Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 50

Temat: elastyczność 1.9 JTD

  1. #41
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Po prostu żal mi ich samochodów...
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #42
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    i tych co zamiast "normalnego" termostatu wkładają w rure termostat - chłodnica jakiś wynalazek z lanosa, czy innego podobnego wozidła....

  3. #43
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    ... tak, tych też
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #44
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar MADMAN
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    GŁOGÓW
    Auto
    156 SPORTWAGON 2.4 JTD CF3
    Postów
    255

    Domyślnie

    A kiedy auto po takim boxie zaczyna się srać , trzeba je jak najszybciej pogonić dalej. Dziwi mnie tylko ,że firma Miltec lub Novitec sprzedaj ten szit za 300 euro.

  5. #45
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    To dla nich kasa. Mało to shitu firmy sprzedają. O wielu nawet nie wiemy, bo do tego celu tworzą firmy córki.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #46
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Jest: Skoda Superb 2.0 TDI. Było: 159 SW 1,9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 KM 2003 r. Passatto B5 1.8
    Postów
    1,268

    Domyślnie

    @sdero dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Akuratnie nabyłem AR która miała podłączonego box`a Novitec`a u Niemców przez Niemców. Box podłączany do czujnika na szynie Raill. Jest odpięty, a AR czeka na program. Myślałem że skoro Novitec to firma od ,,makaronów" to wiedzą co robią ...

  7. #47
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar MADMAN
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    GŁOGÓW
    Auto
    156 SPORTWAGON 2.4 JTD CF3
    Postów
    255

    Domyślnie

    Chłopaki z forum VW zrobili Box za mniejszą kasę... http://stefan1987.ovh.org/pozastrona...tunning1z.html

  8. #48
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Problem jest w tym, że w nowszych gdzie jest CAN opornika już nie założysz. To tak samo jak z żarówkami. Nie założysz ledy do oświetlenia tablic, bo zaraz jest błąd. Tutaj jak się pokombinuje z napięciami prostym opornikiem, to CAN wywali błąd. Głównie dla tego przeszli na elektronikę. To taka forma opornika tuningowego XXI wieku

    sebawroc, powyżej.... nie podskoczą Po prostu się nie da tego zrobić w ten sposób aby to działało jak należy.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #49
    Użytkownik Rowerzysta Avatar klaku156
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    AR 156sw 1.9 116km 2003 virus 176km
    Postów
    94

    Domyślnie

    @sdero ma tu całkowitą rację co do box-ów najlepsza jest mapa jak u mnie na mapie mam 170 kucy i mniejsze spalanie niż w serii to wszystko chyba wyjasnia. co do tematu nie widziałem bardziej elestycznych silników niz naszych 1,9 jtd i 2,4 jtd. do 1,9 115km zwykła mapa bez stresu dla silnika daje 150 kucy mocniejsza jaka ja mam 170 km tez nic z silnikiem nie robi (jeśli się dba filtry na czas, paliwo starać się brać z jednej sprawdzonej stacji, olej co 10k km) na ten silnik jest tez mapa 190 km ale nie wiem jakie tylko sprzegło dobrać żeby sie nie slizgało (teoretycznie jeśli zdrowy silnik mapa bezpieczna, jak nie korba moze bokiem wyskoczyć ) wracając do pytania masz 77kw czyli 105 kucy, czyli masz prawdopodobnie silnik z turbiną bez zmiennej geometrii, więc mapa odpada chcesz miec moc w tym samochodzie zmień silnik i wgraj mape bedzie najbezpieczniej i najtaniej
    pozdro
    AR 145 1,6 BOXER 1996
    AR 156 1,9 JTD 2003
    AR 166 3.0 V6 1999

  10. #50
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Powyżej 150 KM to już trzeba wiedzieć co się robi, bo zmian jest dużo.
    105KM - nie ważne, że ma turbinę WG. Mapkę jak najbardziej można zrobić.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Elastyczność Po chipie 2.4 JTD (156 & 166)
    Utworzone przez Matt21 w dziale 166
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 31-03-2011, 20:10
  2. [146] Elastyczność jtd
    Utworzone przez zhyperpl w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 21:29
  3. Elastyczność, przyspieszenie 2.4 JTD
    Utworzone przez Rolin w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-12-2009, 18:08
  4. [156] elastyczność na 4 biegu 1,9jtd 115KM
    Utworzone przez ***mach*** w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-12-2008, 19:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory