Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 50

Temat: elastyczność 1.9 JTD

  1. #1
    artit
    Gość

    Domyślnie elastyczność 1.9 JTD

    Witam moje uśrednione pomiary:
    80-120 IV bieg 9,2s
    80-120 V bieg 11 s
    auto z wkładką K&N i chipem (u "miejscowego" mechanika i bez pomiarów mocy na hamowni)... będę zobowiązany za podobne wpisy...

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    wkładka bawełniana?? nawilżona olejkiem? masz chyba za dużo pieniędzy na przepływomierz.

  3. #3
    artit
    Gość

    Domyślnie

    nie wiem czy bawełniana ale nawilżona olejkiem jest ... tak, stać mnie na wymianę i przed założeniem wkładki byłem świadomy możliwych skutków ubocznych. mnie zależy najbardziej na poprawie elastyczności (już już wyjaśniam .... nie znalazłem odpowiedniego modelu z silnikiem 2.4 JTD)

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    yyyy to mnie zagiołeś.... przyrost jaki masz z tą wkładką to raczej mieści się w tolerancji błędu większości hamowni. Załóż zwykły wkład i sprawdź... MOże twoje czasy zwiększą się o sekundę. dla mnie to nie jest warte tych paru setek

  5. #5
    artit
    Gość

    Domyślnie

    poczynione zmiany to oczywiście początek i część większego planu cały czas będę monitorował przyśpieszenie do 100-ki oraz elastyczność... DLA MNIE te "sekundy" to BEZPIECZEŃSTWO i KOMFORT na drodze - ponawiam prośbę o wpisy z pomiarów elastyczności jeśli można...

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar Izane
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Mysłowice- Śląskie
    Auto
    Alfa 159 1.9JTDm, MiTo 1.4 155KM Były: Alfa Romeo Giulietta QV TCT,Alfa Romeo 156 2.4JTD
    Postów
    1,888

    Domyślnie

    Wybacz że się wtrące w temat ale.... kolega pyta o czasy a nie o to czy dobrze zrobił zakładając taki wkład nie inny itp.... chce to tak ma i jego sprawa o to tu nie pytał.
    Chce znać czasy i to tyle a podał, że ma wkładke i miejscowego chipa dla porównania ogólnego (żeby wiedzieć, że to nie typowa seria)

    Przepraszam za OFF.
    Podałbym czasy ale mam 2.4
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150@190 KM
    Alfa Romeo MiTo 1.4 T.B. 155KM
    Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde TCT '16

    Alfa 156 2.4 JTD CF2 136@175 KM 370 NM Sportpack

    "Moja jest tylko racja i to święta racja. Bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza. Że właśnie moja racja jest racja najmojsza!"

  7. #7
    artit
    Gość

    Domyślnie

    zapraszam 2.4 JTD

  8. #8
    Użytkownik Świeżak Avatar Brt
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    RIO
    Auto
    Stelvio 2.0 280 - były:159 SW 1.9 16V JTDm Q i 156 SW 1.9 16V
    Postów
    233

    Domyślnie

    1.9 JTD M-jet 16V

    60 - 100 IV bieg - między 6,5 - 7 sekund
    80 - 120 V bieg - ok. 9 - 9,5 sekundy

    to na szybko z głowy .... jak sie uda z navi odczytać pomiary to podam dokładniej.
    Pozdrawiam - Brt

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,619

    Domyślnie

    Cytat Napisał artit Zobacz post
    ...auto z wkładką K&N i chipem (u "miejscowego" mechanika i bez pomiarów mocy na hamowni)... ...
    No to musisz mieć rzeczywiście dużo pieniędzy, pominę już to że filtr K&N nic absolutnie nie daje prócz wcześniejszej konieczności wymiany uszkodzonej przepływki, ale chipowanie bez pomiaru na hamowni to prosta droga do zniszczenia silnika
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  10. #10
    tomek_murawski
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    No to musisz mieć rzeczywiście dużo pieniędzy, pominę już to że filtr K&N nic absolutnie nie daje prócz wcześniejszej konieczności wymiany uszkodzonej przepływki, ale chipowanie bez pomiaru na hamowni to prosta droga do zniszczenia silnika
    Ja popieram Maćka w stu procentach i bez obrazy, ale dziwi mnie jedna rzecz, mówisz większy projekt tak? A co to znaczy-osiągnięcie ponad 200 koni, tak jak w 2.5 v6??? Skoro uważasz, że 77kw plus byle jaki chip to wielka moc, to bardzo się mylisz, bo pewnie 115 konna seria ma lepsze osiągi.

Podobne wątki

  1. Elastyczność Po chipie 2.4 JTD (156 & 166)
    Utworzone przez Matt21 w dziale 166
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 31-03-2011, 20:10
  2. [146] Elastyczność jtd
    Utworzone przez zhyperpl w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 21:29
  3. Elastyczność, przyspieszenie 2.4 JTD
    Utworzone przez Rolin w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-12-2009, 18:08
  4. [156] elastyczność na 4 biegu 1,9jtd 115KM
    Utworzone przez ***mach*** w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-12-2008, 19:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory