Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Temat: zablokowamy silnik

  1. #11
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawel2910 Zobacz post
    Wysokie prawdopodobieństwo, że wtrysk mógł przelewać. U mnie też po 2 latach moja 2.4 zaczęła kaprysić, we wtorek idzie do mechaniora na sprawdzenie, po osłuchaniu jest wysokie prawdopodobieństwo, że wypaliło zawór ale to na razie do weryfikacji.
    Nie zawsze musi być winne żeby wypaliło zawór. Wina chyba może tkwić w samym zaworze.
    U mnie kiedyś w Vectrze przy 48tkm też jeden wydechowy wypaliło. I cała reszta była O.K. W piątek u mechanika widziałem np. Mazdę CX9, 120tkm i też zawór się skończył.

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar żuko86
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Starachowice
    Auto
    AR156 FL 2,4 20V M-Jet
    Postów
    66

    Domyślnie

    Dzwina sprawa skoro żadnych objawów nie wskazywało wcześniej a jaki przebieg auta??

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    też stawiam na wtrysk.
    Ostatnio miałem vectre w benzynie. Moc była ok a tu nagle bum wypaliło tłok tak z dnia na dzień. Może nie wyglądało to tak drastycznie ale i temperatury są inne.

  4. #14
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    3miasto
    Auto
    156 2.4 JTD
    Postów
    123

    Domyślnie

    kurcze jak to czytam to zaczynam się obawiać o swoją niby chodzi idealnie, ale przebieg 240tyś robi swoje, koledzy jakie mieliście przebiegi na silniku ?

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Cytat Napisał syfon Zobacz post
    Nie zawsze musi być winne żeby wypaliło zawór. Wina chyba może tkwić w samym zaworze.
    U mnie kiedyś w Vectrze przy 48tkm też jeden wydechowy wypaliło. I cała reszta była O.K. W piątek u mechanika widziałem np. Mazdę CX9, 120tkm i też zawór się skończył.
    U mnie wtryskiwacze są jak najbardziej ok, na początku będzie sprawdzony luz na zaworach, ale to mało prawdopodobne, że aż tak to postukuje.
    Silnik silnikowi nie równy, kto wie ile tak naprawdę miał przebiegu, ale to taka dość częsta przypadłość nowych diesli z cr, denko tłoka ma wgłębienie przez co jest osłabione, wtrysk cr daje o wiele za duże ciśnienie jak przelewa i katastrofa gotowa.

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawel2910 Zobacz post
    wtrysk cr daje o wiele za duże ciśnienie jak przelewa i katastrofa gotowa.
    a nie przypadkiem za małe

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Źle się wyraziłem w tłoku powstaje za duże ciśnienie jak przelewa wtrysk

  8. #18
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar tomito
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Kielce / Gdańsk
    Auto
    AR 156 1.8 TS 2003 benzyna | Chevrolet Tahoe 2002 5.3 V8 | W oczekiwaniu aż Stelvio stanieje...
    Postów
    471

    Exclamation

    Cytat Napisał matias21 Zobacz post
    kurcze jak to czytam to zaczynam się obawiać o swoją niby chodzi idealnie, ale przebieg 240tyś robi swoje, koledzy jakie mieliście przebiegi na silniku ?
    Ludzie, nie siejcie paniki. Czytałem o przypadkach w 2.4 JTD, że korba wyszła na spacer, no zdarza się czasem, ale nie tak często aby się tym martwić. Użytkownicy Alf jeżdżą TS'ami na wakacje po kilka tyś. km i nic się nie dzieje, a Ty się boisz o swojego JTD'ka. Te 2.4 JTD widywałem na Autoscout z przebiegami 400 i 500 tyś. km, auta jeżdżące do sprzedaży. Ważne aby serwisować na czas, zmieniać olej regularnie, wszelakie odchyły od pracy diagnozować i usuwać od razu, a motor ten Ci będzie służył. Podobnie jak i każdy inny, TS czy JTD. Jedyne nad czym możesz się głowić to oryginalny przebieg auta i jego historia, bo to jest powodem problemów z naszymi autami.
    Jedyny miarodajny wskaźnik jakości kodu jednostka WTF/min - czyli programisty dzień powszedni...
    Wielki błysk - czarny pysk czyli elektronika dzień powszedni...

  9. #19
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawel2910 Zobacz post
    Źle się wyraziłem w tłoku powstaje za duże ciśnienie jak przelewa wtrysk
    gdzie to wyczytałeś?

    Lejący wtryskiwacz daje za dużo paliwa ( nie domyka się bądz końcówka jest nie szczelna ) . Za dużó paliwa równa się za wysokie EGT i tłok spływa do miski.
    Najszybciej sprawdzidz wyciągając wtryski i widzimy czy końcówka jest wilgotna czy okopcona. Jak jest na niej za dużo nagaru lub wręcz jest nim obklejona to wtrysk do wymiany

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukas1983 Zobacz post
    Za dużó paliwa równa się za wysokie EGT
    o widzę ,że na terminologię lotniczą przeszliśmy

Podobne wątki

  1. [159] silnik AR 159 1.9 jtd 120 KM a silnik Opel vectra 1.9 CDTI 120 KM IDENTYCZNE ???
    Utworzone przez Pielu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 15-08-2017, 20:52
  2. Kupię Silnik do ALFA ROMEO 147 1.9 JTD SILNIK 115 KM 937A200
    Utworzone przez dawidx500 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 13:51
  3. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-03-2013, 21:57
  4. Błąd P0340, silnik zgasł, kreci nie odpala, silnik 1.6 TS
    Utworzone przez maryszkens w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 17-08-2012, 19:41
  5. [GTV] Silnik kaplica - silnik zazgrzytał i zgasł. Rozrusznik nie kręci wałem...
    Utworzone przez Ferrari-1 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 98
    Ostatni post / autor: 30-10-2009, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory