wystraszylem ale zniklo po przejechaniu gdzies 3km....

    Julka ma 94tys. i w czwartek bedzie miala robiony przeglad 90 tys...

    Czy jest to cos powaznego? czy poprostu konieczny jest juz przeglad 90tys?

    Moze pasek rozrzadu?

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mat09
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Giulia Veloce Ti Trofeo White
    Postów
    837

    Domyślnie

    Może się ciężarek od któregoś koła odkleił i trzeba wyważyć to koło?

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar milleniusz
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    387

    Domyślnie

    Też bym stawiał na ciężarki. Mnie raz odpadły z jednego koła, ale to chyba po myjni. Sprawdź czy są, powinno być je widać.
    ___

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Jabolek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zandvoort, Oleśnica
    Auto
    AR Giulietta (SAVALI) 2.0 TCT 215KM 405 Nm
    Postów
    623

    Domyślnie

    Problem rozwiazany

    Jednak wykrakalem haha ja to mam pecha do wydawania pieniedzy....

    To byla wina opon...na jednej czuc zgrubienie i byly juz dosc zdarte dlatego postanowilem kupic nowe.
    Z uniroyal na pirelli p zero. Od razu znika halas ktory juz mnie draznil jezdzac na uniroyalach rain sport 2....wyjatkowo za glosne...

    Tak czy tak juz wogole nie trzesie itp.
    Przyokazji podpytalem sie w serwisie co z tym paskiem rozrzadu i ponoc na Julki jest 4 lata albo 120tys.km... wiec jeszcze sie wstrzymam chyba ze warto by bylo zmienic? co wy na to?

  5. #5
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warsaw, Poland, Poland
    Auto
    Giulietta 1,4tb Distinctive
    Postów
    50

    Domyślnie

    Z doświadczenia przy TSie, sugerowane okresy wymian rozrządu można sobie wsadzić między palce.
    100tyś. km wydaje się dobrym momentem na wymianę rozrządu.

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Doświadczenia z TSa na szczęscie należą juz do przeszłości i nijak się mają do tych silników
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Jabolek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zandvoort, Oleśnica
    Auto
    AR Giulietta (SAVALI) 2.0 TCT 215KM 405 Nm
    Postów
    623

    Domyślnie

    ale wydaje mi sie ze 100tys. km lub 3lata jest optymalnym czasem...

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Giulietta 1.4TB Distinctive/Sport/Premium/Dach
    Postów
    480

    Domyślnie

    Pirelli P Zero Rosso miałem na Seacie. Świetna guma na dobre drogi, ale wcale nie najcichsza i dosyć twarda. Nie wiem czy drugi raz bym się na nią zdecydował w Polsce. Chyba bardziej celował bym w jakaś wyższą pólkę Continentala, o którym mam bardzo dobre zdanie. P Zero Rosso świetnie trzyma się na zakrętach, gdyż ma jakieś dodatkowe usztywnienia boków opony powodujące, że auto nie pływa na zakrętach pokonywanych na skraju przyczepności. Jednak jak wspominałem opona jest dosyć twarda i przez to słyszalna, szczególnie na asfaltach z duża domieszką grysu. Poza tym przy próbie jej wymiany gość z serwisu Cię przeklnie - dzięki tym wstawkom bok opony się praktycznie nie ugina i co słabsza maszyna "staje dęba" przy próbie zdjęcia opony z felgi.

Podobne wątki

  1. Bardzo silne drgania przy dużych prędkościach JTD
    Utworzone przez Hrabia89 w dziale 147
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 10-09-2015, 19:32
  2. Selespeed - kontrolka skrzyni + silne szarpnięcie
    Utworzone przez revv w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-03-2015, 20:15
  3. [156] JTD - wibracje
    Utworzone przez mateo88 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-02-2015, 08:56
  4. AR 166 2,4 JTD - wibracje
    Utworzone przez Swistak w dziale 166
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 12-04-2012, 14:30
  5. [Giulietta] Wibracje!!!!
    Utworzone przez abdave w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 16-11-2011, 20:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory