Strona 30 z 37 PierwszyPierwszy ... 202122232425262728293031323334353637 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 291 do 300 z 361

Temat: Tłumiki sportowe - petycja do firmy PROEX

  1. #291
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Cytat Napisał surykatka Zobacz post
    porównaj spawy ultera i proexa
    A co, temat w tytule nazywa się ulter vs proex?
    Cytat Napisał surykatka Zobacz post
    jakbyś mógł pokaż real foto dobrych spawów bez obróbki fotoszopką
    Jakoś nie odczuwam potrzeby robienia zdjęć wydechów i innych rzeczy po spawaniu, nie mam zamiaru się spuszczać ani modlić oglądając je. Takie spawy(chociaż więcej to ma wspólnego z posmarkaniem niż spawaniem) jak na proexie ze zdjęć w temacie robiłem mając pistolet od migomatu 1 raz w życiu.

  2. #292
    Użytkownik Rowerzysta Avatar rossoneri
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Jarosław
    Auto
    Alfa Romeo GT 3.2 V6 Busso
    Postów
    67

    Domyślnie

    Chciałbym zamienić oryginalne końcówki wydechowe w Gt V6 na wieksze nierdzewki do wspawania. Jakie firmy na podkarpaciu lub w okolicznych województwach zajmują się profesjonalnym spawaniem tłumików i pojedynczych komponentów. Możecie coś doradzić.

  3. #293
    tomkolp
    Gość

    Domyślnie

    Ja zamówiłem dwa tygodnie temu do siebie tłumik firmy Proex niestety alfa czeka teraz na remont po zerwanym pasku rozrządu, więc remont ważniejszy niż tłumik. Proszę oto zdjęcia.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_0123.jpg
Wyświetleń:	469
Rozmiar:	80.5 KB
ID:	102043Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_0122.jpg
Wyświetleń:	1693
Rozmiar:	89.8 KB
ID:	102044Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_0124.jpg
Wyświetleń:	902
Rozmiar:	86.9 KB
ID:	102045

  4. #294
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Postów
    356

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomkolp Zobacz post
    Ja zamówiłem dwa tygodnie temu do siebie tłumik firmy Proex niestety alfa czeka teraz na remont po zerwanym pasku rozrządu, więc remont ważniejszy niż tłumik. Proszę oto zdjęcia.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_0123.jpg
Wyświetleń:	469
Rozmiar:	80.5 KB
ID:	102043Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_0122.jpg
Wyświetleń:	1693
Rozmiar:	89.8 KB
ID:	102044Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_0124.jpg
Wyświetleń:	902
Rozmiar:	86.9 KB
ID:	102045
    eeeeeuuuummmmm.....fiu fiu! juz wiem gdzie sie podziali najlepsi prze pro-spawacze...kłada spawy w Proexie

  5. #295
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    WROCŁAW
    Auto
    Alfa Romeo
    Postów
    393

    Domyślnie

    Te spawy wyglądają jak smarki

  6. #296
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    zdaje się, że jest lepiej niż kilka stron wcześniej, więc jest progres
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  7. #297
    tomkolp
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tacka Zobacz post
    eeeeeuuuummmmm.....fiu fiu! juz wiem gdzie sie podziali najlepsi prze pro-spawacze...kłada spawy w Proexie
    Tłumik zamontowany,muszę jeszcze usunąć dwa pozostałe, żeby był jakikolwiek efekt w jtd. Czy ktoś już to robił w jtd, wywalić dwa, czy zostawić tylko ten mały tłumik za katem (kat wycięty)?

  8. #298
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Zrob tak, zeby byl tylko koncowy tlumik, reszta przelot.

    Co do spawow: straszni z Was purysci, Panowie Spawowi Narzekacze. Nie jest to robota dyplomowa, ale chyba nie az tak fatalna. Przeciez chodzi o to, zeby bylo szczelnie i pewnie jest. Ten tlumik zapewne nie kosztuje tysiac zlotych.
    Ostatnio edytowane przez Krajcok ; 01-08-2013 o 13:46
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  9. #299
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krajcok Zobacz post
    Zrob tak, zeby byl tylko koncowy tlumik, reszta przelot.

    Co do spawow: straszni z Was purysci, Panowie Spawowi Narzekacze. Nie jest to robota dyplomowa, ale chyba nie az tak fatalna. Przeciez chodzi o to, zeby bylo szczelnie i pewnie jest. Ten tlumik zapewne nie kosztuje tysiac zlotych.
    dokładnie i tak go nie widać - no chyba że ktoś codziennie klęczy przed autem żeby odpalić.

    a tak na serio - pytanie brzmi ile z tego spawu zaciemnia farba tzn widać że jest połozona na grubo (u mnie też tak jest) więc na bank powstają mikrozacieki które zaciemniają obraz

  10. #300
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    To obczajcie sobie spawy na tłumikach za 200zł od RM Motors:
    http://www.rm-motors.pl/tlsamuni-rm01.html

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory