Tak, to bartka. Ale z tego co z nim ostatnio gadałem to już ma kupca. Nie wiem czy to aktualne.
mo włanie pisze z nim na priv powiedz mi marek czy warto kupić tą alfke? wiem ze sie znacie ale mysle ze bedziesz obiektywny?
Znamy się tylko ze zlotów. Nie tak jak z kubicze że spotykamy się pogadać o autach, popatrzećbartka znam towarzysko, nawet w jego alfie nie siedziałem
na zlotach nie ma czasu się przejechać, posłuchać, popatrzeć pod maskę czy podłączyć pod kompa.
Tak więc Bartek to swój chłop ale o jego alfie niewiele wiem. Sam powinien rzetelnie opisać bo w końcu będziecie się znać i pewnie widywać na zlotach. W końcu ma inne alfy więc się będziemy widywać wszyscy (mam nadzieję).
no jak zakupie no napewno sie zjawiedzieki chlopy za podpowiedzi juz jestm pewny ze 166 to mój model " przed laguna była w palnie nie wypaliło teraz bedzie"
![]()
czursson, jak nie masz ciśnienia na 3.0 to polecam się ze swoją - kilka rzeczy do zrobienia, ale cena odpowiednio niższa![]()
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
daj linka zobaczę
Jest u kolegi w stopce. Ale jak się nie orientujesz to proszę:http://allegro.pl/show_item.php?item=3406457238
Macie racje co do tego silnika 2.0 V6 TB u mnie w okolicy w promieniu 40km nie ma ani jednego mechanika który by się chciał podjąć ustawienia luzów zaworowychostatnio jak mi gościu wymieniał sprzęgło i musiał rozrusznik wykręcić to mówił że tak poje***go umiejscowienia rozrusznika jeszcze nie widział
gorsza dla niego była tylko robota w Tuaregu 3.0 tdi rozrządu. Ale ogólnie samochód sprawia wiele radości w połączeniu z manualem naprawdę można fajnie się bawić. Codziennie się po pracy odstresowuję włączając STR i banan na twarzy od razu się pojawia, kierownice z rąk wydziera przy redukcji
W tym silniku wszystko musi być idealne nawet drobna usterka będzie robiła zamęt w silniku a jej zidentyfikowanie jest ciężkie. Jeden kolego na forum już to przerabiał. A i z LPG do tego też nie jest rewelacyjnie ostatnio spędziłem cały dzień z mechanikiem na ustawieniach wymieniłem reduktor na nowy specjalny do turbo i tak jeszcze nie jest idealnie. Ogólnie silnik ciekawy ale 3.0 będzie na pewno tańsze w eksploatacji tylko szkoda że ciężko w manualu dostać
![]()