Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 24 z 24

Temat: zablokowamy silnik

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta Avatar daniel375
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    156 2.4 140KM NERO FUOCO
    Postów
    85

    Domyślnie

    silnik 226000 1,5 roku temu reg wtrysków w diesel serwis adamczyk BARDZO DOBRY SERVIS. nie będe płakać nad rozlanym mlekiem padł i koniec czasami sie tak dzieje. naprawi sie i będzie git.poprzedni właściciel miał nawet faktury na wymiame żarówek, wycieraczek szyb z servisu nie mówiąc o np wtryskach, świecach, oleju i tp. silnik był igła na 100%

  2. #22
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    Cytat Napisał bonzaj Zobacz post
    o widzę ,że na terminologię lotniczą przeszliśmy

    skoro tak to cię śmieszy to nie masz zielonego pojęcia o czym sam piszesz.
    EGT jest bardzo istotnym wskaźnikiem szczególnie w autach z podniesioną mocą ale też i na co dzień.
    Ale jak wolisz to sobie przetłumacz - za wysoka temperatura spalin.

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukas1983 Zobacz post
    Ale jak wolisz to sobie przetłumacz
    ale co mam sobie przetłumaczyc???
    PS wypaliło dziurę w tłoku i po sprawie ,szkoda ale to się zdarza

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał tomito Zobacz post
    Ludzie, nie siejcie paniki. Czytałem o przypadkach w 2.4 JTD, że korba wyszła na spacer, no zdarza się czasem, ale nie tak często aby się tym martwić. Użytkownicy Alf jeżdżą TS'ami na wakacje po kilka tyś. km i nic się nie dzieje, a Ty się boisz o swojego JTD'ka. Te 2.4 JTD widywałem na Autoscout z przebiegami 400 i 500 tyś. km, auta jeżdżące do sprzedaży. Ważne aby serwisować na czas, zmieniać olej regularnie, wszelakie odchyły od pracy diagnozować i usuwać od razu, a motor ten Ci będzie służył. Podobnie jak i każdy inny, TS czy JTD. Jedyne nad czym możesz się głowić to oryginalny przebieg auta i jego historia, bo to jest powodem problemów z naszymi autami.
    Ten post w sposób prosty zamyka jałową dyskusję

  4. #24
    Użytkownik Świeżak Avatar piorkum
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Pilzno
    Auto
    Alfa Romeo 159Ti 2.4, ALFA ROMEO GTV 2.O 1987
    Postów
    63

    Domyślnie

    mi sie posypal przez nie oryginalny filtr oleju a silniczek chodzil jak rakieta cichutenko zero ubytku oleji az po wymianie

Podobne wątki

  1. [159] silnik AR 159 1.9 jtd 120 KM a silnik Opel vectra 1.9 CDTI 120 KM IDENTYCZNE ???
    Utworzone przez Pielu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 15-08-2017, 20:52
  2. Kupię Silnik do ALFA ROMEO 147 1.9 JTD SILNIK 115 KM 937A200
    Utworzone przez dawidx500 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 13:51
  3. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-03-2013, 21:57
  4. Błąd P0340, silnik zgasł, kreci nie odpala, silnik 1.6 TS
    Utworzone przez maryszkens w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 17-08-2012, 19:41
  5. [GTV] Silnik kaplica - silnik zazgrzytał i zgasł. Rozrusznik nie kręci wałem...
    Utworzone przez Ferrari-1 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 98
    Ostatni post / autor: 30-10-2009, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory